Skocz do zawartości

obiekt 3D: mech... a\'la Uziel


KoMic

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. od dluzszego czasu zastanawiam sie nad zrobieniem bitewnej maszyny kroczacej, specjalnie nawet pogralem sobie w mechwarriora4 co by poczuc temat, podobaly mi sie te boty z matrixa ale wygladaly one jakos sztucznie, te w mechwarriorze bly juz gites, ale matrix tez ma ciekawe detale,,, Postanowilem zrobic pewna chybryde ale najbardziej zblizona do Uziel\'a... Bedzie to obiekt troche nie w moim stylu bo highpoly, staram sie neiwychodzic powyzej 100 kpoly, ale teraz sie nie da i nie mam zamiaru,,,

 

narzei niewieel widac, ale to ma byc czesc laczaca nogi z tlowiem

 

 

 

A i jeszcze jesli ktos nie widzial Uziela to jest to raczej srednio cieki mech, dosc pozadnie opancerzony i masywny... pozdr 4 all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 190
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hehe faktycznei niewiele tu widac juz tlumacze.: ]

jest to tak jakby miednica z udami hehe, do tego na srodku doczepione sa nogi i to takie rozowe to wlasnie jest czesc nogi: ] dzis cos ejszcze dorzuce pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KoMic- Tak myślalem...narazie jeszcze mało można powiedzieć.

 

PS. Kurcze szukam już 2 dzień stronki Pawła Czarneckiego z jego z********** (cenzurka :) ) mechami...w tym Uzielem...KoMic naprawdę miałby dobrą referęcję...może ktoś zna adres ??

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Jakieś błędy w siteczce zauważam.. ;) Ogólnie to narazie prościutki modelik. zobaczymy, co będzie dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rob tego !! Nie rob, zadnych zębatek !! Kompletnie nie pasują do wyglady mecha...

Taki typowy mech opiera się na siłownikach, \"ścięgnach\" i łożyskach...zębatki to mogą być, ale w środku...

 

Oczywiście to jest propozycja...koncepcja jest twoja...;)

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK jak widac prace trwaja, jestem na nogach czasem mam problemy czysto mechaniczne bo jak poruszam konczynami to zdarza sie ze nagle nachodza na siebie elementy i trzeba poprawiac, narazie do tej pory wszytko jest poprawione i ruch jest jak najbardziej realny i bezkoilzyjny

 

M@Ti-->moze i prosty ale narazie,,, z czasem sie lekko skomplikuje: ] a co do bledow to czy moglbys wskazac fragment bo niewidze a chcial bym to poprawic jesli kole w oko: ]

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....................

 

tak sie zastanawiam,,, moze i macie racje, silowniki byly by lepsze, tylko ze nie wiem jak je rozstawic bo zalozenia sa takei ze te nogi moga sie skladac jak scyzoryk lub bardziej obrazowo tak jak rozkladane linijki stolarskie dlatego przy najwyzszym czlonie ten pacerz jest taki sciety,,, no ale nic jakos to wykombinuje : ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, ze osłony zrobiłeś...teraz to jakos już wygląda ;)

Zaczyna to już nabierać \"rumieńcow\"...:D

 

PS. Korzystasz ze \"Spectular bloom\" ?? Jeśli tak to opisz w kilku słowach jak go włączyć...please ;)

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK witam...

 

zdazylem zrobic stopy, jesli tak mozna to nazwac,

Przekonaliscie mnei co do tych silownikow, zrobie je bo faktycznie bedzie wygladalo ciekawiej... narazie nie podoba mi sie ze calosc mi mo ze sprawia wrazenie techniczne ale jest za kekkie, musze pokombinowac jak go zrobic ciezszego, bardziej solidnego a nie takie chuhro: ]

 

zapomnialem jeszcze,,, 84 kpoly

 

[Wyedytowany dnia 13-7-2004 > KoMic]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie takie znowu chuhro ;]

Całkiem ładnie to wygląda, ale chyba nie poprzestaniesz na tym? Jakiś weapon, więcej detali..

W sumie to nie ma się do czego doczepić, tylko wytłumacz mi jak działają te siłowniki, skoro nie mają nic podpiętego?? żadnych przewodów rur, itp...

tak to działać nie będzie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ladny model...

i nie wiem co oni sie czepiaja do malej ilosci szczegolow...

juz nie raz widzialem przekombinawana pracke w ktorej finalnej wersji 30% wogole nie bylo widac...szczegoly byly zbyt male i nie istotne...

i po co komu wydluzac tylko czas renderingu ??? :)

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK po kolei..

Salvator--> Narazie jest to sam modul poruszajacy bez tlowia wiec nei ma do czego doczepiac weapona: ], co do silownikow to sie przypatrz do mocowan podlaczone sa 2 kable(dobrze to widac na 13a), ale tylko do tej grobszej czesci bo przeciez do niej jest tloczony olej.

 

Jsli chodzi o detale to na nogach wiecej moze ich nei byc,,, dalej to bedzi etylko kosmetyka i jednynie czysto techniczne lub wytrzymalosciowe, a nie jakies ozdobki wkoncu jest to maszyna bojowa a nie dyskotekowa,,, wszystko co nie powinno byc narazone na ogien powinno byc ukryte,,, jedynie z silownikami mam problem nie wiem jak je opancerzyc ale z tym dam sobie siana

 

Dr0cK--> hehe z tego samego zalozenia wyuchodze tymbardziej ze mam slabego kompa a tu juz jest 100k poly,,, chcial bym sie w 300 zamknac,,,

 

pozdro 4 all

 

[Wyedytowany dnia 14-7-2004 > KoMic]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK jak widac wszytkie poprzednie ujecia poszly sie je.... (stracone), to nic trodno na nastepnycgh i tak bedzie widac to samo,,, podczas tego czasu zaczolem sie dlubvac juz w torsie, do tego czegos beda dolaczone tak jakby ramiona i glowa z pilotem... tak to narazie wyglada, baaaaaadzo mile widziane sa jakies uwagi i dobre razdy pozdro

14a.jpg

14b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe flaki i malo istoten elementy to pujdzie szybciuchem, bo to jedna texturka zmiksowana inna quickiem, gorzej z elementami pancerza on bedzie musial byc wykonany wlasnorecznie i dla kazdego elementu zosobna, aaaale coz mamy wakacje nikomu sie nie spieszy: ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Świetne!! Bardzo ciekawy koncept - szkoda, ze wcześniejsze obrazki zniknęły :(

Modelowanie w niektórych mscach kuleje, ale pewnie i tak tego nie będzie widać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mialem maly przestuj, wena sie wyczerpala na pewna chwile, ale mysle ze juz jest ok, mam problemy z glowa, nei mam pomyslu na nia,,, dlugo sie przygladalem temu co proponuja ludzie od mechwarriora,,, i powstala taka chybryda,,, wlasciwie zostaly mi tylko bronie ramiona i i i detale to wszytko,,,: ] pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustaw go tylko jakos tak bardziej na nogach, bo na razie mam wrazenie ze wywali sie do tylu :P[chyba nie bedzie to problemem, a bedzie mi latwiej wczuc sie w klimat, bo na razie wyglada jak zaczepiony na linie, strasznie niemechowo i niecieezko :P.

chyba juz pisalem ze podoba mi sie :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pare dni temu widziałem tylko nogi, ale już było wiadome, że mój mech niedorasta twojemu do pięt:P. Ogólnie to mi sie bardzo podoba, tylko chciałbym to zobaczyc z profilu (nawet mały render), bo jakos mi sie troche wydaje, ze robocik jest mało stabilny i nóżki ma za krótkie, no ale to twoja wizja:). Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, prosiliscie o profile,,, oto sa, macie racje wyglada narazie mocno niestabilnei ale to nie stwarza problemu bo nogi sa tak zrobione ze zmiana polozenia to jest kwestia kilku sekund, dojda tu jeszcze ramiona ktore beda mocno do przodu wysuniete co by sprawic bardziej agresywny klimat,,, ok pozdrawiam i dziekuje za wsztkie komentarze i krytyke bo jest owocna pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK co do postawy to narazie mysleze nie ma co sie denerwowac, bo dojda jeszcze ramiona z broniami,,, one o wszytkim zadecyduja co i jak bedzie,.... dzieki za wskazanie mi niedociagniec,,, moze smiesznie on narazie wyglada ale wkrotce moze sie to zmieni: ] pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności