Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich po dłuższej przerwie. Zwracam się z problemem którego sam eksperymentami rozwiązać nie umiem a w internecie nie znalazłem niestety tego konkretnie tematu. Scena jest bardzo prosta, myślę że zastosuję tylko biały materiał, szkło i powstawiam rośliny do środka.

 

Niestety mimo wielu prób nie udało mi się "wydobyć" geometrii wnętrza. Chciałbym by meble i schody bardziej odcinały się na tle ścian. Używam w tej chwili Vray for Rhino, ale mam też maxa z Vrayem.

 

Ustawienia: Oświetlenie główne VRay sun, Light portale przy oknach, Physical camera włączona, shutter speed 600, Irradiance Map i Light Cache. Color Mapping HSV Exponential.

 

50833210.jpg

Edytowane przez Black

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W sumie to czego się spodziewasz jak wszędzie masz biel na materiałach ? W takich przypadkach to kwestia shadingu i nic więcej. Podbij IRR i LC, albo kombinacja LC + QMC.

Napisano

Najlepiej wstaw bardziej kontrastowe światło. Możesz też rendernąć pass AO i dodać go w shopie, lub wyrenderować obrazek w 16 bitach i podreperować w shopie, bez wielkiej straty jakości.

Napisano

cos te light portale chyba Ci nie hulaja. Sprawdź czy na pewno w ustawieniach environment masz wrzucone vray sky. Poza tym przydałby się jakiś direct light o pomarańczowym odcieniu z wlaczanymi vray shadow i w tejze zakladce area shadow. Bzdury opowiadacie, że z białymi shaderami nie da się pokazać geometrii, często renderuję biały clay więc to jest kwestia ustawień światła i renderu.

Napisano

Black,

Włącz color mapping Linear multiply i zrób kolor zamiast czysto białego delikatnie szary 180 lub 190 i pokaż jak to wygląda,

Podaj tez f-number

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.