Posted December 18, 201113 yr Witam wszystkich, Moja postać -zdrobniale nazwana suroAgatką - jest kobietą w średnim wieku, której ciało zostało mechanicznie przystosowane do bardziej efektywnej reprodukcji. Modyfikacje dokonane w jej ciele przyspieszają rozwój płodu i zapewniają mu maksymalne bezpieczeństwo. Dodatkową opcją jest możliwość jego obserwacji w brzuchu, przez przyszłych rodziców. Klientów Agaty, trudniącej się w wynajmowaniu brzucha parą, które z różnych przyczyn nie mogą zapewnić sobie potomstwa. Ponieważ ostatnio zaczęło przybywać par z podobnymi problemami. Przedsiębiorcza Agatka wyniuchała w tym niezły interes i dokonała tu i ówdzie zmian we własnym ciele. Tworząc tym samym bardziej atrakcyjniejszą ofertę. Mogąc przejść do bardziej "efektywnej produkcji", podwyższyła swój status społeczny. Na razie mam ogólny rys postaci, w której chciałbym nawiązać do stylu Dieselpunk. Połączonym z retro lat 20-40. Po raz pierwszy podejmuje się takiego tematu i mam nadzieje, że coś z tego wyjdzie. Edited January 24, 201213 yr by Gemin skończenie modelu
December 20, 201113 yr Author Oto moje pierwsze wypociny. Na razie tylko ciało głównej bohaterki. Piszcie i krytykujcie. Im więcej podpowiedzi, tym lepiej dla mnie.
December 20, 201113 yr Witam Ciekawa historia, pasowała by mi do "Łowcy Androidów". Załączony obrazek konceptu miniatury choć z pewnymi anatomicznymi wadami (jak np. za duże prawe ramię) jest udany i ma swój klimat. Dobry pomysł aby płód podglądać bezpośrednio w brzuchu suroAgatki. Model postaci na pierwszy rzut oka proporcjonalnie poprawny, jednak kolana wydają się trochę nienaturalne. Czekam na dalszy postęp pracy. Pozdrawiam
December 22, 201113 yr Author Przedstawiam komorę embrionową. W trakcie pracy nad nią trochę się zapomniałem. Teraz będę musiał starać się nadrobić stracony czas. Jeśli chodzi o kolana, to celowo umieściłem nad nimi fałdy aby uwidocznić tkankę tłuszczową i mięśnie uda. Być może przesadziłem z tym. Zobaczę jak to będzie wyglądać, gdy pomniejsze te fałdy.
December 24, 201113 yr Author Witam wszystkich, No to mam progres. Postać zaczyna nabierać charakteru. Niestety troszkę zbyt późno i obawiam się że mogę nie zdążyć. Cała nadzieja w tym, że przesuną termin o parę dni. Przynajmniej o te świąteczne. Życzę wszystkim spokojnych radosnych i Wesołych Świąt. Spędzonych w rodzinnej atmosferze a po zasłużonym wypoczynku, niezłego progresu i wyłącznie udanych prac.
December 26, 201113 yr Author Dobra spoko już wiem, że termin został jakiś czas temu przesłużony. Po wprowadzeniu drobnych dodatków i korekt zakończę pracę nad modelem HP. Tymczasem zamieszczam screeny z ostatnimi zmianami.
January 2, 201213 yr Nawet jak nie wyrobisz się na koniec bitwy to i tak dokończ to bo ma świetny potencjał. :)
January 3, 201213 yr Author Dzieki Monio, za docenienie mojej pracy.:D O rezygnacji nawet nie myślałem. Pracuje obecnie nad siatką LP. Niestety czas pracy przy postaci, trochę się przedłużył. Narazież nie mam w retopologi zbyt dużego doświadczenia - nie poznałem jeszcze dokładnie mankamentów Zbrusha i napotykam na różne niespodzianki. Głównie z tego powodu wystartowałem w MiniBitwie, aby nabyć doświadczenia i opanować różne "triki" usprawniające prace. Do tej pory nie tworzyłem jeszcze postaci do gry. Nie mogę powiedzieć, że wcześniej nie modelowałem postaci, ale do tej pory sam ustalałem sobie limit trójkątów. Jak tylko skończę wrzucę model LP i HP do porównania.
January 9, 201213 yr Author Dzięki Mafida z tym retopo w Brashu trochę przesadziłem. Wspomagam sie trochę maksem. Niedawno odkryłem, że posiada on całkiem przyzwoite narzędzia służące temu. Na chwilę obecną nie znam programu w tym wyspecjalizowanego. Jedynie słyszałem co nieco o Topogun'ie i 3d Coat. Dzięki Akka. Przy tym moim szkicu, nie dziwie się :p Sam bym na niewiele liczył. Mam nadzieję, że utrzymam ten poziom do samego końca. Tak prawdę mówiąc, przy siatce LP i wypalaniu normalki, zaczęły się dla mnie schody. Poniżej przedstawiam porównanie obu siatek - ledwie zmieściłem się w wyznaczonym limicie. Trochę kanciasty wyszedł mi ten model. Liczę na to, że zniweluje to trochę po ręcznym ustawieniu smooth grup. Sorry za to, że modele te różnią się perspektywą i oświetleniem. Dopiero parę godzin temu zainstalowałem triala Marmoset Toolbag - idąc za przykładem Vegi. Nie wiem dlaczego, ale w maxie było wyraźnie widać połączenia UVek, gdy obiekt posiadał normalmapę.
January 24, 201213 yr Author No i skończyłem. Co prawda sporo po czasie ale ważne, że koniec:D Tekstury wrzucę dziś w nocy. [ATTACH=CONFIG]84155[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84157[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84156[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84158[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84159[/ATTACH] Edited January 24, 201213 yr by Gemin
January 24, 201213 yr Wyszło bardzo fajnie, kozacko nawet, chociaż wygląda trochę jak surogatka - dziwka:D, ale zrobiona jest kozacko.
January 24, 201213 yr Author Wyszło bardzo fajnie, kozacko nawet, chociaż wygląda trochę jak surogatka - dziwka:D, ale zrobiona jest kozacko. Dzięki, z tym ubiorem może trochę przesadziłem ;)
January 25, 201213 yr Author Wprowadziłem drobną zmianę w teksturze i ułożyłem w odpowiedniej pozie. Niestety nie zwróciłem uwagi i trochę mi jej czachę pokrzywiło. Na szczęście nie rzuca się to w oczy. Tak przy okazji, to w trakcie pracy nad materiałami w Marmosecie. Zauważyłem dziwną tendencję znikania niektórych obiektów znajdujących się bezpośrednio za obiektami częściowo przezroczystymi. Jeszcze nie znam dokładnej przyczyny tego. Przypuszczam, że halka suroAgatki ma właściwości podobne do peleryny niewidki:p [ATTACH=CONFIG]84171[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84172[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84173[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84174[/ATTACH] Tekstury: diffuse, specular, translucency, normal. Edited January 25, 201213 yr by Gemin
January 25, 201213 yr Mi sie wydaje, że ten projekt jest za dobry aby sie marnowal w low poly:) W dobry znaczeniu. Troche "magi" stracił model, choć wciąż jest dobrze. Chodzi mi o to, ze projekt nie moze rozwinac swoich skrzydel w tym wydaniu. Gratulacje za ukonczenie projektu. Pozdrawiam
Create an account or sign in to comment