Skocz do zawartości

Pojazd: FORD GT


Smoku

Rekomendowane odpowiedzi

Siema. Model zrobiłem jakoś około 2 miesiące temu, teraz w przerwie świątecznej wyrenderowałem. Bardziej jestem zadowolony niż nie zadowolony, więc wrzucam. Zdaję sobie sprawę, myślę ze wszystkich zonków i niedociągnięć, ale ciekaw jestem waszej opini.

Soft Max+vray+AE

 

fordgt1.png

 

 

fordgt3.png

 

 

fordgt2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja mam skojarzenia bardzo game artowe. Nie chodzi o model - bo model bardzo ładny . Ale o rendering / kolory . Wszystko bardzo cukierkowe,ostre. Kadry wg. mnie nie udane totalnie. 3 byłby gdyby nie uciete koło. 1 wzrok szuka gdzies przyklejonego do krawedzi forda. 2. to meeega wydłuzone drzwi. Musisz sobie wyexponować to co chcesz na danym obrazie pokazać. Opona ładna faktycznie. Reszta materiałów tez taka gameartowa - razem z otoczeniem. mysle zebys spróbował jakos na hdrkach i na prostym asfalcie bez postpro dążył do realistycznego efektu. Potem taki obraz z postpro wygląda jak ładne zdjecie a nie jak screen z gry.

 

Cheers mate.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za nie owijanie w bawełnę ;) Takie komentarze są pomocne. Wiem, że renderom sporo brakuje. Zawsze naukę renderowania spychałem na dalszy plan ale po woli to zmieniam.

bolitic: Nie ma w ogóle HDRki, niebo dodałem w afterze.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Afterze? Tak na serio - po co? Szczerze nie wiem i z checia bym sie dowiedzial - ale z tego co moja biedna wiedza o renderach samchodow mi mowi to: refleksy to krytyczny moment, który decyduje o jakosci pracki - chyba hdri to najlepsze wyjscie. Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności