Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tak jak w tytule, stworzyłem głowę 4fun ( jestem początkujący ), i chciałbym wymodelować resztę lecz nie wiem jak najlepiej i najsprawniej stworzyć resztę

'załącznik'

 

 

 

* czy model jest poprawny od strony siatki ???

 

* jak detalować najdrobniejsze elementy ?? Chodzi mi tutaj o np nozdza, przerwy między wypukłościami, widziałem u profesjonalnych modelarzy idealne rzeźbienia w takich "trudnych" elementach, jest może jakis tutek który świetnie to pokaże?? Bo myślalem o brushu o rozmiarze 1-5 ale nie wiem czy to dobry pomysl

 

z gory dziekuje za pomoc

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie powiem z czym mi się to kojarzy ;) Serio, masz pełno filmów i tutoriali na yt, pooglądaj, nauczysz się.

Napisano

Jeśli korzystasz z dynamesh to możesz dodawać tak elementy:

Wtedy nie przejmujesz się zbytnio siatką.

 

Jeżeli chcesz to może dodać jako subtool.

Napisano
  • Autor

trudno mi powiedzieć z czego korzystam:DDD, stworzyłem Zsphere potem przekształciłem to w polymesha i zacząłem modelować brushami - clay , deco7 i smoothowałem jak coś brzydko wyglądało...

 

 

najbardziej mnei zastanawia jak mam tak dokładnie modelować... :D ale może się jeszcze nauczę...

Napisano

Pędzel Deco jest dosyć losowy. Stwórz sferkę, zagęść ją i przetestuj na niej każdy pędzel, będziesz wiedział które nadają się do bardzie precyzyjnego modelowania.

Napisano
  • Autor

tak, zrobię. up /\

 

Jak uzyskać taki ładny efekt aby wszystko było wygładzone ???

Bo na razie mam strasznie widoczną siatkę a jak ogladam tutoriale to wszystko jest gładki.

332kr.png

 

 

Uploaded with ImageShack.us

z góry dziękuje za odpowiedz ;)

Napisano
  Kregox napisał:
Tak jak w tytule, stworzyłem głowę 4fun ( jestem początkujący ), i chciałbym wymodelować resztę lecz nie wiem jak najlepiej i najsprawniej stworzyć resztę

'załącznik'

 

 

 

* czy model jest poprawny od strony siatki ???

 

* jak detalować najdrobniejsze elementy ?? Chodzi mi tutaj o np nozdza, przerwy między wypukłościami, widziałem u profesjonalnych modelarzy idealne rzeźbienia w takich "trudnych" elementach, jest może jakis tutek który świetnie to pokaże?? Bo myślalem o brushu o rozmiarze 1-5 ale nie wiem czy to dobry pomysl

 

z gory dziekuje za pomoc

 

Kregox popełniasz bardzo częsty błąd początkujacych:chcesz modelować na wielu podziałach. Moja rada jest taka zacznij od małej liczby podziałów, stopniowo nadając kształt i pomału zwiększaj podziały jak i ilość detali. To ze ktoś uzyskał piękny kształt ust uzyskuje się od nadania ich formy przy małych podziałach, chyba że już będziesz tak wprawnym sculptorem he,he ze będziesz to mógł robić przy milionowych polygonach. Powodzenia i zacznij od filmików na stronie pixologic'a.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności