qcoe Napisano 20 Lipiec 2004 Share Napisano 20 Lipiec 2004 Witam :) Zapraszam do oceny moich pierwszych poważniejszych zmagań z mental ray'em i mayą Jak sie podoba ? qcoe / ultimaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cmx Napisano 20 Lipiec 2004 Share Napisano 20 Lipiec 2004 maly ten screen w stosunku do takiej perspektywy. niewiele widac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orion Napisano 20 Lipiec 2004 Share Napisano 20 Lipiec 2004 Całkiem ciekwy, ale Mały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 20 Lipiec 2004 Share Napisano 20 Lipiec 2004 sieknij 2x większy render to pogadamy :P na tym wygląda całkiem nieźle ale .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Dobosz Napisano 20 Lipiec 2004 Share Napisano 20 Lipiec 2004 Okna to tekstura czy wymodelowane? bardzo ladny obiekt:) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qcoe Napisano 20 Lipiec 2004 Autor Share Napisano 20 Lipiec 2004 Proszę, to shoot 2x większy wedle życzenia. Tak wszystko tutaj jest wymodelowane :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 20 Lipiec 2004 Share Napisano 20 Lipiec 2004 Jak na pierwsze poważniejsze zmagania to jest naprawdę dobrze. Wiesz co mnie najbardziej drażni? Te cegły... ich kolor i jednolitość... reszta jest już oki. Tylko mam wrażenie że światło to tylko skyligt... a przy takiej pogodzie budynek na pewno położyłby cień... i to całkiem konkretny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 20 Lipiec 2004 Share Napisano 20 Lipiec 2004 no no... nieźle jak wyżej - cegły są zbyt jaskrawe (za bardzo rzucają się w oczy) pozatym przy wejściu mógłbyś dodać jeden schodek albo obniżyć to miejsce (niewiem jak to nazwać :P ) dach jest zbyt jednolity no i scenka: asfalt powinien być bardziej jednolity przydało by się na niego nanieść teksture np. miejsc pakingowych no i za płotem coś by się przydało np. troche "darmowej" zieleni albo tej z maxa 6 jeżeli w nim robisz no i chyba tyle by się przydało :P ogólnie ładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pussik Napisano 20 Lipiec 2004 Share Napisano 20 Lipiec 2004 Spróbuj użyć tekstur 3D Total. :) W sam raz będą. :) Co do modelu to zupełnie jak z moja kartą graf. Boxy, boxy. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
conraderro Napisano 20 Lipiec 2004 Share Napisano 20 Lipiec 2004 Spróbuj może tynk zmienić na jasny beż, cegieł nie ruszaj. Jak nowość to nowość. Ten niebieski wogóle mi nie pasuje, chyba że..... nie, nie pasuje mi. Zmień szarość okien na coś jaśniejszego z odbiciami. Poza tym, ale to detal, nie widzi mi się ta, kamera. Może skrzywienie zawodowe, ale lepiej jak byś pokazywał obiekt z poziomu oka ludzkiego. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 20 Lipiec 2004 Share Napisano 20 Lipiec 2004 Jeśli mam się jeszcze czegoś czepić to chodnika. Gdzie ty widziałeś taki czysty chodnik? :) Sprubój go trochę przybrudzić (jakieś kałuże, papiery, pety itp), ale ogólnie całkiem fajnie. Czekamy na dalsze renderki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulczas Napisano 20 Lipiec 2004 Share Napisano 20 Lipiec 2004 ja mam wrażenie, że ten budynek "lewituje". Dodaj więcej cieni i coś za płotem. Poza tym spoko, nawet mi się podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bhaal Napisano 20 Lipiec 2004 Share Napisano 20 Lipiec 2004 Qcoe ciebie stać na więcej a pokazujesz ludziom takie qpy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 20 Lipiec 2004 Share Napisano 20 Lipiec 2004 No popieram, rzeczywiście, wydaje sie, że budynek lewituje i przydałoby się więcej cieni, poza tym nie podoba mi się teksturka podłoża, coś innego daj lub bardziej zagęścij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qcoe Napisano 27 Lipiec 2004 Autor Share Napisano 27 Lipiec 2004 pliczek do sciagniecia :) 3 Megsy http://www.mayaclub.pjwstk.edu.pl/qcoe/qcoe_preview.avi [/url] zapraszam też na moją stronkę :) http://mpolak.of.pl mile widziane maile :) mailto:[email protected] p.s. Rascal i BHaalus z maxdigital :) .. wielkie dzieks :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qcoe Napisano 4 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 4 Sierpień 2004 jeszcze dokladnie nie ulozone ;] po prawej przeselko wisi w powietrzu .. :) ok juz jest poptawione... robie teraz 3 przeselko.. btw. czemu nikt nie pisze w dziale animacji na ten watek :| co jest z wami ? oto link ... -> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=8142 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 4 Sierpień 2004 Share Napisano 4 Sierpień 2004 bardzo ladny wozek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MareG Napisano 4 Sierpień 2004 Share Napisano 4 Sierpień 2004 renderki bardzo przyzwoite, o cegłach juz było to ja jeszcze zapytam:po co te parapety tak wystają, bedziesz tam jeszcze 12cm ocieplenia kładł na elewacje?! W kazdym razie wyglada to z leksza komicznie;) Jeszcze mnie drazni ten fragment niebieskiej scianki attykowej ktory wcina sie w połać dachu - moze wez ją po prostu podnies jeszcze, bo teraz to tak nijako... Poza tym bez zastrzezen - nawet alarm jest! - to mi zaimponowało! Pozdro Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qcoe Napisano 4 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 4 Sierpień 2004 jeszcze jeden mały updacik :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 4 Sierpień 2004 Share Napisano 4 Sierpień 2004 Pierwsze zmagania mówisz?? ;) lol :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qcoe Napisano 4 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 4 Sierpień 2004 Tak naprawde to w maya siedzę łacznie z rok i 2 mieszki, wczesniej tworzyłem muzykę... na mojej stronie znajdziesz 3 kawałki, nie mam czasu kiedy updata zrobic! Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 4 Sierpień 2004 Share Napisano 4 Sierpień 2004 Zapraszamy - http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=7848 A co do mayki - to i tak nieźle... chociaż oczywiście nie genialnie, ale całkiem dobrze jak na pierwszoroczniaka :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nimrod Napisano 5 Sierpień 2004 Share Napisano 5 Sierpień 2004 Bardzo ładnie się to prezentuje, bardzo dobry modeling. Czekam na dalsze postępy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
THE MANYSH TRAFO Napisano 5 Sierpień 2004 Share Napisano 5 Sierpień 2004 hmm ten koniec swiata za płotem mi sie ni podoba ale no nie jest dupiasto w sumie to ciezko mi to oceniac bo na maji sie nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qcoe Napisano 5 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 5 Sierpień 2004 no niedługo to poprawie .. beda ptaszki, słonko, roślinność (ofcoz w Paintfxach- zeby sie nei przemeczać) no i wkoncu zrobie porządny Environment! Pozdro, dzieki za ocenki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qcoe Napisano 26 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2004 Próba :) Przedstawiam wam imejdź testowy - połaczenie softwarowych Paint FXów z ,Mentalem. (maya). Jakie wrażenia ? Dodam jeszcze texturke podłoża z parkingiem. Wanimacji będą jeszcze ptaki :) I piszcie co sądzicie o tym ? Pozdro marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 26 Sierpień 2004 Share Napisano 26 Sierpień 2004 Rozjechane strasznie te roślinki... ogólnie ujęcie mi nie leży.. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qcoe Napisano 30 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 30 Sierpień 2004 Oto przykladnowe pikczery prawie ze finalne. nie bede za wiele spedzał nad tym czasu. Piszcie jak wam to sie podoba, Jak oceniacie moją naukę mayi i mentala. Niedługo nowe Rendery... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 30 Sierpień 2004 Share Napisano 30 Sierpień 2004 to qr.. z ktorej strony swieci slonce?:) 2 slonca sa? wdl. mnie mistrzostwo, bardzo ladnie sie prezentuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość AcidBoyXL Napisano 30 Sierpień 2004 Share Napisano 30 Sierpień 2004 ladnie ale jak dla mnie o troszke za ostro.. hmm na jednym flara ujdzie ale na obu troche razi.. mimo to bardzo mi sie podoba ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keszelu Napisano 1 Wrzesień 2004 Share Napisano 1 Wrzesień 2004 flara wogule odpada ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qcoe Napisano 1 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2004 nie chce mi sie dalej, na finished works tez wrzuciłem. Walcie opini ile mozecie... :) Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 2 Wrzesień 2004 Share Napisano 2 Wrzesień 2004 OKI! Oto ocena: texturka asfaltu - 1 :( szkło w budynku jest nieprzezroczyste - 1+ rynny są strasznie takie nierealne (może je trochę przybrudź i zaniedbaj) - 3- Ogólnie to wszystko: resztę zoastwiam dla innych... niech też cię ocenią... A tak naprawdę to fajny image ale jest trochę niedociągnieć. Jak je poprawisz to może wyjść coś fajnego... :D pozdrawiam i czekam na dalsze renderki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qcoe Napisano 5 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 5 Wrzesień 2004 przesyłam lighttesting do nastepnej sceny. no może cos wkoncu napiszecie o tym wątku :P :) Pozdro p.s. software used :) maya + mental ray Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Im@ginner Napisano 6 Wrzesień 2004 Share Napisano 6 Wrzesień 2004 Wyszlo ciekawie... Ale co to? Dwa źródła światła? bo intesywne cienie są po obu stronach... pozdr, Imaginner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qcoe Napisano 6 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 6 Wrzesień 2004 hmm. może faktycznie :) światełek - 3 - 2 spotlighty wpadajace przez okna + area shadow i zwykly ambient Bez shadowsów.. marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 6 Wrzesień 2004 Share Napisano 6 Wrzesień 2004 Całkiem fajnie to wygląda, ale 2 słońca to karygodny błąd ;). Co do pierwszej pracy... również nienajgorsza, ale .. -tło, czyli te góry, wyglądają jak dach budynku. Źle się to komponuje moim zdaniem -Drzewo a raczej ta zielona plama po lewej pasuje do tej pracy jak pięść do oka. Wyrzuć lepiej to bo ani to ciekawie nie wygląda ani nie pasuje pod względem kompozycji. Co do okien. Jeśli nie masz zrobionego wnętrza to zrób je po prostu idealnie czarne (wnętrze) a szyby daj lekko przeźroczyste. Lekko się przyciemnią i będzie wyglądać odrobinę lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slizgi Napisano 6 Wrzesień 2004 Share Napisano 6 Wrzesień 2004 niech kolega powie ile cala scena ma face?? :> bo chyba dUUUzo :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qcoe Napisano 6 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 6 Wrzesień 2004 A już mówię :) Wyglada to tak Powiedzcie to dużo ??? bo naprawde nei wiem ile ma przecietna scena :P :> zadowolony ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qcoe Napisano 11 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 11 Wrzesień 2004 przedstawiam wam early test lighting beta alpha :) zobaczcie jak to bedzie mniej wiecej oswietlone. nie zwracajcie uwagi na czarne pola za szybami. oczywiscie tak nie moze być. Piszecie jakie sa postepy mojej nauki maya! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się