Shogun 3D Napisano 30 Listopad 2011 Napisano 30 Listopad 2011 Czy algorytmy dla unwrapa, a dokładnie dla pelta jakoś się zmieniły od maxa 2011? Mam wrażenie, że teraz muszę się znacznie bardziej naużerać z peltem, by dobre mapowanie było. Niektóre elementy wychodzą tak źle, że wspieram się Roadkillem. WTF?
Shogun 3D Napisano 30 Listopad 2011 Autor Napisano 30 Listopad 2011 Wiesz, że ja do dzisiaj zupełnie ignorowałem to narzędzie? Faktycznie, z peelem można to wszystko ładnie zmapować. :) Dzięki. :)
Lucek Napisano 30 Listopad 2011 Napisano 30 Listopad 2011 A wie ktoś czy uvka z peela nie rozlatuje się po imporcie do zbrusha? Mafida?:)
mafida Napisano 30 Listopad 2011 Napisano 30 Listopad 2011 A czemu ma się rozlatywać:D.UV to UV nie powinno mieć znaczenia jakie narzędzia użyjesz.Chyba;)
Lucek Napisano 30 Listopad 2011 Napisano 30 Listopad 2011 Jeszcze w zbrushu 3.5 po zaimportowaniu modelu z uv robionymi w roadkillu, xray albo peelem z 2011 uvki rozlatywały się. Wyglądało to jak niezweldowane wertexy a był to taki chamski bug. Nie wiem tylko który soft za to odpowiadał.
mafida Napisano 30 Listopad 2011 Napisano 30 Listopad 2011 Najpewniej coś przy exporcie się sypało.Niedawno pamiętam że wypalałem displacement w Zbrushu na modelu zmapowanym w maxie 2012 i nie było problemów:)
Pawelkos Napisano 30 Listopad 2011 Napisano 30 Listopad 2011 Ja mialem ten problem o ktorym pisze Lucek po eksporcie zmapowanego obiektu z maxa 2011 do zbrusha. Do tej pory go nie rozwiazalem :/
mafida Napisano 30 Listopad 2011 Napisano 30 Listopad 2011 Exportujecie jako obj czy przerzucacie przez GoZ?
mafida Napisano 30 Listopad 2011 Napisano 30 Listopad 2011 Dziwne.A możesz dać obiekta przykładowego z takim zepsutym UV?
Lucek Napisano 30 Listopad 2011 Napisano 30 Listopad 2011 Nie bardzo. Już to tu na forum roztrząsaliśmy raz.
Lucek Napisano 30 Listopad 2011 Napisano 30 Listopad 2011 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=74741 Tutaj był wątek. Już wiem jak sobie wtedy poradziłem ;)
mafida Napisano 30 Listopad 2011 Napisano 30 Listopad 2011 Noo,ale w tamtym wątku to zbrush wyrzucał nie zweldowane UV a nie max.Wystarczy zaznaczyć merge UV w opcjach exportu;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się