Napisano 30 Listopad 201113 l Czy algorytmy dla unwrapa, a dokładnie dla pelta jakoś się zmieniły od maxa 2011? Mam wrażenie, że teraz muszę się znacznie bardziej naużerać z peltem, by dobre mapowanie było. Niektóre elementy wychodzą tak źle, że wspieram się Roadkillem. WTF?
Napisano 30 Listopad 201113 l Autor Wiesz, że ja do dzisiaj zupełnie ignorowałem to narzędzie? Faktycznie, z peelem można to wszystko ładnie zmapować. :) Dzięki. :)
Napisano 30 Listopad 201113 l A wie ktoś czy uvka z peela nie rozlatuje się po imporcie do zbrusha? Mafida?:)
Napisano 30 Listopad 201113 l A czemu ma się rozlatywać:D.UV to UV nie powinno mieć znaczenia jakie narzędzia użyjesz.Chyba;)
Napisano 30 Listopad 201113 l Jeszcze w zbrushu 3.5 po zaimportowaniu modelu z uv robionymi w roadkillu, xray albo peelem z 2011 uvki rozlatywały się. Wyglądało to jak niezweldowane wertexy a był to taki chamski bug. Nie wiem tylko który soft za to odpowiadał.
Napisano 30 Listopad 201113 l Najpewniej coś przy exporcie się sypało.Niedawno pamiętam że wypalałem displacement w Zbrushu na modelu zmapowanym w maxie 2012 i nie było problemów:)
Napisano 30 Listopad 201113 l Ja mialem ten problem o ktorym pisze Lucek po eksporcie zmapowanego obiektu z maxa 2011 do zbrusha. Do tej pory go nie rozwiazalem :/
Napisano 30 Listopad 201113 l http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=74741 Tutaj był wątek. Już wiem jak sobie wtedy poradziłem ;)
Napisano 30 Listopad 201113 l Noo,ale w tamtym wątku to zbrush wyrzucał nie zweldowane UV a nie max.Wystarczy zaznaczyć merge UV w opcjach exportu;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto