Skocz do zawartości

Stworzyłem głowę - jak "dokleić" do tego kolejne elementy ???


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tak jak w tytule, stworzyłem głowę 4fun ( jestem początkujący ), i chciałbym wymodelować resztę lecz nie wiem jak najlepiej i najsprawniej stworzyć resztę

'załącznik'

 

 

 

* czy model jest poprawny od strony siatki ???

 

* jak detalować najdrobniejsze elementy ?? Chodzi mi tutaj o np nozdza, przerwy między wypukłościami, widziałem u profesjonalnych modelarzy idealne rzeźbienia w takich "trudnych" elementach, jest może jakis tutek który świetnie to pokaże?? Bo myślalem o brushu o rozmiarze 1-5 ale nie wiem czy to dobry pomysl

 

z gory dziekuje za pomoc

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli korzystasz z dynamesh to możesz dodawać tak elementy:

Wtedy nie przejmujesz się zbytnio siatką.

 

Jeżeli chcesz to może dodać jako subtool.

Napisano

trudno mi powiedzieć z czego korzystam:DDD, stworzyłem Zsphere potem przekształciłem to w polymesha i zacząłem modelować brushami - clay , deco7 i smoothowałem jak coś brzydko wyglądało...

 

 

najbardziej mnei zastanawia jak mam tak dokładnie modelować... :D ale może się jeszcze nauczę...

Napisano

Pędzel Deco jest dosyć losowy. Stwórz sferkę, zagęść ją i przetestuj na niej każdy pędzel, będziesz wiedział które nadają się do bardzie precyzyjnego modelowania.

Napisano

tak, zrobię. up /\

 

Jak uzyskać taki ładny efekt aby wszystko było wygładzone ???

Bo na razie mam strasznie widoczną siatkę a jak ogladam tutoriale to wszystko jest gładki.

332kr.png

 

 

Uploaded with ImageShack.us

z góry dziękuje za odpowiedz ;)

Napisano
Tak jak w tytule, stworzyłem głowę 4fun ( jestem początkujący ), i chciałbym wymodelować resztę lecz nie wiem jak najlepiej i najsprawniej stworzyć resztę

'załącznik'

 

 

 

* czy model jest poprawny od strony siatki ???

 

* jak detalować najdrobniejsze elementy ?? Chodzi mi tutaj o np nozdza, przerwy między wypukłościami, widziałem u profesjonalnych modelarzy idealne rzeźbienia w takich "trudnych" elementach, jest może jakis tutek który świetnie to pokaże?? Bo myślalem o brushu o rozmiarze 1-5 ale nie wiem czy to dobry pomysl

 

z gory dziekuje za pomoc

 

Kregox popełniasz bardzo częsty błąd początkujacych:chcesz modelować na wielu podziałach. Moja rada jest taka zacznij od małej liczby podziałów, stopniowo nadając kształt i pomału zwiększaj podziały jak i ilość detali. To ze ktoś uzyskał piękny kształt ust uzyskuje się od nadania ich formy przy małych podziałach, chyba że już będziesz tak wprawnym sculptorem he,he ze będziesz to mógł robić przy milionowych polygonach. Powodzenia i zacznij od filmików na stronie pixologic'a.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności