Black Napisano 11 Luty 2012 Share Napisano 11 Luty 2012 (edytowane) Witam wszystkich po dłuższej przerwie. Zwracam się z problemem którego sam eksperymentami rozwiązać nie umiem a w internecie nie znalazłem niestety tego konkretnie tematu. Scena jest bardzo prosta, myślę że zastosuję tylko biały materiał, szkło i powstawiam rośliny do środka. Niestety mimo wielu prób nie udało mi się "wydobyć" geometrii wnętrza. Chciałbym by meble i schody bardziej odcinały się na tle ścian. Używam w tej chwili Vray for Rhino, ale mam też maxa z Vrayem. Ustawienia: Oświetlenie główne VRay sun, Light portale przy oknach, Physical camera włączona, shutter speed 600, Irradiance Map i Light Cache. Color Mapping HSV Exponential. Edytowane 11 Luty 2012 przez Black Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 11 Luty 2012 Share Napisano 11 Luty 2012 W sumie to czego się spodziewasz jak wszędzie masz biel na materiałach ? W takich przypadkach to kwestia shadingu i nic więcej. Podbij IRR i LC, albo kombinacja LC + QMC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Napisano 11 Luty 2012 Autor Share Napisano 11 Luty 2012 Sugerowałbyś zastosować różne odcienie szarości ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 11 Luty 2012 Share Napisano 11 Luty 2012 Najlepiej wstaw bardziej kontrastowe światło. Możesz też rendernąć pass AO i dodać go w shopie, lub wyrenderować obrazek w 16 bitach i podreperować w shopie, bez wielkiej straty jakości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ItalianCopper Napisano 11 Luty 2012 Share Napisano 11 Luty 2012 cos te light portale chyba Ci nie hulaja. Sprawdź czy na pewno w ustawieniach environment masz wrzucone vray sky. Poza tym przydałby się jakiś direct light o pomarańczowym odcieniu z wlaczanymi vray shadow i w tejze zakladce area shadow. Bzdury opowiadacie, że z białymi shaderami nie da się pokazać geometrii, często renderuję biały clay więc to jest kwestia ustawień światła i renderu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wirnik Napisano 11 Luty 2012 Share Napisano 11 Luty 2012 Black, Włącz color mapping Linear multiply i zrób kolor zamiast czysto białego delikatnie szary 180 lub 190 i pokaż jak to wygląda, Podaj tez f-number Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biszkopte Napisano 13 Luty 2012 Share Napisano 13 Luty 2012 możesz pobawić się gamma 2.2 i szopem i warstwami itd...:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się