Napisano 26 Styczeń 201312 l Autor lukasjogabonito trawa to Multiscatter + VrayDisplacement. Modelowane na q6600 i 4GB RAM (na nim robię wszystkie modele) renderowane na prawie 3 letnim 2x Xeon +16Gb ram. Q6600 też pewnie by dał radę pociągnąć scenę. render do A4 300 dpi więc gigantyczny nie jest (3508x2480) Cieszę się, że się podoba. By nudno nie było: inny test z innej pracy. Pasek z większego obrazka wycięty. Edytowane 26 Styczeń 201312 l przez Loki
Napisano 7 Marzec 201312 l Autor Kolejne testy - chciałem taką leniwie porankową atmosferę uzyskać. 1 2
Napisano 8 Marzec 201312 l Hej Loki! Oświetlenie bardzo fajne, pierwszy obrazek bardziej przypadł mi do gustu. Ogólnie kwietniczki wiszące wyszły bardzo spoko, na pierwszym ujęciu widać, że to sztuczne kwiaty. Closeup dał dobry rezultat. Gra dobrze. Trochę rzuca się w oczy grzejnik, coś pomiędzy żebrami niedobrego się dzieje, wina GI i samplingu jak myślę. I okna. Podwójne plastiki? Chyba rzadkość. Materiał pościeli i poduch trochę mnie nie przekonuje, ma dziwnego speculara i widać, że to tex. Klimat BARDZO spoko. Oświetlenie działa na duży plus. Wymieniłem to, co rzuciło mi się w oczy, ale gusta winny być oddzielnym tematem. Dobra robota !. Pozdro. Ciastuch.
Napisano 8 Marzec 201312 l Na drugim ujęciu nie przekonuje mnie pościel ma brzydki materiał, w sumie poduszki wyglądają trochę papierowo widać to lepiej na pierwszym ujęciu, obraz chyba tu nie pasuje a kwiatki natomiast bardzo ładne.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto