Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam :)

 

Zapraszam do oceny moich pierwszych poważniejszych zmagań z mental ray'em i mayą

 

 

Jak sie podoba ?

 

qcoe / ultimaa

  • Odpowiedzi 39
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

maly ten screen w stosunku do takiej perspektywy. niewiele widac.

Napisano

sieknij 2x większy render to pogadamy :P

na tym wygląda całkiem nieźle ale ....

Napisano
  • Autor

Proszę, to shoot 2x większy wedle życzenia.

Tak wszystko tutaj jest wymodelowane :)

pozdrawiam

Napisano

Jak na pierwsze poważniejsze zmagania to jest naprawdę dobrze. Wiesz co mnie najbardziej drażni? Te cegły... ich kolor i jednolitość... reszta jest już oki. Tylko mam wrażenie że światło to tylko skyligt... a przy takiej pogodzie budynek na pewno położyłby cień... i to całkiem konkretny :)

Napisano

no no...

nieźle

jak wyżej - cegły są zbyt jaskrawe (za bardzo rzucają się w oczy)

pozatym przy wejściu mógłbyś dodać jeden schodek albo obniżyć to miejsce (niewiem jak to nazwać :P )

dach jest zbyt jednolity

no i scenka:

asfalt powinien być bardziej jednolity

przydało by się na niego nanieść teksture np. miejsc pakingowych

no i za płotem coś by się przydało np. troche "darmowej" zieleni albo tej z maxa 6 jeżeli w nim robisz

 

no i chyba tyle by się przydało :P ogólnie ładnie

Napisano

Spróbuj użyć tekstur 3D Total. :) W sam raz będą. :)

 

 

Co do modelu to zupełnie jak z moja kartą graf. Boxy, boxy. :)

Napisano

Spróbuj może tynk zmienić na jasny beż, cegieł nie ruszaj. Jak nowość to nowość. Ten niebieski wogóle mi nie pasuje, chyba że..... nie, nie pasuje mi. Zmień szarość okien na coś jaśniejszego z odbiciami. Poza tym, ale to detal, nie widzi mi się ta, kamera. Może skrzywienie zawodowe, ale lepiej jak byś pokazywał obiekt z poziomu oka ludzkiego. Powodzenia

Napisano

Jeśli mam się jeszcze czegoś czepić to chodnika. Gdzie ty widziałeś taki czysty chodnik? :) Sprubój go trochę przybrudzić (jakieś kałuże, papiery, pety itp), ale ogólnie całkiem fajnie. Czekamy na dalsze renderki...

Napisano

ja mam wrażenie, że ten budynek "lewituje". Dodaj więcej cieni i coś za płotem. Poza tym spoko, nawet mi się podoba.

Napisano

No popieram, rzeczywiście, wydaje sie, że budynek lewituje i przydałoby się więcej cieni, poza tym nie podoba mi się teksturka podłoża, coś innego daj lub bardziej zagęścij.

Napisano

renderki bardzo przyzwoite, o cegłach juz było to ja jeszcze zapytam:po co te parapety tak wystają, bedziesz tam jeszcze 12cm ocieplenia kładł na elewacje?!

W kazdym razie wyglada to z leksza komicznie;) Jeszcze mnie drazni ten fragment niebieskiej scianki attykowej ktory wcina sie w połać dachu - moze wez ją po prostu podnies jeszcze, bo teraz to tak nijako...

Poza tym bez zastrzezen - nawet alarm jest! - to mi zaimponowało!

 

Pozdro

Marek

Napisano

Pierwsze zmagania mówisz?? ;) lol :P

Napisano
  • Autor

Tak naprawde to w maya siedzę łacznie z rok i 2 mieszki, wczesniej tworzyłem muzykę... na mojej stronie znajdziesz 3 kawałki, nie mam czasu kiedy updata zrobic! Pozdro

Napisano

Zapraszamy - http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=7848

A co do mayki - to i tak nieźle... chociaż oczywiście nie genialnie, ale całkiem dobrze jak na pierwszoroczniaka :P

Napisano

Bardzo ładnie się to prezentuje, bardzo dobry modeling. Czekam na dalsze postępy.

Napisano
  • Autor

no niedługo to poprawie .. beda ptaszki, słonko, roślinność (ofcoz w Paintfxach- zeby sie nei przemeczać) no i wkoncu zrobie porządny Environment! Pozdro, dzieki za ocenki!

Napisano
  • Autor

Próba :)tabplants.jpg

Przedstawiam wam imejdź testowy - połaczenie softwarowych Paint FXów z ,Mentalem. (maya). Jakie wrażenia ? Dodam jeszcze texturke podłoża z parkingiem. Wanimacji będą

 

 

 

jeszcze ptaki :)

 

I piszcie co sądzicie o tym ?

Pozdro

marcin

Napisano

Rozjechane strasznie te roślinki... ogólnie ujęcie mi nie leży.. :)

Napisano
  • Autor

Oto przykladnowe pikczery prawie ze finalne. nie bede za wiele spedzał nad tym czasu.

 

testplants_1.jpg

testplants_2.jpg

Piszcie jak wam to sie podoba, Jak oceniacie moją

 

 

 

naukę mayi i mentala. Niedługo nowe Rendery...

Napisano

to qr.. z ktorej strony swieci slonce?:) 2 slonca sa? wdl. mnie mistrzostwo, bardzo ladnie sie prezentuje

Napisano

ladnie ale jak dla mnie o troszke za ostro.. hmm na jednym flara ujdzie ale na obu troche razi.. mimo to bardzo mi sie podoba ;]

Napisano
  • Autor

nie chce mi sie dalej, na finished works tez wrzuciłem.

Walcie opini ile mozecie... :)

 

Pozdro

 

qcoe_Company.jpg

Napisano

OKI! Oto ocena:

texturka asfaltu - 1 :(

szkło w budynku jest nieprzezroczyste - 1+

rynny są strasznie takie nierealne (może je trochę przybrudź i zaniedbaj) - 3-

 

Ogólnie to wszystko: resztę zoastwiam dla innych... niech też cię ocenią...

A tak naprawdę to fajny image ale jest trochę niedociągnieć. Jak je poprawisz to może wyjść coś fajnego... :D

pozdrawiam i czekam na dalsze renderki :)

Napisano
  • Autor

przesyłam lighttesting do nastepnej sceny.

produkcja123.jpg

no może cos wkoncu napiszecie o tym wątku :P :)

Pozdro

 

p.s. software used :) maya + mental ray

Napisano

Wyszlo ciekawie...

Ale co to? Dwa źródła światła? bo intesywne cienie są po obu stronach...

 

pozdr,

Imaginner

Napisano
  • Autor

hmm. może faktycznie :) światełek - 3 - 2 spotlighty wpadajace przez okna + area shadow i zwykly ambient Bez shadowsów..

 

marcin

Napisano

Całkiem fajnie to wygląda, ale 2 słońca to karygodny błąd ;).

 

Co do pierwszej pracy... również nienajgorsza, ale ..

-tło, czyli te góry, wyglądają jak dach budynku. Źle się to komponuje moim zdaniem

-Drzewo a raczej ta zielona plama po lewej pasuje do tej pracy jak pięść do oka. Wyrzuć lepiej to bo ani to ciekawie nie wygląda ani nie pasuje pod względem kompozycji.

Co do okien. Jeśli nie masz zrobionego wnętrza to zrób je po prostu idealnie czarne (wnętrze) a szyby daj lekko przeźroczyste. Lekko się przyciemnią i będzie wyglądać odrobinę lepiej.

Napisano
  • Autor

A już mówię :)

 

Wyglada to tak

faces.gif

Powiedzcie to dużo ???

bo naprawde nei wiem ile ma przecietna scena :P

:> zadowolony ? :)

Napisano
  • Autor

przedstawiam wam early test lighting beta alpha :) zobaczcie jak to bedzie mniej wiecej oswietlone. nie zwracajcie uwagi na czarne pola za szybami. oczywiscie tak nie moze być. Piszecie jakie sa postepy mojej nauki maya!testrender_produkcja.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności