Jump to content
Sign in to follow this  
Gemin

Bitwa 30 Postać: suroAgatka

Recommended Posts

Witam wszystkich,

 

Moja postać -zdrobniale nazwana suroAgatką - jest kobietą w średnim wieku, której ciało zostało mechanicznie przystosowane do bardziej efektywnej reprodukcji. Modyfikacje dokonane w jej ciele przyspieszają rozwój płodu i zapewniają mu maksymalne bezpieczeństwo. Dodatkową opcją jest możliwość jego obserwacji w brzuchu, przez przyszłych rodziców. Klientów Agaty, trudniącej się w wynajmowaniu brzucha parą, które z różnych przyczyn nie mogą zapewnić sobie potomstwa. Ponieważ ostatnio zaczęło przybywać par z podobnymi problemami. Przedsiębiorcza Agatka wyniuchała w tym niezły interes i dokonała tu i ówdzie zmian we własnym ciele. Tworząc tym samym bardziej atrakcyjniejszą ofertę. Mogąc przejść do bardziej "efektywnej produkcji", podwyższyła swój status społeczny.

 

Na razie mam ogólny rys postaci, w której chciałbym nawiązać do stylu Dieselpunk. Połączonym z retro lat 20-40. Po raz pierwszy podejmuje się takiego tematu i mam nadzieje, że coś z tego wyjdzie.

Edited by Gemin
skończenie modelu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oto moje pierwsze wypociny.

Na razie tylko ciało głównej bohaterki.

 

Piszcie i krytykujcie. Im więcej podpowiedzi, tym lepiej dla mnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Ciekawa historia, pasowała by mi do "Łowcy Androidów". Załączony obrazek konceptu

miniatury choć z pewnymi anatomicznymi wadami (jak np. za duże prawe ramię) jest

udany i ma swój klimat. Dobry pomysł aby płód podglądać bezpośrednio w brzuchu

suroAgatki. Model postaci na pierwszy rzut oka proporcjonalnie poprawny, jednak kolana

wydają się trochę nienaturalne. Czekam na dalszy postęp pracy.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przedstawiam komorę embrionową. W trakcie pracy nad nią trochę się zapomniałem. Teraz będę musiał starać się nadrobić stracony czas.

Jeśli chodzi o kolana, to celowo umieściłem nad nimi fałdy aby uwidocznić tkankę tłuszczową i mięśnie uda. Być może przesadziłem z tym. Zobaczę jak to będzie wyglądać, gdy pomniejsze te fałdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich,

No to mam progres. Postać zaczyna nabierać charakteru. Niestety troszkę zbyt późno i obawiam się że mogę nie zdążyć. Cała nadzieja w tym, że przesuną termin o parę dni. Przynajmniej o te świąteczne.

Życzę wszystkim spokojnych radosnych i Wesołych Świąt. Spędzonych w rodzinnej atmosferze a po zasłużonym wypoczynku, niezłego progresu i wyłącznie udanych prac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra spoko już wiem, że termin został jakiś czas temu przesłużony. Po wprowadzeniu drobnych dodatków i korekt zakończę pracę nad modelem HP. Tymczasem zamieszczam screeny z ostatnimi zmianami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nawet jak nie wyrobisz się na koniec bitwy to i tak dokończ to bo ma świetny potencjał. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki Monio, za docenienie mojej pracy.:D

O rezygnacji nawet nie myślałem. Pracuje obecnie nad siatką LP. Niestety czas pracy przy postaci, trochę się przedłużył. Narazież nie mam w retopologi zbyt dużego doświadczenia - nie poznałem jeszcze dokładnie mankamentów Zbrusha i napotykam na różne niespodzianki. Głównie z tego powodu wystartowałem w MiniBitwie, aby nabyć doświadczenia i opanować różne "triki" usprawniające prace. Do tej pory nie tworzyłem jeszcze postaci do gry. Nie mogę powiedzieć, że wcześniej nie modelowałem postaci, ale do tej pory sam ustalałem sobie limit trójkątów. Jak tylko skończę wrzucę model LP i HP do porównania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No pewnie że warto skończyć,fajny modelik:).Retopo w zbrushu? Twardziel:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na poczatku niespodziewalem sie ze to tak fajnie bedzie teraz wygladac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Mafida z tym retopo w Brashu trochę przesadziłem. Wspomagam sie trochę maksem. Niedawno odkryłem, że posiada on całkiem przyzwoite narzędzia służące temu. Na chwilę obecną nie znam programu w tym wyspecjalizowanego. Jedynie słyszałem co nieco o Topogun'ie i 3d Coat.

 

Dzięki Akka. Przy tym moim szkicu, nie dziwie się :p Sam bym na niewiele liczył. Mam nadzieję, że utrzymam ten poziom do samego końca. Tak prawdę mówiąc, przy siatce LP i wypalaniu normalki, zaczęły się dla mnie schody.

 

Poniżej przedstawiam porównanie obu siatek - ledwie zmieściłem się w wyznaczonym limicie. Trochę kanciasty wyszedł mi ten model. Liczę na to, że zniweluje to trochę po ręcznym ustawieniu smooth grup. Sorry za to, że modele te różnią się perspektywą i oświetleniem. Dopiero parę godzin temu zainstalowałem triala Marmoset Toolbag - idąc za przykładem Vegi. Nie wiem dlaczego, ale w maxie było wyraźnie widać połączenia UVek, gdy obiekt posiadał normalmapę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i skończyłem. Co prawda sporo po czasie ale ważne, że koniec:D

Tekstury wrzucę dziś w nocy.

 

[ATTACH=CONFIG]84155[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84157[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84156[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84158[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84159[/ATTACH]

Edited by Gemin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyszło bardzo fajnie, kozacko nawet, chociaż wygląda trochę jak surogatka - dziwka:D, ale zrobiona jest kozacko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wyszło bardzo fajnie, kozacko nawet, chociaż wygląda trochę jak surogatka - dziwka:D, ale zrobiona jest kozacko.

 

Dzięki, z tym ubiorem może trochę przesadziłem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wprowadziłem drobną zmianę w teksturze i ułożyłem w odpowiedniej pozie. Niestety nie zwróciłem uwagi i trochę mi jej czachę pokrzywiło. Na szczęście nie rzuca się to w oczy.

 

Tak przy okazji, to w trakcie pracy nad materiałami w Marmosecie. Zauważyłem dziwną tendencję znikania niektórych obiektów znajdujących się bezpośrednio za obiektami częściowo przezroczystymi.

Jeszcze nie znam dokładnej przyczyny tego. Przypuszczam, że halka suroAgatki ma właściwości podobne do peleryny niewidki:p

 

[ATTACH=CONFIG]84171[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]84172[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84173[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84174[/ATTACH]

Tekstury: diffuse, specular, translucency, normal.

Edited by Gemin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi sie wydaje, że ten projekt jest za dobry aby sie marnowal w low poly:) W dobry znaczeniu. Troche "magi" stracił model, choć wciąż jest dobrze. Chodzi mi o to, ze projekt nie moze rozwinac swoich skrzydel w tym wydaniu. Gratulacje za ukonczenie projektu. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy