Skocz do zawartości

obiekt 3D: mech... a\'la Uziel


KoMic

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 190
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Moim zdaniem lepiej byś go wyważył pochylając tułów do przodu a ramiona odciągając minimalnie do tyłu, tak, żeby środek ciężkości był na osi stóp... Zyczę powodzenia, model wg. mnie świetny... Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wyobrazam sobie zeby to chodzilo.... jak dla mnie to bylo by znacznie fajniej jakby te nogi byly odwrotnie (kolanami do przodu a nie do tylu tak jak obecnie), aha i stopy jeszcze troche wieksze b sie przydaly i ten element w srodku tali obly, slabo wyglada. ogolnie modleing zadziwiajacy i swietna szczegulowosc, sam model bardzo mi sie podoba

 

pozdro

 

aa nizej zamieszczam *.jpg - jakbym to widzial

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obserwuję ten wątek jakiś czas i nic się nie odzywam bo nie mam pojęcia o takich zabawkach, tyle co w MGSa trochę pograłem i ze dwie Anime obejżałem dawno temu. Mimo wszystko ta praca robi na mnie wrażenie, bardzo starannie i dużo detali, aż ciekaw jestem jak to wyjdzie z materiałami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiem co to jest ale naprawde fajnie wygląda :)

Wygląda jak coś mechatronicznego :D

Pracój dalej.

 

----------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA :

 

Móje WIP-y:

Renault 25 : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=6946&page=5&pp=30 - Kasta gotowa (robione bez blueprints)

Audi A8 : http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=9455&page=4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vetis -->ehhe fajna przerobka, az przez chwile mocno sie zastanowilem czy czegos nei pilem ostatnio ze tak jakos inaczej wyszlo niz zwykle: ], co do propozycji,,, to niestety nie moge na nia przystac, to jest "Uziel" to tak samo jak bys chcial z Merca zrobic Caddilaca to sa zupelnie odmienne style. pozatym twoj wyglada na sprintera, niewielkiego szybkiego mecha a moj jest raczej ciezki powolny, nei musi miec pozycji biegacza bo taki nie jest, ale szanuje twoja wizje jest dobra, mimo to nie tak to mialo wygladac w mojej glowie,, pozdro

 

kingwins--> materialy,,, to boli bardzo boli: /,,, mam narazie straszne problemy z tym

cine-FX--> hehe ooo dziwne a nie mialo ; ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetny wip. Bardzo sprawnie ci to idzie. Na razie nie mam zastrzeżeń. Czekam na materiały.

 

Vetis: Moim zdaniem chybiony pomysł. Klasyczny układ nóg jest mało ciekawy, wygląda śmiesznie i nie pasuje do tak potężnej maszyny :].

Być może jestem zbyt przywiązany do konstrukcji z mechwariora, ale takie jest moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow dla mnie jest bomba , kurde starasznie duzo elementów , szczególów i wogóle dbasz o wszytko starannie sie przykladasz , nie mozna sie dopatrzec zadnej kropli krytyki z mojej strony, bo idzie ci zarabombiscie stary :D.......

 

Podobalo mi sie porównanie z bipami hehe ... Fajnie jak bys zrobic taka scene ze taki wielki stoji porasniety , roslinami zardzewialy , nie urzywany i dzieci sie po nim bawia ??.... Albo ...... no cóz pomyslów jak zwykle mam wiele a sam nic nie robie hehe :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do nóg - powiem szczerze że nie kojarze żadnego mecha, który ma "kolana" do przodu. Zwykle takie zabawki dla dużych chłopców mają nogi podobne to tylnych konczyn kotow. Czyli z kolanami do tylu.

A ogólnie o modelu to nie powiem wiecej niz tyle, ze ładnie sie zapowiada:) Czekam na update.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok witam po przerwie nowe sily i pomysly.

 

SiD-->hmmm good idea co do wersji w krzakach,,,

ostatnio mam dwie wizje.

1' w trakcie walki ujecie albo choryzontalne albo z duzym zblizeniem czyli bez nog,,, glowny punkt zawieszenia oka to piekna dziura w pancerzu,, no i furia walki..

 

2' to tak jak SID napisal,,, jest sobie dzungla, chwasty planty itp i mech w jakiejs fikusnej pozycji z przepiekna dziura, poszarpany pancerz kable flaki wszytko by bylo,, robo by bylo mocno ordzewiale czyli czerwono brunatne a otoczenie zielone, byl by sobie cieply sloneczny dzionek, a przez liscie wpadajaj promyki swiatla i oswietlaja zlom delikatnie...

 

Aktualnie ostro napalilem sie na wersje two, bo 1' wydaje mi sie oklepane, tak samo jak wszelkie hangary, bunkry itp,,,

 

pozdro decydujcie i radzcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komic na twoim miejscu naprawde bym sie zastanowil nad zmiana postawy bo troche naprawde razi , wyobraz sobie jak by to cos podnioslo lewa noge odrazu gleba na bok :| inzynierem nie jestem wiec nie wiem jak to rozwiazac ale te wsporniki na olej przydaly by sie owiele wieksze w obrebie kolan , moim zdaniem pomoglo by to uwierzyc w to ze to chodzi :)

 

ps. z kolanami do przodu odpada totalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLICEK--> dlaczego ty jestes taki pesymista, nei lepiej powiedziec ze np,,, podoba Ci sie mapka HDRI, albo bardzo ladnie wydlada to stare czarne tlo? ? ?, hehe oczywiscie zart. OK do rzeczy... myslisz sie nie gleba, w przegoby biodrowe sa kuliste co pozwala na wychylanie calego korpusu na bok, wtedy idzie lapa do przodu i kolejne wychylenie na ta lape i droga do przodu, i tak dalej, to nie jest sprzet biegajacy, bo jest ciezki, wiec z tego wynika ze przeciazenia dynamiczne choc sa istotne to nie graja tu glownej rozli co do samych nog, to powtarzam jest to UZIEL, a maszynka ta wyglada w oryginale tak. Ja tego nie wymyslilem i jesli chodzi im to w grze to czemu mi ma odrazu na ryj sie walic: ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku mech`ów roztrząsanie kwestii technicznych jest kompletnie bez sensu. Wiadomo że w rzeczywistości takie maszyny były by cholernie kłopotliwe, mało mobilne i do tego z zerową przydatnością w walce. Czołgi stają się powoli reliktem przeszłości a co dopiero taka kupa złomu na 2 (!) nogach.

Kto by się jednak oparł ich urokowi?

 

Teoretycznie możliwe jest ich poruszanie się. W momencie podniesienia np. lewej nogi cała konstrukcja pochyla się w prawo przenosząc punk ciężkości na opartą o ziemię prawą nogę. Korpus z kolei pochyla się w lawo w celu zachowania poziomu. Stąd charakterystyczne kiwanie się podczas chodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kozioo--> hehe chyba masz racje, fajny link

Batou-->nie do konca bym sie zgodzil,fakt ze takei rozstrzyganie jest bez sensu, ale mechanika i budowa maszyn jest juz ograniczona wieloma teoriami wytrzymalosci itp itd... ,, wszystko kreci sie w kierunku automatyzacji i obiektow bezzalogowych, moze nie w tej skali ale miewielkie maszyny byly by przydatne. Najlepsze jest to ze fantastyka wyznacza kierunek rozwoju, jeszcze 100 lat temu rakiety kosmiczne byly tylko fantastyka, a np skafandry kosmonaltow sa zbudowane na ksztalt tych z Odyseji kosmicznej. nie zdziwil bym sie gdybysmy za kilka lub raczej kilkanascie/kilkadziesiat lat takie cacka widzieli,,,

 

dlaczego??? bo sa piekne jak sam napisales: ]

 

pozdrawuiam i niedlugo kolejny up, narazie mam problemy z texturami ehhhhhhhhhhhhhh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary super ciesze sie ze móje fantazje zeschizowane, komus sie przydaly hehehe ciesze sie tez ze tak super ci to wszytko wychodzi , nmie moge sie doczekac efektu koncowago .... ale czad , tym powojennym robocikiem. pordzewialy z rozwalonymi czesciami... hmmmm chyba kiedys byla bitwa na podobny wlasnie temat , kurde mialbys wielkie szanse wtedy hehehe ...Lost in war , czy cos takie go... hehehe :D

 

trzymaj sie i powodzenia stary :D

 

czekam cierpliwie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam juz dawno nic nie zapodalem, a to dlatego ze raz to wyjezdzalem a pozniej nie mialem pomysly,,, strasznie mi ida te textury,,, masakra,,, po kilku godzinach tak wyglada pancerz glowny torsu. Wyglada jak wyglada bo to ma byc dezel co wczesniej pisalem...napewno musze zrobic glebsze wglebienia po laserach bo narazie marnei to wyglda

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no coz ta teksura tych przewodow i urzadzen wewnatrz juz niejest tak dobra jak poprzednia....jest zbyt chaotyczna i sprawia ze nie widac efektow twojego modelingu...

gdyz wszystko jest zakryte przez jakies dziwne kolorki....:)

moze sie czepiam bo chyba tego nie bedzie i tak widac...

ale takie jest moje zdanie :)

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no - teksturki są fine, tylko postaraj się trochę ujednolicić kolory.. bo albo zniszczone i lekko ciemne, albo też jaśniutkie.. musisz sie zdecydować!! A tak poza tym dobra robota!! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że te tekstury wewnętrznych elementów wprowadzają chaos - nie bardzo wiadomo o co chodzi i zanikają kształty elementów i szczegóły. Może zrobić teksturę bardziej ujednoliconą kolorystycznie?

Poza tym myślę, że tekstura na zewnętrznym pancerzu przy samych ramionach troszkę się rozciągnęła widać nienaturalne mazy.

 

Pozatym spox. Czekam na dalsze renderingi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności