Skocz do zawartości

Scena 3D - building - Pierwszy raz na forum :)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam :)

 

Zapraszam do oceny moich pierwszych poważniejszych zmagań z mental ray'em i mayą

 

 

Jak sie podoba ?

 

qcoe / ultimaa

  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak na pierwsze poważniejsze zmagania to jest naprawdę dobrze. Wiesz co mnie najbardziej drażni? Te cegły... ich kolor i jednolitość... reszta jest już oki. Tylko mam wrażenie że światło to tylko skyligt... a przy takiej pogodzie budynek na pewno położyłby cień... i to całkiem konkretny :)

Napisano

no no...

nieźle

jak wyżej - cegły są zbyt jaskrawe (za bardzo rzucają się w oczy)

pozatym przy wejściu mógłbyś dodać jeden schodek albo obniżyć to miejsce (niewiem jak to nazwać :P )

dach jest zbyt jednolity

no i scenka:

asfalt powinien być bardziej jednolity

przydało by się na niego nanieść teksture np. miejsc pakingowych

no i za płotem coś by się przydało np. troche "darmowej" zieleni albo tej z maxa 6 jeżeli w nim robisz

 

no i chyba tyle by się przydało :P ogólnie ładnie

Napisano

Spróbuj może tynk zmienić na jasny beż, cegieł nie ruszaj. Jak nowość to nowość. Ten niebieski wogóle mi nie pasuje, chyba że..... nie, nie pasuje mi. Zmień szarość okien na coś jaśniejszego z odbiciami. Poza tym, ale to detal, nie widzi mi się ta, kamera. Może skrzywienie zawodowe, ale lepiej jak byś pokazywał obiekt z poziomu oka ludzkiego. Powodzenia

Napisano

Jeśli mam się jeszcze czegoś czepić to chodnika. Gdzie ty widziałeś taki czysty chodnik? :) Sprubój go trochę przybrudzić (jakieś kałuże, papiery, pety itp), ale ogólnie całkiem fajnie. Czekamy na dalsze renderki...

Napisano

No popieram, rzeczywiście, wydaje sie, że budynek lewituje i przydałoby się więcej cieni, poza tym nie podoba mi się teksturka podłoża, coś innego daj lub bardziej zagęścij.

Napisano

renderki bardzo przyzwoite, o cegłach juz było to ja jeszcze zapytam:po co te parapety tak wystają, bedziesz tam jeszcze 12cm ocieplenia kładł na elewacje?!

W kazdym razie wyglada to z leksza komicznie;) Jeszcze mnie drazni ten fragment niebieskiej scianki attykowej ktory wcina sie w połać dachu - moze wez ją po prostu podnies jeszcze, bo teraz to tak nijako...

Poza tym bez zastrzezen - nawet alarm jest! - to mi zaimponowało!

 

Pozdro

Marek

Gość User190
Napisano

Pierwsze zmagania mówisz?? ;) lol :P

Napisano

Tak naprawde to w maya siedzę łacznie z rok i 2 mieszki, wczesniej tworzyłem muzykę... na mojej stronie znajdziesz 3 kawałki, nie mam czasu kiedy updata zrobic! Pozdro

Napisano

no niedługo to poprawie .. beda ptaszki, słonko, roślinność (ofcoz w Paintfxach- zeby sie nei przemeczać) no i wkoncu zrobie porządny Environment! Pozdro, dzieki za ocenki!

Napisano

Próba :)tabplants.jpg

Przedstawiam wam imejdź testowy - połaczenie softwarowych Paint FXów z ,Mentalem. (maya). Jakie wrażenia ? Dodam jeszcze texturke podłoża z parkingiem. Wanimacji będą

 

 

 

jeszcze ptaki :)

 

I piszcie co sądzicie o tym ?

Pozdro

marcin

Napisano

Rozjechane strasznie te roślinki... ogólnie ujęcie mi nie leży.. :)

Napisano

Oto przykladnowe pikczery prawie ze finalne. nie bede za wiele spedzał nad tym czasu.

 

testplants_1.jpg

testplants_2.jpg

Piszcie jak wam to sie podoba, Jak oceniacie moją

 

 

 

naukę mayi i mentala. Niedługo nowe Rendery...

Gość AcidBoyXL
Napisano

ladnie ale jak dla mnie o troszke za ostro.. hmm na jednym flara ujdzie ale na obu troche razi.. mimo to bardzo mi sie podoba ;]

Napisano

OKI! Oto ocena:

texturka asfaltu - 1 :(

szkło w budynku jest nieprzezroczyste - 1+

rynny są strasznie takie nierealne (może je trochę przybrudź i zaniedbaj) - 3-

 

Ogólnie to wszystko: resztę zoastwiam dla innych... niech też cię ocenią...

A tak naprawdę to fajny image ale jest trochę niedociągnieć. Jak je poprawisz to może wyjść coś fajnego... :D

pozdrawiam i czekam na dalsze renderki :)

Napisano

przesyłam lighttesting do nastepnej sceny.

produkcja123.jpg

no może cos wkoncu napiszecie o tym wątku :P :)

Pozdro

 

p.s. software used :) maya + mental ray

Napisano

hmm. może faktycznie :) światełek - 3 - 2 spotlighty wpadajace przez okna + area shadow i zwykly ambient Bez shadowsów..

 

marcin

Napisano

Całkiem fajnie to wygląda, ale 2 słońca to karygodny błąd ;).

 

Co do pierwszej pracy... również nienajgorsza, ale ..

-tło, czyli te góry, wyglądają jak dach budynku. Źle się to komponuje moim zdaniem

-Drzewo a raczej ta zielona plama po lewej pasuje do tej pracy jak pięść do oka. Wyrzuć lepiej to bo ani to ciekawie nie wygląda ani nie pasuje pod względem kompozycji.

Co do okien. Jeśli nie masz zrobionego wnętrza to zrób je po prostu idealnie czarne (wnętrze) a szyby daj lekko przeźroczyste. Lekko się przyciemnią i będzie wyglądać odrobinę lepiej.

Napisano

A już mówię :)

 

Wyglada to tak

faces.gif

Powiedzcie to dużo ???

bo naprawde nei wiem ile ma przecietna scena :P

:> zadowolony ? :)

Napisano

przedstawiam wam early test lighting beta alpha :) zobaczcie jak to bedzie mniej wiecej oswietlone. nie zwracajcie uwagi na czarne pola za szybami. oczywiscie tak nie moze być. Piszecie jakie sa postepy mojej nauki maya!testrender_produkcja.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności