Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Prace zostały wykonane na 1300MHZ 256RAM 64MBgrafiki (i 14 calowym monitorze :) :P heh). Używałem 3d Studio MAX r6, Photoshop i Poser 4. Od 3 lat robie grafike i najwyższa pora by wyjść z tym do ludzi :). Te modele mają ponad 10 000 poly, ale z tego co wiem, to zaczyna sie era wypasionych komputerów i chodzą głosy o stosowaniu takich właśnie modeli, jednak narazie tylko do gier targetowych, czyli przeznaczonych do konkretnego grona odbiorców, w tym przypadku do ludzi z wypasionymi maszynami. Ale takie maszyny myślę za 5 do 10 lat to bedą stały na każdym biurku, albo nawet wcześniej.

 

 

Najpierw powstały szkice:

 

DARK ELF:

o_elf.JPG

 

HUMAN WARRIOR:

o_warr.JPG

 

i wreszcie modele w dwóch rodzajach nakrycia: lekkiej i średniej zbroi. Obaj bohaterowie mają je na sobie.

 

DARK ELF W LEKKIEJ ZBROI:

elf_lp.JPG

 

WORRIOR W LEKKIEJ ZBROI:

warr_lp.JPG

 

DARKELF W ŚREDNIEJ ZBROI:

elf_mp.JPG

 

WARRIOR W ŚREDNIEJ ZBROI:

warr_mp.JPG

 

Mam nadzieję że podobają wam sie moje prace. Grafika to piękna rzecz, dedykuje wszystkie moje prace tym ludziom którzy widzą w grafice to samo piękno i ogrom możliwości co ja oraz przedewszystkim mam nadzieje że pomogą innym nabrać chęć zgłebiania wiedzy na ten temat. Dzisiaj dobre umiejętności nie tylko zaspakajają własne ambicje ale również dają perspektywy na dobrą pracę, która przedewszystkim sprawia przyjemność :)

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mi sie podoba, teraz, postaw sobie dodatkowe wyzwanie wymodelowania samemu czlowieka, a moze jakiego potwora? hmm? zbroje mi sie bardzo podobają i wogole przyjemnie si epatrzy. :)

Napisano

ktoś napisał Poser sux.

A ja wcale nie uważam ten program za sux, czy jak inni wolą mówić za lamerski. Jest to program jak każdy inny, który pozatym że przyśpiesza pracę, pozwala na osiągnięcie wysokiego poziomu modelu. I sztuką nie jest to że eksportowany model jest gotowy i my go sobie poprostu używamy, ale sztuką jest zejście z 30 000 poly do 5000 poly i nie stracenie nic z efektu wyjściowego. ten kto woli modelować miesiąc to samo co zrobi w dzień na poserze, to taka sama osoba, która woli sama osiągnąć jakiś efekt bez kożystania z pluginów, które taki efekt produkują, troche to niemądre. Oczywiście nie wszystko w poserze sie da zrobić :) wiec wcale nie uważam go za niezbędnika, ale bardzo pomocne narzędzie które warto zgłębić.

 

Co do animacji tych dwuch kolesi, to oni są już zanimowani :) narazie jak idą: elf ma Łuk, a rycerz dzierży miecz i tarczę. Co do małej różnicy miedzy zbrojami, to niestety ale tak mi nakazano, a szkoda bo sam bym obu zrobił zupełnie inne zbroje.

Napisano

mam nadzieje ze nie zacznie sie tu teraz dyskusja o zadach i waletach pozera... bo bede musial interweniować... :):P wiec za wczasu, prosze o zachowanie \"czystości \" tematu\". :), twoje postacie mają duzo cech indywidualnych, i calkiem mocno zatraciły swą \"pozerowatość\", ale mimo wszystko czóć na kilometr pozerem, a wszystko co pozerowe jest do siebie podobne, i to niestety wada jest tego \"programu\". eot.

Napisano

no tak... keidys byl plugin do robienia samochodow... chyba tez ciekawy... ehhh...[damian, prosilbym nie kasowac posta :P].

co nie umniejsza faktu ze zbroje sa nawet nawet. [ps. nie bedzie jakichs problemow przy np. wydaniu takiej gry z modelami poserowymi?]

ps2. zejscie z 50 000 do 5000 to nie jest sztuka raczej :P...

Napisano

Ja na temat poser\'a nie będę się wypowiadał... jak ktoś chce odbierać sobie nieprzyjemność modelowania postaci własnoręcznie to jego sprawa... a poza tym widać tu cechy indywidualne (nie poserowskie) no i coolaśne zbroje Ci wyszły... szkoda że to było zlecenie... bo pewnie wykombinował być soć lepszego z tymi zbrojami ;] Chciałbym jeszcze zobaczyć tego elfa z łukiem bo teraz jakoś wygląda jak krasnal bez topora :P

 

pozdro i powodzenia,

Beatou

Napisano

nono tak trzymac spoko zbroje ile to robiles??

te 2 pierwsze to szkice???? niewieze to ty chyba jakis michal aniol jestes gratulacje!!!

Napisano

Tak te u góry to są szkice, a do Michała Anioła to mi jeszcze wiele brakuje :).

Zbroje robiłem 2 dni każdą. 1 dzień na model, 2 dzień na teksturę.

Gość User190
Napisano

Zbroje są OK, szkoda tylko, że na poserowych modelach.. Jako ogół jest ładnie, jakby wziąść pod uwagę Twój wkład pracy to raczej przeciętnie :/

Napisano

Ten "human warrior" po renderze przeszedł chyba gruntowny retusz w photoshopie. Generalnie wyszło to fajnie, chociaż ten wojak w lekkiej zbroi ma troche krzywy ryj i małpie rysy twarzy ;)

Napisano

Tylko te dwa pierwsze obrazy są malowane w photoshopie, modele które widać na szerokich obrazkach nie były nawet w minimalnym stopniu poprawiane w photoshopie. Nie chodziło mi o to by te rendery wyglądały ładnie, ale by modele były ładne, bo one przecież będą w jakiejś gierce a tam już retuszu phtoshopa nie będzie. Wiec takowy retusz kompletnie mija sie z celem. Retusz używam tylko jak robie grafiki 2d, jakieś plakaty rysnunki, grafika pikselowa

Napisano

Ozo Zarypiscie ci to wyszlo moje gratulacje , ale jak czytam to nie byl max ??

 

max nie max Wyglada super i to sie dla mnie liczy , stary , BRAWO :D

Gość Raffaello
Napisano

Muszę powiedzieć że pokazałeś klasę. Dobrze zrobiłeś ujawniając się w końcu ze swoimi pracami, to może tobie zaowocować. Masz talent chłopie.

Napisano

SiD- modele są oczywiście w Max robione, a jakże inaczej :). No pomijająć że głowa, nogi i ręce na początku były poserowskie, ale i tak teksturka nadaja modelowi indywidualności, wiec nie wstydze sie Posera, bo właściwie to w max to robiłem, na poserze sie przecież nie kończy ;). Zbroje i reszta robione norlmalnie w 100% 3D studio Max.

Gość raminez
Napisano

Swietne postacie ...poser TAK ....twoje zalozenie bylo stworzyc bochatera a nie meczyc sie z modelem godzinami ...pozdrawiam jesze raz super..




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności