Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich po dłuższej przerwie. Zwracam się z problemem którego sam eksperymentami rozwiązać nie umiem a w internecie nie znalazłem niestety tego konkretnie tematu. Scena jest bardzo prosta, myślę że zastosuję tylko biały materiał, szkło i powstawiam rośliny do środka.

 

Niestety mimo wielu prób nie udało mi się "wydobyć" geometrii wnętrza. Chciałbym by meble i schody bardziej odcinały się na tle ścian. Używam w tej chwili Vray for Rhino, ale mam też maxa z Vrayem.

 

Ustawienia: Oświetlenie główne VRay sun, Light portale przy oknach, Physical camera włączona, shutter speed 600, Irradiance Map i Light Cache. Color Mapping HSV Exponential.

 

50833210.jpg

Edytowane przez Black

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W sumie to czego się spodziewasz jak wszędzie masz biel na materiałach ? W takich przypadkach to kwestia shadingu i nic więcej. Podbij IRR i LC, albo kombinacja LC + QMC.

Napisano

Najlepiej wstaw bardziej kontrastowe światło. Możesz też rendernąć pass AO i dodać go w shopie, lub wyrenderować obrazek w 16 bitach i podreperować w shopie, bez wielkiej straty jakości.

Napisano

cos te light portale chyba Ci nie hulaja. Sprawdź czy na pewno w ustawieniach environment masz wrzucone vray sky. Poza tym przydałby się jakiś direct light o pomarańczowym odcieniu z wlaczanymi vray shadow i w tejze zakladce area shadow. Bzdury opowiadacie, że z białymi shaderami nie da się pokazać geometrii, często renderuję biały clay więc to jest kwestia ustawień światła i renderu.

Napisano

Black,

Włącz color mapping Linear multiply i zrób kolor zamiast czysto białego delikatnie szary 180 lub 190 i pokaż jak to wygląda,

Podaj tez f-number

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności