Jump to content

Featured Replies

Posted

[h=2]Proszę o konkretną instrukcję (krok po kroku, gdyż nie jestem zawodowym grafikiem) :[/h]

1. Jak wyodrębnić model 3d z pliku *.max aby zapisać wspomniany model do pliku *.3ds, tak żeby finalnie można było go otworzyć w Corel Motion 3d.

2. Jak wyodrębnić model 3d z plików gry Flight Simulator 2002, tak żeby finalnie można było go otworzyć w Corel Motion 3d.

Chodzi konkretnie o oświetlony pas startowy.

Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję.

  • Replies 7
  • Views 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jak nie masz zgody na wykorzystanie obiektów z gry to chyba jedyne co moze pomóc, to uzycie dwóch monitorów i przelecenie z FS do CorelMotion 3D (aplikacje musza się stykać), ale z lotniskiem nie próbowałem.

Proszę o odpowiedź na pytanie.

Czy ktokolwiek z Was posiada wiedzę na tyle bogatą aby odpowiedzieć mi na moje pytanie? czy to forum to tylko pic na wodę? Bardzo proszę o odpowiedź.

jakby ktoś wiedział, to by Ci odpowiedział, a poza tym to forum to tylko pic na wodę...

No niestety jak masz jakiś soft dodawany do płatków owsianych to moze napisz do biura obsługi konsumenta w Nestle.

Nie wróżę Ci tu przyszłości z takim początkiem. To, o co pytasz, nie jest takie trudne, ale po takich postach nie liczył bym na odpowiedź.

Pomimo zachowanie nie bażmi sami tacy jak delikwent co do wyodrebnienia obiektu z maxa to jest to prost e zaznaczasz go a nastepnie eksportujesz przez opcje export select . Moze byc tak ze musisz wyodrebnic model z jakiejs grupy stworzonej prze autora wystrczy wteduy zaznaczyc taka grupe i zrobić ungroup. Natomiast co do drugiej sprawy to skoro nie masz uprawnien do wyciagania i wykorzystywania modeli z gierto mpomimo to ze just wileu specjalistów od tego to napewno nikt nie udzieli ci odpowiedzi. Tak na przyszłosc jak cos chcesz osiagnac to troszke pokory i grzecznosci nie zawadzi ;)

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy