Napisano 22 Lipiec 200420 l Moim zdaniem lepiej byś go wyważył pochylając tułów do przodu a ramiona odciągając minimalnie do tyłu, tak, żeby środek ciężkości był na osi stóp... Zyczę powodzenia, model wg. mnie świetny... Pozdrawiam!
Napisano 22 Lipiec 200420 l CMX daj spokuj - te ramiona są w czasie powstawania. Robocik będzię piękny Pozdro
Napisano 22 Lipiec 200420 l bedzie dobrze :>... takie odemnie jeszcze - moze mu zrob na "stopach" takie motywy jak na korpusie[chodzi o te wciecia w pancerzu].
Napisano 22 Lipiec 200420 l Autor darkelf--> hmmm ma to sens thx pewnie skozystam z rady: ] bo jest dobra: ]
Napisano 28 Lipiec 200420 l Autor witam ponownie byla krotka przerwa w moim watku raz to z remontu domu a raz z inspiracji innymi pomyslami,,, zrobielm jeszcze kilka dni temu na szybko 2 rendery ktorymi chcial bym sie podzielic
Napisano 28 Lipiec 200420 l nie wyobrazam sobie zeby to chodzilo.... jak dla mnie to bylo by znacznie fajniej jakby te nogi byly odwrotnie (kolanami do przodu a nie do tylu tak jak obecnie), aha i stopy jeszcze troche wieksze b sie przydaly i ten element w srodku tali obly, slabo wyglada. ogolnie modleing zadziwiajacy i swietna szczegulowosc, sam model bardzo mi sie podoba pozdro aa nizej zamieszczam *.jpg - jakbym to widzial
Napisano 28 Lipiec 200420 l Obserwuję ten wątek jakiś czas i nic się nie odzywam bo nie mam pojęcia o takich zabawkach, tyle co w MGSa trochę pograłem i ze dwie Anime obejżałem dawno temu. Mimo wszystko ta praca robi na mnie wrażenie, bardzo starannie i dużo detali, aż ciekaw jestem jak to wyjdzie z materiałami.
Napisano 28 Lipiec 200420 l Niewiem co to jest ale naprawde fajnie wygląda :) Wygląda jak coś mechatronicznego :D Pracój dalej. ---------------------------------------------------------------------------------- ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA : Móje WIP-y: Renault 25 : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=6946&page=5&pp=30 - Kasta gotowa (robione bez blueprints) Audi A8 : http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=9455&page=4
Napisano 29 Lipiec 200420 l Autor Vetis -->ehhe fajna przerobka, az przez chwile mocno sie zastanowilem czy czegos nei pilem ostatnio ze tak jakos inaczej wyszlo niz zwykle: ], co do propozycji,,, to niestety nie moge na nia przystac, to jest "Uziel" to tak samo jak bys chcial z Merca zrobic Caddilaca to sa zupelnie odmienne style. pozatym twoj wyglada na sprintera, niewielkiego szybkiego mecha a moj jest raczej ciezki powolny, nei musi miec pozycji biegacza bo taki nie jest, ale szanuje twoja wizje jest dobra, mimo to nie tak to mialo wygladac w mojej glowie,, pozdro kingwins--> materialy,,, to boli bardzo boli: /,,, mam narazie straszne problemy z tym cine-FX--> hehe ooo dziwne a nie mialo ; ]
Napisano 29 Lipiec 200420 l Autor OK spadam na wakacej nei bedzie mnie przez kilka dni pozdro,,, no i zawze mile widziane wszelkie uwagi i ciekawe pomysly,, cze
Napisano 30 Lipiec 200420 l Świetny wip. Bardzo sprawnie ci to idzie. Na razie nie mam zastrzeżeń. Czekam na materiały. Vetis: Moim zdaniem chybiony pomysł. Klasyczny układ nóg jest mało ciekawy, wygląda śmiesznie i nie pasuje do tak potężnej maszyny :]. Być może jestem zbyt przywiązany do konstrukcji z mechwariora, ale takie jest moje zdanie.
Napisano 31 Lipiec 200420 l Wow dla mnie jest bomba , kurde starasznie duzo elementów , szczególów i wogóle dbasz o wszytko starannie sie przykladasz , nie mozna sie dopatrzec zadnej kropli krytyki z mojej strony, bo idzie ci zarabombiscie stary :D....... Podobalo mi sie porównanie z bipami hehe ... Fajnie jak bys zrobic taka scene ze taki wielki stoji porasniety , roslinami zardzewialy , nie urzywany i dzieci sie po nim bawia ??.... Albo ...... no cóz pomyslów jak zwykle mam wiele a sam nic nie robie hehe :P
Napisano 1 Sierpień 200420 l No długo lookałem na ten post [projekt] i jestem pełen podziwu bo zrobiłeś sporo szczegułów. Jak dlamnie to teraz wystarczy dorobić ładny teren ustawić kamerę i masz Uziela na polu bitwy [texturki dobierz fajne powiedzmy moro] :)
Napisano 1 Sierpień 200420 l Co do nóg - powiem szczerze że nie kojarze żadnego mecha, który ma "kolana" do przodu. Zwykle takie zabawki dla dużych chłopców mają nogi podobne to tylnych konczyn kotow. Czyli z kolanami do tylu. A ogólnie o modelu to nie powiem wiecej niz tyle, ze ładnie sie zapowiada:) Czekam na update.
Napisano 2 Sierpień 200420 l Autor ok witam po przerwie nowe sily i pomysly. SiD-->hmmm good idea co do wersji w krzakach,,, ostatnio mam dwie wizje. 1' w trakcie walki ujecie albo choryzontalne albo z duzym zblizeniem czyli bez nog,,, glowny punkt zawieszenia oka to piekna dziura w pancerzu,, no i furia walki.. 2' to tak jak SID napisal,,, jest sobie dzungla, chwasty planty itp i mech w jakiejs fikusnej pozycji z przepiekna dziura, poszarpany pancerz kable flaki wszytko by bylo,, robo by bylo mocno ordzewiale czyli czerwono brunatne a otoczenie zielone, byl by sobie cieply sloneczny dzionek, a przez liscie wpadajaj promyki swiatla i oswietlaja zlom delikatnie... Aktualnie ostro napalilem sie na wersje two, bo 1' wydaje mi sie oklepane, tak samo jak wszelkie hangary, bunkry itp,,, pozdro decydujcie i radzcie
Napisano 3 Sierpień 200420 l komic na twoim miejscu naprawde bym sie zastanowil nad zmiana postawy bo troche naprawde razi , wyobraz sobie jak by to cos podnioslo lewa noge odrazu gleba na bok :| inzynierem nie jestem wiec nie wiem jak to rozwiazac ale te wsporniki na olej przydaly by sie owiele wieksze w obrebie kolan , moim zdaniem pomoglo by to uwierzyc w to ze to chodzi :) ps. z kolanami do przodu odpada totalnie
Napisano 3 Sierpień 200420 l Autor KLICEK--> dlaczego ty jestes taki pesymista, nei lepiej powiedziec ze np,,, podoba Ci sie mapka HDRI, albo bardzo ladnie wydlada to stare czarne tlo? ? ?, hehe oczywiscie zart. OK do rzeczy... myslisz sie nie gleba, w przegoby biodrowe sa kuliste co pozwala na wychylanie calego korpusu na bok, wtedy idzie lapa do przodu i kolejne wychylenie na ta lape i droga do przodu, i tak dalej, to nie jest sprzet biegajacy, bo jest ciezki, wiec z tego wynika ze przeciazenia dynamiczne choc sa istotne to nie graja tu glownej rozli co do samych nog, to powtarzam jest to UZIEL, a maszynka ta wyglada w oryginale tak. Ja tego nie wymyslilem i jesli chodzi im to w grze to czemu mi ma odrazu na ryj sie walic: ]
Napisano 3 Sierpień 200420 l W przypadku mech`ów roztrząsanie kwestii technicznych jest kompletnie bez sensu. Wiadomo że w rzeczywistości takie maszyny były by cholernie kłopotliwe, mało mobilne i do tego z zerową przydatnością w walce. Czołgi stają się powoli reliktem przeszłości a co dopiero taka kupa złomu na 2 (!) nogach. Kto by się jednak oparł ich urokowi? Teoretycznie możliwe jest ich poruszanie się. W momencie podniesienia np. lewej nogi cała konstrukcja pochyla się w prawo przenosząc punk ciężkości na opartą o ziemię prawą nogę. Korpus z kolei pochyla się w lawo w celu zachowania poziomu. Stąd charakterystyczne kiwanie się podczas chodu.
Napisano 3 Sierpień 200420 l Jasne że jest możliwe, aby taki robot poruszał się. Przecież istnieją 2-nożne roboty, takie jak na przykład ten: http://www.ai.mit.edu/people/chunks/chunks.html Jak widać potrafi chodzic, nawet skrecać w trakcie ruchu. Chyba OT sie zrobił ;)
Napisano 3 Sierpień 200420 l Tak tylko że ten robot ma inny układ nóg. Odpowiednika uziela czy madcat`a nie ma z tego co wiem w rzeczywistości. Koniec OT ;]
Napisano 3 Sierpień 200420 l Autor kozioo--> hehe chyba masz racje, fajny link Batou-->nie do konca bym sie zgodzil,fakt ze takei rozstrzyganie jest bez sensu, ale mechanika i budowa maszyn jest juz ograniczona wieloma teoriami wytrzymalosci itp itd... ,, wszystko kreci sie w kierunku automatyzacji i obiektow bezzalogowych, moze nie w tej skali ale miewielkie maszyny byly by przydatne. Najlepsze jest to ze fantastyka wyznacza kierunek rozwoju, jeszcze 100 lat temu rakiety kosmiczne byly tylko fantastyka, a np skafandry kosmonaltow sa zbudowane na ksztalt tych z Odyseji kosmicznej. nie zdziwil bym sie gdybysmy za kilka lub raczej kilkanascie/kilkadziesiat lat takie cacka widzieli,,, dlaczego??? bo sa piekne jak sam napisales: ] pozdrawuiam i niedlugo kolejny up, narazie mam problemy z texturami ehhhhhhhhhhhhhh
Napisano 3 Sierpień 200420 l komic zapomnialem dodac ze bardzo podba mi sie mapa hdri i te wczesniejsze czarne tlo
Napisano 3 Sierpień 200420 l Autor KLICEK--> DZIEKUJE, widzisz jak chcesz to potrafisz znalesc dobre strony,,, hehhehe,,, i jeszcze do poprzedniego,,, masz racje potrzebuje wiekszych silownikow pozdro
Napisano 7 Sierpień 200420 l Stary super ciesze sie ze móje fantazje zeschizowane, komus sie przydaly hehehe ciesze sie tez ze tak super ci to wszytko wychodzi , nmie moge sie doczekac efektu koncowago .... ale czad , tym powojennym robocikiem. pordzewialy z rozwalonymi czesciami... hmmmm chyba kiedys byla bitwa na podobny wlasnie temat , kurde mialbys wielkie szanse wtedy hehehe ...Lost in war , czy cos takie go... hehehe :D trzymaj sie i powodzenia stary :D czekam cierpliwie :D
Napisano 10 Sierpień 200420 l Autor witam juz dawno nic nie zapodalem, a to dlatego ze raz to wyjezdzalem a pozniej nie mialem pomysly,,, strasznie mi ida te textury,,, masakra,,, po kilku godzinach tak wyglada pancerz glowny torsu. Wyglada jak wyglada bo to ma byc dezel co wczesniej pisalem...napewno musze zrobic glebsze wglebienia po laserach bo narazie marnei to wyglda pozdro
Napisano 10 Sierpień 200420 l Autor to przez niska jakosc jpg, texturka jest sporawa ma 2000x cos tam
Napisano 10 Sierpień 200420 l Holly guacamolly! Ale teksturka:] nieno robi wrażenie, choc fakt rozmazana, ale co tam ja sie nie czepiam, mnie sie podoba. Sam chcialbym miec podobną w moim Mechu :], tylko ze ja tak nie umiem :/.
Napisano 10 Sierpień 200420 l hehe fajnie to wyglada :) troche tak ja by twoj avatar zwymiotowal na ta teksturke :) ale spox ;)
Napisano 10 Sierpień 200420 l Teksturka jest wypas...:) Swietna robota.... Znowu sie czepiaja o szczegolowosc ...heheheh Jak dac palec to beda chceili reke...:)\ Pozdrowienia
Napisano 10 Sierpień 200420 l Co tu dużo mówić. To mój ulubiony wip :). Trzymam kciuki i pracuj dalej.
Napisano 10 Sierpień 200420 l wow! Miodnie, tylko nie podoba mi sie ta ciemna plama pod numerem. Bo to chyba byl numer kiedys - w każdym razie nie podoba mi sie to ciemne pod tym białym:] Poza tym - super:)
Napisano 10 Sierpień 200420 l Dla mnie wypasik. Duuużo szczegółów - to lubię. Juz się finalnych renderków nie mogę doczekać ;)
Napisano 10 Sierpień 200420 l Świetna pracka !!! Bardzo fajnie wyglada ten robot z postaciami ludzi :) Fajny efekt. Pozdrawiam !
Napisano 11 Sierpień 200420 l Autor Dziekuje za slowa otuchy bo juz myslalem ze mnie zjedziecie za ta texture: ], ale jakos sie juz o niej przekonalem,,,, i postanowilem dzialac dalej: ]
Napisano 11 Sierpień 200420 l Hmmm .... troche chyba przesadziles z roznorodnoscia kolorow tych wnetrznosci. Textury na ramionach sa OK, ale te popraw.
Napisano 11 Sierpień 200420 l no coz ta teksura tych przewodow i urzadzen wewnatrz juz niejest tak dobra jak poprzednia....jest zbyt chaotyczna i sprawia ze nie widac efektow twojego modelingu... gdyz wszystko jest zakryte przez jakies dziwne kolorki....:) moze sie czepiam bo chyba tego nie bedzie i tak widac... ale takie jest moje zdanie :) Pozdrowienia
Napisano 11 Sierpień 200420 l heh... albo wylizane modele widze albo wraki lezace 100 lat w morzu ;)... ja bym na twoim miejscu zrobil po prostu slady uzywania, bez tej wszedobylskiej rdzy, ale to tylko moje skromne zdanie.
Napisano 11 Sierpień 200420 l Nie no - teksturki są fine, tylko postaraj się trochę ujednolicić kolory.. bo albo zniszczone i lekko ciemne, albo też jaśniutkie.. musisz sie zdecydować!! A tak poza tym dobra robota!! :)
Napisano 11 Sierpień 200420 l Myślę, że te tekstury wewnętrznych elementów wprowadzają chaos - nie bardzo wiadomo o co chodzi i zanikają kształty elementów i szczegóły. Może zrobić teksturę bardziej ujednoliconą kolorystycznie? Poza tym myślę, że tekstura na zewnętrznym pancerzu przy samych ramionach troszkę się rozciągnęła widać nienaturalne mazy. Pozatym spox. Czekam na dalsze renderingi...
Napisano 11 Sierpień 200420 l A mi sie podoba. W koncowej scenie mozesz umiescic go zlozonego w rogu jakiegos zagraconego pomieszczenia. :P
Napisano 11 Sierpień 200420 l Autor hmmm macie racje zmienie to moze jeszcze dzis wrzuce poprawiona wersje,, thx za dobra podpowiedz: ]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto