Maliniaq Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 (edytowane) Witam Przedstawiam pierwsze w miarę zorganizowane wypociny. 3ds max design plus vray. Z racji tego, że cały czas nie jestem zadowolony z efektu, muszę kolorystycznie spasować ściany, bo na chwilę obecną bardzo średnio wyglądają. może ma ktoś pomysł odnośnie kolorystyki? Mam problem z displace map w vraymtl, w sensie mapkę sobie stworzyłem (tekstura podłogi desaturowana, podciągnięta tonalnie do mniej więcej 125 w warości każdego kanału na całej powierzchni, żeby cała nie zaczęła szaleć, i przerwy między panelami ciemne linie o wartości około 40 w każdym kanale), ale mimo to dalej podłoga jest płaska, nie wiem co robię źle. Ma ktoś jakieś pomysły co jest źle, co do wyrzucenia, co do dodania itp? Za wszelkie konstruktywne uwagi serdeczne dzięki :) Acha, budzik, kwiat za narożnikiem i ramka na zdjęcie (bez zdjęcia oczywiście:) ), nie moje, pobrane z sieci. Budzik i ramka z lenistwa, nie chciało mi się już tego modelować, przynajmniej na dziś, a modelowanie i teksturowanie roślin, to dla mnie jeszcze czarna magia :) EDIT: widzę, że nie było nawet na co odpowiadać, to może teraz? :) z displace sobie poradziłem, pozmieniałem trochę kolory i dorzuciłem dywan i stolik (stolik plus filiżanki z 3dmodelfree.com), ale cały czas jakoś to dziwnie wygląda. Byłbym wdzięczny za każdą sugestię i krytykę ;0 Edytowane 12 Marzec 2012 przez Maliniaq Rozwiązanie paru problemów
Koszulkowiec Napisano 11 Marzec 2012 Napisano 11 Marzec 2012 Tekstura drewna w tyle za bardzo rozciągnięta i słoje źle skierowane (półki), troszkę plastikowy dywan. Nie wiem też co to za światło w rogu przy półkach. Albo masz gdzieś jakąś dziurę albo jakieś dziwne światło tam dałeś. Ogólnie nie jest źle ;)
Maliniaq Napisano 12 Marzec 2012 Autor Napisano 12 Marzec 2012 Dzięki za rady, teksturkę drewna zaraz poprawię, nie wiem za bardzo jak dywan ustawić, ale pobawię się, może coś z tego uda mi się wyciągnąć :) Co do światła, to wrzucałem tam takie niby lampy na półki w postaci vraylight, ale skoro wygląda to jak dziurawa ściana, to będzie trzeba też to podciągnąć :) Wrzucę jutro to, co uda mi się poprawić, bo cholerka trochę się to ustrojstwo renderuje...
Vega Napisano 12 Marzec 2012 Napisano 12 Marzec 2012 Witam, proszę zmienić nazwę tematu na zgodny z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy POST. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).
shadowsexpe Napisano 21 Marzec 2012 Napisano 21 Marzec 2012 Przy cieniach jakie masz mozesz spokojnie spalić mocniej to co za oknem, materiał drewna moze by sie przydało aby był bardziej błyszczacy ale napewno warto go osdzic jako vrayoverridemtl zniwelujesz tym materiałem rzutowanie koloru drewna na scianach tosamo sie tyczy materiału podłogi. Zastawa jest poprostu za biał nic sie w niej nie odbija musisz cos przy tym materiale pomajstrowac. Dywanowi brakuje miekkosci czysta ciekawośc robiłes go przy pomocy displa w materiale czy modem vray displacement?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się