KoMic Napisano 22 Lipiec 2004 Autor Napisano 22 Lipiec 2004 kolejnu up,,, troche z ramionami i laczeniem ich,,,
Batou Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 Ekstra. Nie mam pytań. Czekam na kolejne updaty :).
mort1 Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 Moim zdaniem lepiej byś go wyważył pochylając tułów do przodu a ramiona odciągając minimalnie do tyłu, tak, żeby środek ciężkości był na osi stóp... Zyczę powodzenia, model wg. mnie świetny... Pozdrawiam!
cmx Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 az za malo szczegolowe te razmiona w porownaniu z reszta modelu:>.
Rafal Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 CMX daj spokuj - te ramiona są w czasie powstawania. Robocik będzię piękny Pozdro
darkelf Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 bedzie dobrze :>... takie odemnie jeszcze - moze mu zrob na "stopach" takie motywy jak na korpusie[chodzi o te wciecia w pancerzu].
KoMic Napisano 22 Lipiec 2004 Autor Napisano 22 Lipiec 2004 darkelf--> hmmm ma to sens thx pewnie skozystam z rady: ] bo jest dobra: ]
KoMic Napisano 28 Lipiec 2004 Autor Napisano 28 Lipiec 2004 witam ponownie byla krotka przerwa w moim watku raz to z remontu domu a raz z inspiracji innymi pomyslami,,, zrobielm jeszcze kilka dni temu na szybko 2 rendery ktorymi chcial bym sie podzielic
Vetis Napisano 28 Lipiec 2004 Napisano 28 Lipiec 2004 nie wyobrazam sobie zeby to chodzilo.... jak dla mnie to bylo by znacznie fajniej jakby te nogi byly odwrotnie (kolanami do przodu a nie do tylu tak jak obecnie), aha i stopy jeszcze troche wieksze b sie przydaly i ten element w srodku tali obly, slabo wyglada. ogolnie modleing zadziwiajacy i swietna szczegulowosc, sam model bardzo mi sie podoba pozdro aa nizej zamieszczam *.jpg - jakbym to widzial
kingwins Napisano 28 Lipiec 2004 Napisano 28 Lipiec 2004 Obserwuję ten wątek jakiś czas i nic się nie odzywam bo nie mam pojęcia o takich zabawkach, tyle co w MGSa trochę pograłem i ze dwie Anime obejżałem dawno temu. Mimo wszystko ta praca robi na mnie wrażenie, bardzo starannie i dużo detali, aż ciekaw jestem jak to wyjdzie z materiałami.
cine-FX Napisano 28 Lipiec 2004 Napisano 28 Lipiec 2004 Niewiem co to jest ale naprawde fajnie wygląda :) Wygląda jak coś mechatronicznego :D Pracój dalej. ---------------------------------------------------------------------------------- ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA : Móje WIP-y: Renault 25 : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=6946&page=5&pp=30 - Kasta gotowa (robione bez blueprints) Audi A8 : http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=9455&page=4
KoMic Napisano 29 Lipiec 2004 Autor Napisano 29 Lipiec 2004 Vetis -->ehhe fajna przerobka, az przez chwile mocno sie zastanowilem czy czegos nei pilem ostatnio ze tak jakos inaczej wyszlo niz zwykle: ], co do propozycji,,, to niestety nie moge na nia przystac, to jest "Uziel" to tak samo jak bys chcial z Merca zrobic Caddilaca to sa zupelnie odmienne style. pozatym twoj wyglada na sprintera, niewielkiego szybkiego mecha a moj jest raczej ciezki powolny, nei musi miec pozycji biegacza bo taki nie jest, ale szanuje twoja wizje jest dobra, mimo to nie tak to mialo wygladac w mojej glowie,, pozdro kingwins--> materialy,,, to boli bardzo boli: /,,, mam narazie straszne problemy z tym cine-FX--> hehe ooo dziwne a nie mialo ; ]
KoMic Napisano 29 Lipiec 2004 Autor Napisano 29 Lipiec 2004 OK spadam na wakacej nei bedzie mnie przez kilka dni pozdro,,, no i zawze mile widziane wszelkie uwagi i ciekawe pomysly,, cze
Batou Napisano 30 Lipiec 2004 Napisano 30 Lipiec 2004 Świetny wip. Bardzo sprawnie ci to idzie. Na razie nie mam zastrzeżeń. Czekam na materiały. Vetis: Moim zdaniem chybiony pomysł. Klasyczny układ nóg jest mało ciekawy, wygląda śmiesznie i nie pasuje do tak potężnej maszyny :]. Być może jestem zbyt przywiązany do konstrukcji z mechwariora, ale takie jest moje zdanie.
SiD Napisano 31 Lipiec 2004 Napisano 31 Lipiec 2004 Wow dla mnie jest bomba , kurde starasznie duzo elementów , szczególów i wogóle dbasz o wszytko starannie sie przykladasz , nie mozna sie dopatrzec zadnej kropli krytyki z mojej strony, bo idzie ci zarabombiscie stary :D....... Podobalo mi sie porównanie z bipami hehe ... Fajnie jak bys zrobic taka scene ze taki wielki stoji porasniety , roslinami zardzewialy , nie urzywany i dzieci sie po nim bawia ??.... Albo ...... no cóz pomyslów jak zwykle mam wiele a sam nic nie robie hehe :P
Allucard Napisano 1 Sierpień 2004 Napisano 1 Sierpień 2004 No długo lookałem na ten post [projekt] i jestem pełen podziwu bo zrobiłeś sporo szczegułów. Jak dlamnie to teraz wystarczy dorobić ładny teren ustawić kamerę i masz Uziela na polu bitwy [texturki dobierz fajne powiedzmy moro] :)
kozioo Napisano 1 Sierpień 2004 Napisano 1 Sierpień 2004 Co do nóg - powiem szczerze że nie kojarze żadnego mecha, który ma "kolana" do przodu. Zwykle takie zabawki dla dużych chłopców mają nogi podobne to tylnych konczyn kotow. Czyli z kolanami do tylu. A ogólnie o modelu to nie powiem wiecej niz tyle, ze ładnie sie zapowiada:) Czekam na update.
KoMic Napisano 2 Sierpień 2004 Autor Napisano 2 Sierpień 2004 ok witam po przerwie nowe sily i pomysly. SiD-->hmmm good idea co do wersji w krzakach,,, ostatnio mam dwie wizje. 1' w trakcie walki ujecie albo choryzontalne albo z duzym zblizeniem czyli bez nog,,, glowny punkt zawieszenia oka to piekna dziura w pancerzu,, no i furia walki.. 2' to tak jak SID napisal,,, jest sobie dzungla, chwasty planty itp i mech w jakiejs fikusnej pozycji z przepiekna dziura, poszarpany pancerz kable flaki wszytko by bylo,, robo by bylo mocno ordzewiale czyli czerwono brunatne a otoczenie zielone, byl by sobie cieply sloneczny dzionek, a przez liscie wpadajaj promyki swiatla i oswietlaja zlom delikatnie... Aktualnie ostro napalilem sie na wersje two, bo 1' wydaje mi sie oklepane, tak samo jak wszelkie hangary, bunkry itp,,, pozdro decydujcie i radzcie
KLICEK Napisano 3 Sierpień 2004 Napisano 3 Sierpień 2004 komic na twoim miejscu naprawde bym sie zastanowil nad zmiana postawy bo troche naprawde razi , wyobraz sobie jak by to cos podnioslo lewa noge odrazu gleba na bok :| inzynierem nie jestem wiec nie wiem jak to rozwiazac ale te wsporniki na olej przydaly by sie owiele wieksze w obrebie kolan , moim zdaniem pomoglo by to uwierzyc w to ze to chodzi :) ps. z kolanami do przodu odpada totalnie
KoMic Napisano 3 Sierpień 2004 Autor Napisano 3 Sierpień 2004 KLICEK--> dlaczego ty jestes taki pesymista, nei lepiej powiedziec ze np,,, podoba Ci sie mapka HDRI, albo bardzo ladnie wydlada to stare czarne tlo? ? ?, hehe oczywiscie zart. OK do rzeczy... myslisz sie nie gleba, w przegoby biodrowe sa kuliste co pozwala na wychylanie calego korpusu na bok, wtedy idzie lapa do przodu i kolejne wychylenie na ta lape i droga do przodu, i tak dalej, to nie jest sprzet biegajacy, bo jest ciezki, wiec z tego wynika ze przeciazenia dynamiczne choc sa istotne to nie graja tu glownej rozli co do samych nog, to powtarzam jest to UZIEL, a maszynka ta wyglada w oryginale tak. Ja tego nie wymyslilem i jesli chodzi im to w grze to czemu mi ma odrazu na ryj sie walic: ]
Batou Napisano 3 Sierpień 2004 Napisano 3 Sierpień 2004 W przypadku mech`ów roztrząsanie kwestii technicznych jest kompletnie bez sensu. Wiadomo że w rzeczywistości takie maszyny były by cholernie kłopotliwe, mało mobilne i do tego z zerową przydatnością w walce. Czołgi stają się powoli reliktem przeszłości a co dopiero taka kupa złomu na 2 (!) nogach. Kto by się jednak oparł ich urokowi? Teoretycznie możliwe jest ich poruszanie się. W momencie podniesienia np. lewej nogi cała konstrukcja pochyla się w prawo przenosząc punk ciężkości na opartą o ziemię prawą nogę. Korpus z kolei pochyla się w lawo w celu zachowania poziomu. Stąd charakterystyczne kiwanie się podczas chodu.
kozioo Napisano 3 Sierpień 2004 Napisano 3 Sierpień 2004 Jasne że jest możliwe, aby taki robot poruszał się. Przecież istnieją 2-nożne roboty, takie jak na przykład ten: http://www.ai.mit.edu/people/chunks/chunks.html Jak widać potrafi chodzic, nawet skrecać w trakcie ruchu. Chyba OT sie zrobił ;)
Batou Napisano 3 Sierpień 2004 Napisano 3 Sierpień 2004 Tak tylko że ten robot ma inny układ nóg. Odpowiednika uziela czy madcat`a nie ma z tego co wiem w rzeczywistości. Koniec OT ;]
KoMic Napisano 3 Sierpień 2004 Autor Napisano 3 Sierpień 2004 kozioo--> hehe chyba masz racje, fajny link Batou-->nie do konca bym sie zgodzil,fakt ze takei rozstrzyganie jest bez sensu, ale mechanika i budowa maszyn jest juz ograniczona wieloma teoriami wytrzymalosci itp itd... ,, wszystko kreci sie w kierunku automatyzacji i obiektow bezzalogowych, moze nie w tej skali ale miewielkie maszyny byly by przydatne. Najlepsze jest to ze fantastyka wyznacza kierunek rozwoju, jeszcze 100 lat temu rakiety kosmiczne byly tylko fantastyka, a np skafandry kosmonaltow sa zbudowane na ksztalt tych z Odyseji kosmicznej. nie zdziwil bym sie gdybysmy za kilka lub raczej kilkanascie/kilkadziesiat lat takie cacka widzieli,,, dlaczego??? bo sa piekne jak sam napisales: ] pozdrawuiam i niedlugo kolejny up, narazie mam problemy z texturami ehhhhhhhhhhhhhh
KLICEK Napisano 3 Sierpień 2004 Napisano 3 Sierpień 2004 komic zapomnialem dodac ze bardzo podba mi sie mapa hdri i te wczesniejsze czarne tlo
KoMic Napisano 3 Sierpień 2004 Autor Napisano 3 Sierpień 2004 KLICEK--> DZIEKUJE, widzisz jak chcesz to potrafisz znalesc dobre strony,,, hehhehe,,, i jeszcze do poprzedniego,,, masz racje potrzebuje wiekszych silownikow pozdro
SiD Napisano 7 Sierpień 2004 Napisano 7 Sierpień 2004 Stary super ciesze sie ze móje fantazje zeschizowane, komus sie przydaly hehehe ciesze sie tez ze tak super ci to wszytko wychodzi , nmie moge sie doczekac efektu koncowago .... ale czad , tym powojennym robocikiem. pordzewialy z rozwalonymi czesciami... hmmmm chyba kiedys byla bitwa na podobny wlasnie temat , kurde mialbys wielkie szanse wtedy hehehe ...Lost in war , czy cos takie go... hehehe :D trzymaj sie i powodzenia stary :D czekam cierpliwie :D
KoMic Napisano 10 Sierpień 2004 Autor Napisano 10 Sierpień 2004 witam juz dawno nic nie zapodalem, a to dlatego ze raz to wyjezdzalem a pozniej nie mialem pomysly,,, strasznie mi ida te textury,,, masakra,,, po kilku godzinach tak wyglada pancerz glowny torsu. Wyglada jak wyglada bo to ma byc dezel co wczesniej pisalem...napewno musze zrobic glebsze wglebienia po laserach bo narazie marnei to wyglda pozdro
KLICEK Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 nie jest zle ale troche malo ostra ta texturka
KoMic Napisano 10 Sierpień 2004 Autor Napisano 10 Sierpień 2004 to przez niska jakosc jpg, texturka jest sporawa ma 2000x cos tam
Gacu666 Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 Holly guacamolly! Ale teksturka:] nieno robi wrażenie, choc fakt rozmazana, ale co tam ja sie nie czepiam, mnie sie podoba. Sam chcialbym miec podobną w moim Mechu :], tylko ze ja tak nie umiem :/.
Yamakasi Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 hehe fajnie to wyglada :) troche tak ja by twoj avatar zwymiotowal na ta teksturke :) ale spox ;)
Dr0cK Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 Teksturka jest wypas...:) Swietna robota.... Znowu sie czepiaja o szczegolowosc ...heheheh Jak dac palec to beda chceili reke...:)\ Pozdrowienia
Batou Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 Co tu dużo mówić. To mój ulubiony wip :). Trzymam kciuki i pracuj dalej.
kozioo Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 wow! Miodnie, tylko nie podoba mi sie ta ciemna plama pod numerem. Bo to chyba byl numer kiedys - w każdym razie nie podoba mi sie to ciemne pod tym białym:] Poza tym - super:)
black_gopher Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 Dla mnie wypasik. Duuużo szczegółów - to lubię. Juz się finalnych renderków nie mogę doczekać ;)
MC-Maxim Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 Świetna pracka !!! Bardzo fajnie wyglada ten robot z postaciami ludzi :) Fajny efekt. Pozdrawiam !
KoMic Napisano 11 Sierpień 2004 Autor Napisano 11 Sierpień 2004 Dziekuje za slowa otuchy bo juz myslalem ze mnie zjedziecie za ta texture: ], ale jakos sie juz o niej przekonalem,,,, i postanowilem dzialac dalej: ]
KoMic Napisano 11 Sierpień 2004 Autor Napisano 11 Sierpień 2004 i jeszcze jedna dzis,,, zrobilem tex prawie calego torsa
MC-Maxim Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 Hmmm .... troche chyba przesadziles z roznorodnoscia kolorow tych wnetrznosci. Textury na ramionach sa OK, ale te popraw.
Dr0cK Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 no coz ta teksura tych przewodow i urzadzen wewnatrz juz niejest tak dobra jak poprzednia....jest zbyt chaotyczna i sprawia ze nie widac efektow twojego modelingu... gdyz wszystko jest zakryte przez jakies dziwne kolorki....:) moze sie czepiam bo chyba tego nie bedzie i tak widac... ale takie jest moje zdanie :) Pozdrowienia
darkelf Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 heh... albo wylizane modele widze albo wraki lezace 100 lat w morzu ;)... ja bym na twoim miejscu zrobil po prostu slady uzywania, bez tej wszedobylskiej rdzy, ale to tylko moje skromne zdanie.
Gość User190 Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 Nie no - teksturki są fine, tylko postaraj się trochę ujednolicić kolory.. bo albo zniszczone i lekko ciemne, albo też jaśniutkie.. musisz sie zdecydować!! A tak poza tym dobra robota!! :)
black_gopher Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 Myślę, że te tekstury wewnętrznych elementów wprowadzają chaos - nie bardzo wiadomo o co chodzi i zanikają kształty elementów i szczegóły. Może zrobić teksturę bardziej ujednoliconą kolorystycznie? Poza tym myślę, że tekstura na zewnętrznym pancerzu przy samych ramionach troszkę się rozciągnęła widać nienaturalne mazy. Pozatym spox. Czekam na dalsze renderingi...
Loono Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 A mi sie podoba. W koncowej scenie mozesz umiescic go zlozonego w rogu jakiegos zagraconego pomieszczenia. :P
KoMic Napisano 11 Sierpień 2004 Autor Napisano 11 Sierpień 2004 hmmm macie racje zmienie to moze jeszcze dzis wrzuce poprawiona wersje,, thx za dobra podpowiedz: ]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się