Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy algorytmy dla unwrapa, a dokładnie dla pelta jakoś się zmieniły od maxa 2011? Mam wrażenie, że teraz muszę się znacznie bardziej naużerać z peltem, by dobre mapowanie było. Niektóre elementy wychodzą tak źle, że wspieram się Roadkillem. WTF?

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Wiesz, że ja do dzisiaj zupełnie ignorowałem to narzędzie? Faktycznie, z peelem można to wszystko ładnie zmapować. :) Dzięki. :)

Napisano

A wie ktoś czy uvka z peela nie rozlatuje się po imporcie do zbrusha? Mafida?:)

Napisano

A czemu ma się rozlatywać:D.UV to UV nie powinno mieć znaczenia jakie narzędzia użyjesz.Chyba;)

Napisano

Jeszcze w zbrushu 3.5 po zaimportowaniu modelu z uv robionymi w roadkillu, xray albo peelem z 2011 uvki rozlatywały się. Wyglądało to jak niezweldowane wertexy a był to taki chamski bug. Nie wiem tylko który soft za to odpowiadał.

Napisano

Najpewniej coś przy exporcie się sypało.Niedawno pamiętam że wypalałem displacement w Zbrushu na modelu zmapowanym w maxie 2012 i nie było problemów:)

Napisano

Noo,ale w tamtym wątku to zbrush wyrzucał nie zweldowane UV a nie max.Wystarczy zaznaczyć merge UV w opcjach exportu;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności