Logos Napisano 30 Grudzień 2011 Share Napisano 30 Grudzień 2011 Cześć! Postanowiłem założyć teczkę, gdzie będę wrzucał wszelkie większe modele oraz scenki. Na początek moje pierwsze podejście do wizualizacji oraz materiałów. Pewnie niedociągnięcia są np dywanik mnie wkurza ;) ale nad tym popracuje przy kolejnej pracy. Jak to jest z prawami autorskimi w przypadku zdjęcia nad łóżkiem, nie mogłem dojść do autora, czy mogę je wykorzystać? I takie techniczne pytanko czy materiał może mieć dwie bump mapy? Wszystkie modele są moje. Meble pochodzą z katalogu Black Red White 2012. Vray + postpro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makbol Napisano 30 Grudzień 2011 Share Napisano 30 Grudzień 2011 Dywanik nie jest taki zły, bardziej wkurza rozmyta tekstura na ścianie. Masz jeszcze plamki pod szafką nocną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 30 Grudzień 2011 Share Napisano 30 Grudzień 2011 ten krajobraz miasta w BW nie pasuje do pokoju. poza tym pozytywnie choć trochę ubogo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aethersis Napisano 30 Grudzień 2011 Share Napisano 30 Grudzień 2011 (edytowane) Tak, materiał może mieć 2 bumpmapy. Służy do tego tekstura composite (jest standardowa, więc musi działać także z vrayem), do której możesz powrzucać kilka tekstur i je zmiksować, wybierając odpowiednie opcje. Nie wiem jednak, jakiego dokładnie efektu oczekujesz. Composite polega na tym, że miesza się ze sobą 2 lub więcej tekstur, nakładając je na siebie. Jest tam dostępnych wiele operacji takich jak odejmowanie, mnożenie, dodawanie, część wspólna itp. Edytowane 31 Grudzień 2011 przez Aethersis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzubr Napisano 31 Grudzień 2011 Share Napisano 31 Grudzień 2011 Moim skromnym zdaniem jest to,ze niebieska posciel swoim kolorem odstaje od reszty.Mimo tego,ze jest sliczna:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aethersis Napisano 31 Grudzień 2011 Share Napisano 31 Grudzień 2011 A moim zdaniem gdyby była np biała to pokój wyglądałby zbyt surowo xD To wszystko kwestia gustu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
incorect Napisano 31 Grudzień 2011 Share Napisano 31 Grudzień 2011 Pierwsze wrażanie bardzo pozytywne :) Ciekawi mnie tylko z czego jest zrobiona podłoga :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logos Napisano 31 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 31 Grudzień 2011 Dzięki za komentarze! @makbol Nie zależnie od ustawień nie mogę się pozbyć tych plamek, z czego mogą wynikać? @incorect Podłoga jest z "szorstkiego" dywanu, w ostatniej chwili zmieniłem kadr i chyba bump nie wyrobił dlatego jest pomarańczowa plama inny kąt: Gdzie można znaleźć ciekawe projekty wnętrz z pełnym opisem (m^2, rozmiar typ mebli itp) po za papierowymi katalogami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
incorect Napisano 31 Grudzień 2011 Share Napisano 31 Grudzień 2011 Fajne, pierwszy raz sie z czymś takim spotykam :) Warte zapamiętania :) Ja refki do wizek biorę z katalogów, więc nie bardzo pomogę. Wszystkiego dobrego na nowy rok :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cide Napisano 1 Styczeń 2012 Share Napisano 1 Styczeń 2012 Co do dwóch bumpmap... Może przede wszystkim być normal map + bump, może być i naście map chociażby w miksie :) ale wyjściowy input do bump musi być jedną teksturą :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logos Napisano 12 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2012 Nauki ciąg dalszy wip salon, katalog Black Red White Na telewizor dałem materiał multi/sub-obj. Jak zrobić symbole przycisków albo wyświetlany obraz? Jedyne co mi przychodzi do głowy to mapowanie całości i malowanie tekstur ale wtedy odbiciami musiałbym sterować poprzez mapke specular. Czy można to zrobić w jakiś prostrzy sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Houston Napisano 12 Styczeń 2012 Share Napisano 12 Styczeń 2012 Co do ostatniego pytania to zawsze możesz oteksturować plane'a (przyciski + przezroczystość) i "nakleić" go na tv ;) W oczy rzuca się bardo powtarzalność tekstury na drzwiczkach do szafek. Ale jeśli tak jest w oryginale to ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logos Napisano 13 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 13 Styczeń 2012 dzięki za odpowiedź ale nie takiego rozwiązania szukam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 13 Styczeń 2012 Share Napisano 13 Styczeń 2012 Ja bym teksture dawał Specular to chyba tykko odwrocenie kolorow teksturki na czarne napisy i biala reszta... Acha jeszce jedno a nie maz mozliwsci zwarstwowania shaderow? W maya jest layered shader badz taki dodatkowy do mentala mix8 cos tam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się