Napisano 27 Styczeń 201213 l Hej, Mam problem z rozszyfrowaniem zachowania odbić w szle. Problem napotykam już kolejny raz i jeżeli udaje mi się go obejść to ostatecznie nie wiem jak do tego doszedłem, dopóki nie zrozumiem o-co-kaman będę się tutaj zawsze kręcił w kółko. W tym momencie walczę ze scenką gdzie łazienka jest szklaną puszką. Wcześniej podobny efekt miałem na szybie w oknach. Zobaczcie załączone obrazki i byłbym super wdzięczny jakby ktoś mi tutaj coś podpowiedział. Jak kontrolować faliste artefakty albo najlepiej się ich pozbyć. Najdziwniejsze są dla mnie czarne fale oraz jakby załamanie/treshold pełna refleksyjnośc-jakby lustro i nagle zero odbić rozgraniczone falistością. Obrazki: http://www.delay.pl/glassproblems.jpg pzdr! D.
Napisano 10 Luty 201213 l coś gdzieś z gammą kręcisz a ona Ci wpływa na fresnela i poprostu go tak ostro ucina zmniejszając cutoffa bedziesz przesówał miejsce ucięcia odbcia
Napisano 10 Luty 201213 l Wg. mnie to co napisał @biszkopte jest bardzo prawdopodobne (miałem ten sam problem - http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=77970&highlight= -wyeliminowany przez zredukowanie Cutoff w zakładce Options Vray materiału do 0,00001 lub po prostu 0). Choć to co pisze @Wirnik też ma bardzo duży sens. Nie wiem czemu tak się dzieje. U mnie zaczęło to się chyba pojawiać gdy zacząłem kombinować z gammą. Pozdrawiam Piter
Napisano 24 Luty 201213 l Autor Hej, Problem okazał się prozaiczny. Po imporcie z xsi do max dostałem dziwny autosmooth na całą geometrię. Sorki za durny wątek :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto