Piotreq91 Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 Panowie z Refractive Software w końcu wydali nową wersję Octana z pluginem do 3ds Maxa:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chrupek3D Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 chcą wygryźć v-raya ;) Ciekawe czy suportuje wszystko, czy tylko nic :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 no zazdrość. czekam na blendera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam_Guzowski Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 Czekasz na blendera? Blendera dla 3dsmaxa ? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chrupek3D Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 Ola-f tak mówi na Mikołaja ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 tak, czekam na blendera dla 3dmaxa bym mógł modelować w czasie modelowania :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skoti Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 no zazdrość. czekam na blendera. Jeśli czekasz na plugin do blendera to musisz poczekać aż ludzie z Blender Fund. zrobią api dla pluginów, które nie koliduje z licencją (nie jest linkowany z kodem na GPL), bo teraz nie możesz pisać pluginów dla blendera z zamkniętym kodem (przez co zdatnych do użytku komercyjnego), i nawet nie ma API dla pluginów (bo jeśli i tak przez licencje musi mieć otwarty kod to może to być skrypt). Skrypty integracyjne Octane są dla blendera, jednak działają wolniej (skrypty działają wolniej ze swojej natury, ale do tego dochodzi to, że musi się komunikować z rendererem kopiując dane, zapisując na dysk i otwierając w rendererze standalone, który musi zapisać plik, żebyś odczytał w blenderze i zobaczył głupi podgląd materiału - plugin nie musi się komunikować z zewnętrznym programem bo renderer jest częścią wtyczki która wykonywana przez program ma bezpośredni dostęp do pamięci programu jak 3dmax). Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 Dzięki skoti, poszukam sobie. Sposób pokręcony tak, że pomysł Adama wydaje się bardziej warty oczekiwania ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
deshu Posted December 24, 2011 Share Posted December 24, 2011 A po co czekać na Octane do blendera skoro główny programista Octane wlasnie jest, jak mi się wydaje, headem drużyny piszącej Cycles? Cycles w niedługim czasie przegoni Octane. Octane to dobry soft, ale coś im tam logistyka produkcji nawala, i coraz bardziej wątpię, by kiedykolwiek wyszedł z bety. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted December 24, 2011 Share Posted December 24, 2011 bo póki co Cycles nie ma multi gpu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deshu Posted December 24, 2011 Share Posted December 24, 2011 :) No tak, zapomniałem. Ja renderuje na jednym, i w mojej sytuacji, jest szybszy:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mookie Posted December 24, 2011 Share Posted December 24, 2011 Brecht pracował przy Octane, teraz nie ma już żadnego związku z tym silnikiem, piszę własny Cycles. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skoti Posted December 24, 2011 Share Posted December 24, 2011 @deshu: Twórca Octane to programista, który wcześniej pracował przy LuxRender z tego co pamiętam, Brecht pracował przy Octane tylko chwilkę (~ pół roku) - wcześniej pracował w Blender Fundation (nad Blender Internal zarówno w normalnym trybie jak i przy filmach i grze z Blender Fund.) i znowu tam pracuje (nad Cycles i kilkoma innymi rzeczami). Mylisz osoby. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deshu Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 To znaczy że już źle ze mną :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camel Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 w cycles powinni jeszcze zmienić priorytety i sposób renderowania kaustyki. to by było fajnie. Bo z kaustyką świetnie radziły np. darmowa Kerkythea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now