Skocz do zawartości

obiekt 3D: mech... a\'la Uziel


KoMic

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 190
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Komic no widze ze texturki wychodza Ci bardzo ladnie widac odrazu ze meczysz je ostro :) , moim zdaniem jest dobrze tak jak jest chociaz moglbys badziej je ujednolicic pod wzgledem : trybigow , obrotnic , kabelkow. Ale nie probuj robic tak jak ci mowili wczesniej zeby bylo widac wszystkie detale jest to poprostu nie mozliwe szkoda twojego czasu. Ja jestem za tym co udalo Ci sie zrobic do tej pory. Ale pamietaj tez ze gdyby byl on przerdzewialy caly to raczej by sie rozsypal jak by go maly czlowieczek kopnal w kostke :) dlatego moze leciutka rdza z lekkim bumbem i duzo mchu ?

Trzymam kciuki i obseruje dalej.

 

Szacun :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, postanowilem posunac sie dalej chociaz o 1 krok i dzialam teraz na nogach,,,,, flaki troche ujednolicilem, lecz nie zamieszzce renderu bo gdzies mi zginal: \, chyba zamienilem go z terazniejszym, ostatnio w maxie pracuje jak na szpilkach bo czesto mi wywala z niewiadomych przyczyn,,, pozdro

 

jest to pancerz pierwszej czesci nogi oraz 1 przegubu (tylnego kolana)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

darkelf--> tak to oswietlenie bo intensywnosci koloru nie zmienialem zadnej texturze,, eksperymentuje troche z oswietleniem, dlugo czekam na render wiec wykozystuje kazda okazje do sprawdzenia nowego ustawienia

 

2h pozniej : ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kingwins--> cieszy mnie to i nie mam zamiaru rezygnowac, bo piekno tkwi w szczegole: ]

 

kozioo-->ooo widac ze nie czytalo sie postow wszytkich: ] hehe ok dla przypomnienia...

Koncepcja sceny jest taka: mech, rozwalony mech ktory lezy w dzungli rosna na nim powoje i oplataja liany, przez konary i liscie wpadaja delikatne slupy swiatla, wszedzie pelno zielska, oczywiscie wszytko w skali ogolnie mech bedzie gurowal nad powojami z racji sej wielkosci, Po Uzielu maja przechadzac sie jakies malpy i to beda (spraity), zobacze co znajde w necie,

 

oczywiscie zrobie kilka zdiec na bialym lub innym tle gdzie bedzie widac szczegoly itp ale glowna scena jest to w dzungli... pozdro

 

aaaaa i jeswzzcze rozmazane to dlatego ze to jpg w niskiej jakosci,,, szybciej sie laduja: ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heheheheeh, tak zbrukac zaawansowana technologie i przyrownac mordercza maszyne do pyszczka szczeniaka,,,, hmmm czyzby tez w przyszlosci mial byc mordeczy ? ? ?,,, spoko heheeh bardzo fajna wizjia, lekko sie rozmija z moja ale fajna pozdro: ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BUahhhahahaha fajna karykaturka wyobraznia dziala u forumouserów Haahahaha

 

Jezeli Komic chodzi o twojego WIP-a to super ci idzie z tym robotem hmm sorry meche hmmm kurde jak go tu nazwac bo mechem to on jest porosniety i to realnie , piekna textura trzymajs ie wersji jednosci kolorów i zardzewialego metalu ...pieknie , poprostu pieknie to bedzie wygladac... Kiedy to ukonczysz chce miec twój podpis na tym i wrzucam na tapete jak wróce do domu... hehehe

 

Super praca, czekam na kolejne zmyslne wizje i niespodzianki a zaskakujesz mnie przy kazdej wizycie tego WIP-a obu tak dalej

 

( tylko pogratulowac... ale dopiero jak ukonczysz hihihih :P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praca łądnie się rozwija... motyw z pieskiem również ciekawy ;) Wiem, ze to WIP, ale staraj się nie przepalać renderów (wiem, że nie bardzo, ale jednak :) No i ode mnei chyba tyle - pracuj dalej..

PS. Tak mi wpadło teraz do głowy - skoro jest zniszczony to w niektórych mscach powinieneś mu powyginać pancerz, z jednej strony urwać go kawałek.. takie tam :) Ponoć diabeł tkwi w szczegółach :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M@Ti-->"skoro jest zniszczony to w niektórych mscach powinieneś mu powyginać pancerz, z jednej strony urwać go kawałek.. "

 

ehhhhh nawet nie wiesz jak bardzo chetnie do tego zasiade, juz od jakiegos czasu to planuje, ale najpierw chce skonczyc z textora aby miec ogolny obraz i nie rozwalac byle gdzie i byle jak,,, narzie jest tylko po czesci pokolorowany co nie oznacza ze zniszczony jak zauwazyles, ale spokojnie jeszcze mu sprawie bol, sprawie za jak to zobaczycie to zaplaczecie, ze jego kontruktor zaplacze, ze matka i babka konstruktora zaplacze, bede cesarzem zniszczenia, baronem mechniczej masakry,,,,, heehheeh pozdro,,, jeszcze chwila, uwaga jest trafna ale jeszcze czekam,,, to ma byc deserek: ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mech miodzio, nie czytalem postów innych wiec nie wiem jak wygladala praca nad nim, ale cylę czoła.

Jedno mnie zastanawia, jeśli ta jasność w pr. górnym rogu to cos w rodzaju słońca to czemu cien jest z tyłu mech'a a nie z przodu. No chyba ze to nie jest cos co daje światło, w takim razie w porząsiu i pracka bez zarzutów. Pazdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Avari--> eeea aaaa yyy eeee nie wiem co odpowiedziec, to zwykla hdri.

a tak na serio, jest to mapa ktora ma dawac efekt plastycznosci obrazu niewazne co na niej jest wazne ze tak dziala i w scenie koncowej momo ze dziala to widac jej nie bedzie wiec nie ma streu: ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem te texturki troche jakby zmniejszyly szczegolowosc modelu :( Nie wiem dlaczego ale jakos bardziej podobal mi sie mode bez textur. Nie mowie tego oczywiscie na zlosc, bo wiem ze texturowanie to ciezka sprawa (sam bym w zyciu takich textur nie zrobil). Jedyna textura ktora wyglada naprawde wporzo to ta na lewym gornym pancerzu. Niestety reszta od niej odstaje :/ Popracuj nad tym troche. Pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kozioo--> masz racje.

 

to nei wina textor, bo w scenie panuje jak widac swiatlo ambientowe a to dlatego ze jest chyba z 7 zrodel, tak aby w wivepointach bylo latwiej operowac, np. podloga jest szara a wyglada na biala,,, umieszcze dzis lepszy render z cieniami i z lepszym swiatlem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMHO ciutkę dziwna kontrukcja- wątłe nóżki przy bardzo masywnym korpusie ale to już rzecz designu a nie samej jakości modelu. Tekstury bardzo ładnie poniszczone- faktycznie trochę zacierają geometrię ale to sprawa oświetlenie i podkreślenia nim konstrukcji- prawdopodobnie wyjdzie później.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok textures finito...

 

hmmm macie racje ale one nie przydaly by sie wieksze tylko bardziej masywne a to oznacza ze musial bym wszystko extrudowac. hmmmm

ok zobacze co da sie zrobic, napewno to zmienie bo to jest fakt, sa lekko za delikatne kojarza mi sie z grubasem na cienkich nurzkach: ]

 

a tak pozatym to czas na masakre teraz zacznie sie prawdziwa zabawa,,,.

 

sesesesesesesesesesesse....................

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komic czlowieczku ... ostatnia textura jest bardzo dobra , ostra i piekna :) nie spodziewalem sie ze bedzie az tak dobra mowiac prawde bo wczesniejsze byly dosc rozmazane ale teraz mnie zniszczyles :) Model swietny i textura swietna i wcale nie slodze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem ciekaw czy będziesz animował tego roboszczelca a jeśli bedziesz animował to jestem ciekaw jak on będzie chodził ( do przodu spoko ale co będzie robił chcąc iść w bok)

 

bardzo mi sie podoba jeszcze niedawno chciałem terz zrobić robota ale mi niewyszło teraz sie zajmuje postaciami z "krwi" i kości

 

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=8582

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności