Napisano 15 Styczeń 201213 l Tak jak w tytule, stworzyłem głowę 4fun ( jestem początkujący ), i chciałbym wymodelować resztę lecz nie wiem jak najlepiej i najsprawniej stworzyć resztę 'załącznik' * czy model jest poprawny od strony siatki ??? * jak detalować najdrobniejsze elementy ?? Chodzi mi tutaj o np nozdza, przerwy między wypukłościami, widziałem u profesjonalnych modelarzy idealne rzeźbienia w takich "trudnych" elementach, jest może jakis tutek który świetnie to pokaże?? Bo myślalem o brushu o rozmiarze 1-5 ale nie wiem czy to dobry pomysl z gory dziekuje za pomoc
Napisano 15 Styczeń 201213 l Nie powiem z czym mi się to kojarzy ;) Serio, masz pełno filmów i tutoriali na yt, pooglądaj, nauczysz się.
Napisano 15 Styczeń 201213 l Jeśli korzystasz z dynamesh to możesz dodawać tak elementy: Wtedy nie przejmujesz się zbytnio siatką. Jeżeli chcesz to może dodać jako subtool.
Napisano 15 Styczeń 201213 l Autor trudno mi powiedzieć z czego korzystam:DDD, stworzyłem Zsphere potem przekształciłem to w polymesha i zacząłem modelować brushami - clay , deco7 i smoothowałem jak coś brzydko wyglądało... najbardziej mnei zastanawia jak mam tak dokładnie modelować... :D ale może się jeszcze nauczę...
Napisano 15 Styczeń 201213 l Pędzel Deco jest dosyć losowy. Stwórz sferkę, zagęść ją i przetestuj na niej każdy pędzel, będziesz wiedział które nadają się do bardzie precyzyjnego modelowania.
Napisano 15 Styczeń 201213 l Autor tak, zrobię. up /\ Jak uzyskać taki ładny efekt aby wszystko było wygładzone ??? Bo na razie mam strasznie widoczną siatkę a jak ogladam tutoriale to wszystko jest gładki. Uploaded with ImageShack.us z góry dziękuje za odpowiedz ;)
Napisano 15 Styczeń 201213 l http://www.pixologic.com/zclassroom/homeroom/ Tam masz Introduction To ZBrush. Koniecznie zobacz wszystkie filmiki, bez tego ani rusz.
Napisano 18 Styczeń 201213 l Kregox napisał: Tak jak w tytule, stworzyłem głowę 4fun ( jestem początkujący ), i chciałbym wymodelować resztę lecz nie wiem jak najlepiej i najsprawniej stworzyć resztę 'załącznik' * czy model jest poprawny od strony siatki ??? * jak detalować najdrobniejsze elementy ?? Chodzi mi tutaj o np nozdza, przerwy między wypukłościami, widziałem u profesjonalnych modelarzy idealne rzeźbienia w takich "trudnych" elementach, jest może jakis tutek który świetnie to pokaże?? Bo myślalem o brushu o rozmiarze 1-5 ale nie wiem czy to dobry pomysl z gory dziekuje za pomoc Kregox popełniasz bardzo częsty błąd początkujacych:chcesz modelować na wielu podziałach. Moja rada jest taka zacznij od małej liczby podziałów, stopniowo nadając kształt i pomału zwiększaj podziały jak i ilość detali. To ze ktoś uzyskał piękny kształt ust uzyskuje się od nadania ich formy przy małych podziałach, chyba że już będziesz tak wprawnym sculptorem he,he ze będziesz to mógł robić przy milionowych polygonach. Powodzenia i zacznij od filmików na stronie pixologic'a.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto