Napisano 19 Marzec 201212 l [h=2]Proszę o konkretną instrukcję (krok po kroku, gdyż nie jestem zawodowym grafikiem) :[/h] 1. Jak wyodrębnić model 3d z pliku *.max aby zapisać wspomniany model do pliku *.3ds, tak żeby finalnie można było go otworzyć w Corel Motion 3d. 2. Jak wyodrębnić model 3d z plików gry Flight Simulator 2002, tak żeby finalnie można było go otworzyć w Corel Motion 3d. Chodzi konkretnie o oświetlony pas startowy. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
Napisano 19 Marzec 201212 l jak nie masz zgody na wykorzystanie obiektów z gry to chyba jedyne co moze pomóc, to uzycie dwóch monitorów i przelecenie z FS do CorelMotion 3D (aplikacje musza się stykać), ale z lotniskiem nie próbowałem.
Napisano 20 Marzec 201212 l Czy ktokolwiek z Was posiada wiedzę na tyle bogatą aby odpowiedzieć mi na moje pytanie? czy to forum to tylko pic na wodę? Bardzo proszę o odpowiedź.
Napisano 20 Marzec 201212 l jakby ktoś wiedział, to by Ci odpowiedział, a poza tym to forum to tylko pic na wodę...
Napisano 20 Marzec 201212 l No niestety jak masz jakiś soft dodawany do płatków owsianych to moze napisz do biura obsługi konsumenta w Nestle.
Napisano 20 Marzec 201212 l Nie wróżę Ci tu przyszłości z takim początkiem. To, o co pytasz, nie jest takie trudne, ale po takich postach nie liczył bym na odpowiedź.
Napisano 28 Marzec 201212 l Pomimo zachowanie nie bażmi sami tacy jak delikwent co do wyodrebnienia obiektu z maxa to jest to prost e zaznaczasz go a nastepnie eksportujesz przez opcje export select . Moze byc tak ze musisz wyodrebnic model z jakiejs grupy stworzonej prze autora wystrczy wteduy zaznaczyc taka grupe i zrobić ungroup. Natomiast co do drugiej sprawy to skoro nie masz uprawnien do wyciagania i wykorzystywania modeli z gierto mpomimo to ze just wileu specjalistów od tego to napewno nikt nie udzieli ci odpowiedzi. Tak na przyszłosc jak cos chcesz osiagnac to troszke pokory i grzecznosci nie zawadzi ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto