Napisano 20 Lipiec 200420 l Witam :) Zapraszam do oceny moich pierwszych poważniejszych zmagań z mental ray'em i mayą Jak sie podoba ? qcoe / ultimaa
Napisano 20 Lipiec 200420 l sieknij 2x większy render to pogadamy :P na tym wygląda całkiem nieźle ale ....
Napisano 20 Lipiec 200420 l Autor Proszę, to shoot 2x większy wedle życzenia. Tak wszystko tutaj jest wymodelowane :) pozdrawiam
Napisano 20 Lipiec 200420 l Jak na pierwsze poważniejsze zmagania to jest naprawdę dobrze. Wiesz co mnie najbardziej drażni? Te cegły... ich kolor i jednolitość... reszta jest już oki. Tylko mam wrażenie że światło to tylko skyligt... a przy takiej pogodzie budynek na pewno położyłby cień... i to całkiem konkretny :)
Napisano 20 Lipiec 200420 l no no... nieźle jak wyżej - cegły są zbyt jaskrawe (za bardzo rzucają się w oczy) pozatym przy wejściu mógłbyś dodać jeden schodek albo obniżyć to miejsce (niewiem jak to nazwać :P ) dach jest zbyt jednolity no i scenka: asfalt powinien być bardziej jednolity przydało by się na niego nanieść teksture np. miejsc pakingowych no i za płotem coś by się przydało np. troche "darmowej" zieleni albo tej z maxa 6 jeżeli w nim robisz no i chyba tyle by się przydało :P ogólnie ładnie
Napisano 20 Lipiec 200420 l Spróbuj użyć tekstur 3D Total. :) W sam raz będą. :) Co do modelu to zupełnie jak z moja kartą graf. Boxy, boxy. :)
Napisano 20 Lipiec 200420 l Spróbuj może tynk zmienić na jasny beż, cegieł nie ruszaj. Jak nowość to nowość. Ten niebieski wogóle mi nie pasuje, chyba że..... nie, nie pasuje mi. Zmień szarość okien na coś jaśniejszego z odbiciami. Poza tym, ale to detal, nie widzi mi się ta, kamera. Może skrzywienie zawodowe, ale lepiej jak byś pokazywał obiekt z poziomu oka ludzkiego. Powodzenia
Napisano 20 Lipiec 200420 l Jeśli mam się jeszcze czegoś czepić to chodnika. Gdzie ty widziałeś taki czysty chodnik? :) Sprubój go trochę przybrudzić (jakieś kałuże, papiery, pety itp), ale ogólnie całkiem fajnie. Czekamy na dalsze renderki...
Napisano 20 Lipiec 200420 l ja mam wrażenie, że ten budynek "lewituje". Dodaj więcej cieni i coś za płotem. Poza tym spoko, nawet mi się podoba.
Napisano 20 Lipiec 200420 l No popieram, rzeczywiście, wydaje sie, że budynek lewituje i przydałoby się więcej cieni, poza tym nie podoba mi się teksturka podłoża, coś innego daj lub bardziej zagęścij.
Napisano 27 Lipiec 200420 l Autor pliczek do sciagniecia :) 3 Megsy http://www.mayaclub.pjwstk.edu.pl/qcoe/qcoe_preview.avi [/url] zapraszam też na moją stronkę :) http://mpolak.of.pl mile widziane maile :) mailto:[email protected] p.s. Rascal i BHaalus z maxdigital :) .. wielkie dzieks :)
Napisano 4 Sierpień 200420 l Autor jeszcze dokladnie nie ulozone ;] po prawej przeselko wisi w powietrzu .. :) ok juz jest poptawione... robie teraz 3 przeselko.. btw. czemu nikt nie pisze w dziale animacji na ten watek :| co jest z wami ? oto link ... -> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=8142
Napisano 4 Sierpień 200420 l renderki bardzo przyzwoite, o cegłach juz było to ja jeszcze zapytam:po co te parapety tak wystają, bedziesz tam jeszcze 12cm ocieplenia kładł na elewacje?! W kazdym razie wyglada to z leksza komicznie;) Jeszcze mnie drazni ten fragment niebieskiej scianki attykowej ktory wcina sie w połać dachu - moze wez ją po prostu podnies jeszcze, bo teraz to tak nijako... Poza tym bez zastrzezen - nawet alarm jest! - to mi zaimponowało! Pozdro Marek
Napisano 4 Sierpień 200420 l Autor Tak naprawde to w maya siedzę łacznie z rok i 2 mieszki, wczesniej tworzyłem muzykę... na mojej stronie znajdziesz 3 kawałki, nie mam czasu kiedy updata zrobic! Pozdro
Napisano 4 Sierpień 200420 l Zapraszamy - http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=7848 A co do mayki - to i tak nieźle... chociaż oczywiście nie genialnie, ale całkiem dobrze jak na pierwszoroczniaka :P
Napisano 5 Sierpień 200420 l Bardzo ładnie się to prezentuje, bardzo dobry modeling. Czekam na dalsze postępy.
Napisano 5 Sierpień 200420 l hmm ten koniec swiata za płotem mi sie ni podoba ale no nie jest dupiasto w sumie to ciezko mi to oceniac bo na maji sie nie znam
Napisano 5 Sierpień 200420 l Autor no niedługo to poprawie .. beda ptaszki, słonko, roślinność (ofcoz w Paintfxach- zeby sie nei przemeczać) no i wkoncu zrobie porządny Environment! Pozdro, dzieki za ocenki!
Napisano 26 Sierpień 200420 l Autor Próba :) Przedstawiam wam imejdź testowy - połaczenie softwarowych Paint FXów z ,Mentalem. (maya). Jakie wrażenia ? Dodam jeszcze texturke podłoża z parkingiem. Wanimacji będą jeszcze ptaki :) I piszcie co sądzicie o tym ? Pozdro marcin
Napisano 30 Sierpień 200420 l Autor Oto przykladnowe pikczery prawie ze finalne. nie bede za wiele spedzał nad tym czasu. Piszcie jak wam to sie podoba, Jak oceniacie moją naukę mayi i mentala. Niedługo nowe Rendery...
Napisano 30 Sierpień 200420 l to qr.. z ktorej strony swieci slonce?:) 2 slonca sa? wdl. mnie mistrzostwo, bardzo ladnie sie prezentuje
Napisano 30 Sierpień 200420 l ladnie ale jak dla mnie o troszke za ostro.. hmm na jednym flara ujdzie ale na obu troche razi.. mimo to bardzo mi sie podoba ;]
Napisano 1 Wrzesień 200420 l Autor nie chce mi sie dalej, na finished works tez wrzuciłem. Walcie opini ile mozecie... :) Pozdro
Napisano 2 Wrzesień 200420 l OKI! Oto ocena: texturka asfaltu - 1 :( szkło w budynku jest nieprzezroczyste - 1+ rynny są strasznie takie nierealne (może je trochę przybrudź i zaniedbaj) - 3- Ogólnie to wszystko: resztę zoastwiam dla innych... niech też cię ocenią... A tak naprawdę to fajny image ale jest trochę niedociągnieć. Jak je poprawisz to może wyjść coś fajnego... :D pozdrawiam i czekam na dalsze renderki :)
Napisano 5 Wrzesień 200420 l Autor przesyłam lighttesting do nastepnej sceny. no może cos wkoncu napiszecie o tym wątku :P :) Pozdro p.s. software used :) maya + mental ray
Napisano 6 Wrzesień 200420 l Wyszlo ciekawie... Ale co to? Dwa źródła światła? bo intesywne cienie są po obu stronach... pozdr, Imaginner
Napisano 6 Wrzesień 200420 l Autor hmm. może faktycznie :) światełek - 3 - 2 spotlighty wpadajace przez okna + area shadow i zwykly ambient Bez shadowsów.. marcin
Napisano 6 Wrzesień 200420 l Całkiem fajnie to wygląda, ale 2 słońca to karygodny błąd ;). Co do pierwszej pracy... również nienajgorsza, ale .. -tło, czyli te góry, wyglądają jak dach budynku. Źle się to komponuje moim zdaniem -Drzewo a raczej ta zielona plama po lewej pasuje do tej pracy jak pięść do oka. Wyrzuć lepiej to bo ani to ciekawie nie wygląda ani nie pasuje pod względem kompozycji. Co do okien. Jeśli nie masz zrobionego wnętrza to zrób je po prostu idealnie czarne (wnętrze) a szyby daj lekko przeźroczyste. Lekko się przyciemnią i będzie wyglądać odrobinę lepiej.
Napisano 6 Wrzesień 200420 l Autor A już mówię :) Wyglada to tak Powiedzcie to dużo ??? bo naprawde nei wiem ile ma przecietna scena :P :> zadowolony ? :)
Napisano 11 Wrzesień 200420 l Autor przedstawiam wam early test lighting beta alpha :) zobaczcie jak to bedzie mniej wiecej oswietlone. nie zwracajcie uwagi na czarne pola za szybami. oczywiscie tak nie moze być. Piszecie jakie sa postepy mojej nauki maya!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto