Napisano 30 Grudzień 201113 l Cześć! Postanowiłem założyć teczkę, gdzie będę wrzucał wszelkie większe modele oraz scenki. Na początek moje pierwsze podejście do wizualizacji oraz materiałów. Pewnie niedociągnięcia są np dywanik mnie wkurza ;) ale nad tym popracuje przy kolejnej pracy. Jak to jest z prawami autorskimi w przypadku zdjęcia nad łóżkiem, nie mogłem dojść do autora, czy mogę je wykorzystać? I takie techniczne pytanko czy materiał może mieć dwie bump mapy? Wszystkie modele są moje. Meble pochodzą z katalogu Black Red White 2012. Vray + postpro
Napisano 30 Grudzień 201113 l Dywanik nie jest taki zły, bardziej wkurza rozmyta tekstura na ścianie. Masz jeszcze plamki pod szafką nocną.
Napisano 30 Grudzień 201113 l ten krajobraz miasta w BW nie pasuje do pokoju. poza tym pozytywnie choć trochę ubogo.
Napisano 30 Grudzień 201113 l Tak, materiał może mieć 2 bumpmapy. Służy do tego tekstura composite (jest standardowa, więc musi działać także z vrayem), do której możesz powrzucać kilka tekstur i je zmiksować, wybierając odpowiednie opcje. Nie wiem jednak, jakiego dokładnie efektu oczekujesz. Composite polega na tym, że miesza się ze sobą 2 lub więcej tekstur, nakładając je na siebie. Jest tam dostępnych wiele operacji takich jak odejmowanie, mnożenie, dodawanie, część wspólna itp. Edytowane 31 Grudzień 201113 l przez Aethersis
Napisano 31 Grudzień 201113 l Moim skromnym zdaniem jest to,ze niebieska posciel swoim kolorem odstaje od reszty.Mimo tego,ze jest sliczna:)
Napisano 31 Grudzień 201113 l A moim zdaniem gdyby była np biała to pokój wyglądałby zbyt surowo xD To wszystko kwestia gustu
Napisano 31 Grudzień 201113 l Pierwsze wrażanie bardzo pozytywne :) Ciekawi mnie tylko z czego jest zrobiona podłoga :)
Napisano 31 Grudzień 201113 l Autor Dzięki za komentarze! @makbol Nie zależnie od ustawień nie mogę się pozbyć tych plamek, z czego mogą wynikać? @incorect Podłoga jest z "szorstkiego" dywanu, w ostatniej chwili zmieniłem kadr i chyba bump nie wyrobił dlatego jest pomarańczowa plama inny kąt: Gdzie można znaleźć ciekawe projekty wnętrz z pełnym opisem (m^2, rozmiar typ mebli itp) po za papierowymi katalogami?
Napisano 31 Grudzień 201113 l Fajne, pierwszy raz sie z czymś takim spotykam :) Warte zapamiętania :) Ja refki do wizek biorę z katalogów, więc nie bardzo pomogę. Wszystkiego dobrego na nowy rok :)
Napisano 1 Styczeń 201213 l Co do dwóch bumpmap... Może przede wszystkim być normal map + bump, może być i naście map chociażby w miksie :) ale wyjściowy input do bump musi być jedną teksturą :)
Napisano 12 Styczeń 201213 l Autor Nauki ciąg dalszy wip salon, katalog Black Red White Na telewizor dałem materiał multi/sub-obj. Jak zrobić symbole przycisków albo wyświetlany obraz? Jedyne co mi przychodzi do głowy to mapowanie całości i malowanie tekstur ale wtedy odbiciami musiałbym sterować poprzez mapke specular. Czy można to zrobić w jakiś prostrzy sposób?
Napisano 12 Styczeń 201213 l Co do ostatniego pytania to zawsze możesz oteksturować plane'a (przyciski + przezroczystość) i "nakleić" go na tv ;) W oczy rzuca się bardo powtarzalność tekstury na drzwiczkach do szafek. Ale jeśli tak jest w oryginale to ok.
Napisano 13 Styczeń 201213 l Ja bym teksture dawał Specular to chyba tykko odwrocenie kolorow teksturki na czarne napisy i biala reszta... Acha jeszce jedno a nie maz mozliwsci zwarstwowania shaderow? W maya jest layered shader badz taki dodatkowy do mentala mix8 cos tam....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto