Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

chcą wygryźć v-raya ;)

Ciekawe czy suportuje wszystko, czy tylko nic :-)

Napisano

Ola-f tak mówi na Mikołaja ;)

Napisano

tak, czekam na blendera dla 3dmaxa bym mógł modelować w czasie modelowania :)

 

yo+dawg+31.jpg

Napisano
no zazdrość. czekam na blendera.

Jeśli czekasz na plugin do blendera to musisz poczekać aż ludzie z Blender Fund. zrobią api dla pluginów, które nie koliduje z licencją (nie jest linkowany z kodem na GPL), bo teraz nie możesz pisać pluginów dla blendera z zamkniętym kodem (przez co zdatnych do użytku komercyjnego), i nawet nie ma API dla pluginów (bo jeśli i tak przez licencje musi mieć otwarty kod to może to być skrypt). Skrypty integracyjne Octane są dla blendera, jednak działają wolniej (skrypty działają wolniej ze swojej natury, ale do tego dochodzi to, że musi się komunikować z rendererem kopiując dane, zapisując na dysk i otwierając w rendererze standalone, który musi zapisać plik, żebyś odczytał w blenderze i zobaczył głupi podgląd materiału - plugin nie musi się komunikować z zewnętrznym programem bo renderer jest częścią wtyczki która wykonywana przez program ma bezpośredni dostęp do pamięci programu jak 3dmax).

Napisano

Dzięki skoti, poszukam sobie. Sposób pokręcony tak, że pomysł Adama wydaje się bardziej warty oczekiwania ;)

Napisano

A po co czekać na Octane do blendera skoro główny programista Octane wlasnie jest, jak mi się wydaje, headem drużyny piszącej Cycles? Cycles w niedługim czasie przegoni Octane. Octane to dobry soft, ale coś im tam logistyka produkcji nawala, i coraz bardziej wątpię, by kiedykolwiek wyszedł z bety.

Napisano

:) No tak, zapomniałem. Ja renderuje na jednym, i w mojej sytuacji, jest szybszy:)

Napisano

Brecht pracował przy Octane, teraz nie ma już żadnego związku z tym silnikiem, piszę własny Cycles.

Napisano

@deshu: Twórca Octane to programista, który wcześniej pracował przy LuxRender z tego co pamiętam, Brecht pracował przy Octane tylko chwilkę (~ pół roku) - wcześniej pracował w Blender Fundation (nad Blender Internal zarówno w normalnym trybie jak i przy filmach i grze z Blender Fund.) i znowu tam pracuje (nad Cycles i kilkoma innymi rzeczami). Mylisz osoby.

Napisano

w cycles powinni jeszcze zmienić priorytety i sposób renderowania kaustyki. to by było fajnie. Bo z kaustyką świetnie radziły np. darmowa Kerkythea.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności