Kregox Napisano 15 Styczeń 2012 Napisano 15 Styczeń 2012 Tak jak w tytule, stworzyłem głowę 4fun ( jestem początkujący ), i chciałbym wymodelować resztę lecz nie wiem jak najlepiej i najsprawniej stworzyć resztę 'załącznik' * czy model jest poprawny od strony siatki ??? * jak detalować najdrobniejsze elementy ?? Chodzi mi tutaj o np nozdza, przerwy między wypukłościami, widziałem u profesjonalnych modelarzy idealne rzeźbienia w takich "trudnych" elementach, jest może jakis tutek który świetnie to pokaże?? Bo myślalem o brushu o rozmiarze 1-5 ale nie wiem czy to dobry pomysl z gory dziekuje za pomoc
Szczery. Napisano 15 Styczeń 2012 Napisano 15 Styczeń 2012 Nie powiem z czym mi się to kojarzy ;) Serio, masz pełno filmów i tutoriali na yt, pooglądaj, nauczysz się.
Vega Napisano 15 Styczeń 2012 Napisano 15 Styczeń 2012 Jeśli korzystasz z dynamesh to możesz dodawać tak elementy: Wtedy nie przejmujesz się zbytnio siatką. Jeżeli chcesz to może dodać jako subtool.
Kregox Napisano 15 Styczeń 2012 Autor Napisano 15 Styczeń 2012 trudno mi powiedzieć z czego korzystam:DDD, stworzyłem Zsphere potem przekształciłem to w polymesha i zacząłem modelować brushami - clay , deco7 i smoothowałem jak coś brzydko wyglądało... najbardziej mnei zastanawia jak mam tak dokładnie modelować... :D ale może się jeszcze nauczę...
Monio Napisano 15 Styczeń 2012 Napisano 15 Styczeń 2012 Pędzel Deco jest dosyć losowy. Stwórz sferkę, zagęść ją i przetestuj na niej każdy pędzel, będziesz wiedział które nadają się do bardzie precyzyjnego modelowania.
Kregox Napisano 15 Styczeń 2012 Autor Napisano 15 Styczeń 2012 tak, zrobię. up /\ Jak uzyskać taki ładny efekt aby wszystko było wygładzone ??? Bo na razie mam strasznie widoczną siatkę a jak ogladam tutoriale to wszystko jest gładki. Uploaded with ImageShack.us z góry dziękuje za odpowiedz ;)