Loki Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 (edited) Wątek ku własnej motywacji i zasięganiu opinii. W większości będą to testy materiałów / oświetlenia i "klimatyczności". Raczej nic komercyjnego - czyli sobie a muzom obrazki. Na początek - takie dyniowate testy (trawa iGrass). 1 2[ATTACH=CONFIG]89028[/ATTACH] Edited January 21, 2013 by Loki Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadowsexpe Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 (edited) Dynie i trawa fajne, architektura ze ojej nie wiem czy zabawniej i o ileż swojsko by nie wygladał wychodek drewniany z otwartymi drzwiami i super sedesem w srodku lub wypasionym geberitem :) cos z w tym stylu jak w załaczniku tylko z tronem królewskim A tak na powaznie to ten budynek jest przytłaczajacy i troszka psuje ten sielski kliemat ;) Edited March 28, 2012 by shadowsexpe Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMic Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 wydaje mi sie, ze nie jest istotne z ktorego tloczenia jest ten budynek. gwozdziem tego zagadnienia jest swiatlocien. IMO w tym celu nadaje sie on bardzo dobrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadowsexpe Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 (edited) jesli mamy oceniac oswietlenie to ono jest tak klasyczne jak we wszytkich standardem i fabrycznie robionych wizualizacjach. Nic nowego wystarczy otworzyc byle strone projektów domów i wszytko na jedno kopyto. bo zawsze piekny błekit z jakas pierzasta biał chmurą wiem mamy nie straszyc klientów i wprowadzac w dobry nastruja ale tak naprawde kunszt to mozna pokazac przy pracy gdzie nie wszytko jest takie idealne i gdzie nad swiatłem nalezy popracowac nawet kilka dni anie tak z automatu wstawione. Dlatego tez oceniałem budynek i otoczenie anie to co sie dziej ze swiatłem i cieniowaniem ;) Edited April 5, 2012 by shadowsexpe Link to comment Share on other sites More sharing options...
ailambert Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 (edited) Loki Świetne renderki, bardzo czyste, pokazujące to co mają pokazać a przy tym cieszą oko. UP Cóż, nie wiedziałem że i na tym forum zdarza się trolowanie, bo jednak przykro pisać, ale to co kolega wypisuje bardzo mocno się dla mnie z tym kojarzy. Radził bym raczej, zamiast wypisywać tego typu kiepskie komentarze, zająć się szlifowaniem maxa, bo pod względem wizek koledze całe lata świetlne do Lokiego. Pozdrawiam Edited March 31, 2012 by ailambert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted April 4, 2012 Author Share Posted April 4, 2012 1 2 3 Obrazki skończone już - w portfolio, ale opinia zawsze się przyda (dzięki shadowsexpe przy okazji za sugestię o zmianie budynku). Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadowsexpe Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Teraz to czapki z głow zwaliłes mnie znóg super wszytko ekstra skomponowane a swiatło poprostu mnie rozwaliliło Praca Celujaca + Link to comment Share on other sites More sharing options...
MRmike Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Na 1 jakos nie pasuje mi tlo, jakies rozmazane ... Oprocz tego miod! ;p Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwartet10 Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Przyznam, że ten temat skłonił mnie do napisania pierwszego posta. Świetny klimat. Zobrazowałeś moje marzenia o domku pod lasem :) pzdr Ł Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted April 5, 2012 Author Share Posted April 5, 2012 kwartet10 - miło mi :) daj znać jak będziesz miał zamiar budować taki domek - polecę Ci architekta z Wrocławia :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonnog Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Super światło. Można prosic o zrzut z viewportu całej sceny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted April 11, 2012 Author Share Posted April 11, 2012 (edited) Oczywiście, choć nie wiem czy to wiele da - jedyne źródło światła to VraySun + VraySky. i jeszcze "czysty" render bez postprodukcji. i na dokładkę dwa widoki "komercyjne" z już dość dawno skończonej pracy. 1. 2. Edited April 11, 2012 by Loki Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturprx2 Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Dwa ostatnio szoty Loki eleganckie ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonnog Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 dzięki za czysty render tez :P ładna trawka Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturskoczek Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 trawa znakomita :) trzeba się zainteresować tym igrass :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ailambert Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Super wizki. Mam pytanko, może trochę niedyskretne, odnośnie kolorów, a dokładniej co robisz aby surowemu renderowi z maksa, który pod względem nasycenia barwą jest średni, nadać tak bardzo żywych kolorów. Bawisz się prostym "suwakami" typu nasycenie koloru, saturacja itp. itd., czy też w grę wchodzą bardziej złożone rzeczy typu jakieś filtry? Był bym wdzięczny jeśli zdradził byś choć rąbek tajemnicy swojego warsztatu twórczego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rzubr Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Dolaczam sie do pytania.Swietny poziom :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted April 12, 2012 Author Share Posted April 12, 2012 arturprx2 - dzięki, taka opinia od Ciebie dużo znaczy :) ailambert, rzubr - Curves, Levels, Photo Filter i maski. Do tego render passy z Vraya i różne mieszanie warstw (np. ostrzenie za pomocą filtra High Pass i mieszania warstwy na overlay itp.). Choć początkowo schemat obróbki PSD jest taki sam, to przy każdym zleceniu jest nieco inaczej - ze względu na nastrój jaki chcę osiągnąć (co czasem się udaje a czasem niestety nie :D). Głównym moim przynajmniej założeniem jest to żeby wszystkie obrazki z danego zlecenia wyglądały podobnie - pod względem nastroju / nasycenia / przestrzeni kolorów. Niestety nie mam jakiegoś mega wypaśnego monitora więc się to nie zawsze udaje. Dużo daje spojżenie innej osoby na obrazek - korekta, zwłaszcza krytyczna. iGrass - to świetna kolekcja i relatywnie bardzo tania jesli się weźmie pod uwagę jakość wykonania. Moim zdaniem to jeden z najlepszych zakupów jaki można zrobić pod względem cena/jakość. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted April 15, 2012 Author Share Posted April 15, 2012 (edited) kolejny test - oświetlenie i podłoga. v1 v2 Edited April 15, 2012 by Loki Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturskoczek Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 troche za mocny ambient occlusion - wychodzi Ci 'grzyb' na łączeniach ścian. Poza tym ładne światło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasjogabonito Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Jak kamere ustawiłeś, że nie prześwietla Ci trawy na zewnątrz??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted April 22, 2012 Author Share Posted April 22, 2012 Kamera jest praktycznie na defoultowych ustawieniach - jedynie f-number mniejszy - bo za ciemno by było (4~5). A poniżej - następny test: kompozycji + zestawienia kolorów. Praca w toku. Ze względu na fakt że to na ustawieniach testowych GI kuleje. W photoshopie dodane sharpeny, kolorami pokręcone itp. Nie za wiele, bo render na słabych ustawieniach nie za bardzo się nadaje do jakiejś akrobatyki w photoshopie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rzubr Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Swietny kadr i materialy,ale szczerze mowiac te kolorki moga ze soba nie wspolgrac.Mam dokladnie na mysli kuchenne drewniane drzwiczki i czerwien obok.Polecam portal http://www.colourlovers.com :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted April 25, 2012 Author Share Posted April 25, 2012 Zmieniłem fronty nieco. Poniżej - widok finalny (inna kamera z tego samego pomieszczenia) już złożony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orangegraphics Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 ładnie to wygląda bardzo, tylko to odcięcie cienia na podłodze możesz zniwelować na pierwszym planie. modele sof skąd masz? pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted April 25, 2012 Author Share Posted April 25, 2012 (edited) Sofy są z designconnected. http://www.ronenbekerman.com/ w newsleterze kiedyś było można kod dostać do pobrania ich za darmo. Jak poszukasz na stronie gdzieś tam powinno to dalej być. heh z cieniem faktycznie przesadziłem, chciałem żeby obrazek był bardziej "słonecznie ciepły" i zmasakrowałem faktycznie cień na 1 planie. Skoro mówisz że rzuca się w oczy, to trzeba będzie dodać troche cienia do tego jednak. Edited April 25, 2012 by Loki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted June 20, 2012 Author Share Posted June 20, 2012 kolejny test: . . i wersja bez postprodukcji: Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasjogabonito Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 Gryzie tekstura na pierwszym planie ale tak to elegancko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ailambert Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 @Loki He, chyba nie opłaciłeś imageshacka, bo poprzednie wizki mi się nie wyświetlają;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted June 20, 2012 Author Share Posted June 20, 2012 niestety przez przypadek wykasowałem sobie prawie wszystko z konta imageshack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted July 9, 2012 Author Share Posted July 9, 2012 test oświetlenia i postpro (render na ustawieniach testowych jeszcze, dlatego rozmiar niewielki i szumu sporo). Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasjogabonito Posted July 9, 2012 Share Posted July 9, 2012 Ładnie to wygląda;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
żółty Posted July 9, 2012 Share Posted July 9, 2012 (edited) toś dał plamę z tym imageshackiem ;] render bardzo fajny, woda 100% wilgotności, żywcem wyjęta z Acapulco :] ale za linię horyzontu niezgraną z bg u mnie byś dostał karnego... Edited July 14, 2012 by CzAk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pionix Posted July 9, 2012 Share Posted July 9, 2012 Ładne rzeczy tu wrzucasz :) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Biolo_idiota Posted July 9, 2012 Share Posted July 9, 2012 Świetne Rendery, podziwiam. Co do ostatniego, do zauważyłem jeden minus. Woda nie daje żadnych caustics na ścianki basenu. Rzuca się to w oczy, szczególnie na pierwszym planie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted July 11, 2012 Author Share Posted July 11, 2012 Dzięki za opinie. żółty - horyzont będzie inny - tu nie ma jeszcze nic na nim jak słusznie zauważyłeś po odbiciach :) lukasjogabonito, pionix - staram się :) Biolo_idiota - trzeba będzie dodać kaustyki w takim razie. A poniżej - test sosnowego lasu na tło. Loki Postprodukcja nadal mocno zgrubna, żeby kolory w miarę uchwycić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasjogabonito Posted July 11, 2012 Share Posted July 11, 2012 Uuu coraz lepiej... Niebo w na końcu w ps dodajesz czy z maxa prosto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pionix Posted July 11, 2012 Share Posted July 11, 2012 Loki - ostro jedziesz! Niedługo ciężko Cię będzie dogonić :) popracować trzeba jeszcze nad połączeniem drzew z trawą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pirx Posted July 12, 2012 Share Posted July 12, 2012 O.. och. Z czego igły tych sosenek i czym oświetlasz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted July 13, 2012 Author Share Posted July 13, 2012 lukasjogabonito - niebo w photoshopie (bo pozwala to lepiej kompozycję kontrolować) pionix - zdecydowanie się zgadzam, nie mam jeszcze pomysłu na tą trawę za bardzo - w obrazku powyżej jest tylko displacement i gradient w photoshopie żeby sprawdzić jak kolorystycznie się to komponować będzie. Niemniej w finalnej wersji będzie trawa 3D (choćby z tej przyczyny że mam ustawione 11 widoków tego domku i praktycznie wszystkie mi się na razie podobają) DanielKusak - igły są 3D (tzn nie opacity tylko poligony, vray2sided material - bez jakichś fenomenów zwykły diffuse zielony jakiś lekki reflect). Świecone jak praktycznie zawsze: vray sun + vray sky. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasjogabonito Posted July 13, 2012 Share Posted July 13, 2012 I za pomocą alpha to niebo? Czy jakaś inna ciekawa metoda. Pytam bo w sumie exterioru to tak nie robiłem jeszcze za bardzo:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted July 13, 2012 Author Share Posted July 13, 2012 Tak alpha mapa i podkładam niebo w photoshopie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasjogabonito Posted July 13, 2012 Share Posted July 13, 2012 A masz tam taki kawałek na wizce. Przez szkło widać kawałek nieba i takie coś chyba alpha nie złapie? Czy sie mylę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted July 13, 2012 Author Share Posted July 13, 2012 Tak, alpha niestety ma też ograniczenia, co widać w miejsach gdzie kilka półprzezroczystych obiektów zaslania się wzajemnie (lub też tak jak tu gdzie jest krawędź "futrzastych" igieł zasłonięta przez szybę z kanałem alpha. Można to ominąć by było pewnie wyłączając alpha kanał w materiale szkła, lub podkładając biały plane z tyłu całkiem. W wypadku tego obrazka - jako, że to render testowy mocno, poprostu to olałem :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasjogabonito Posted July 13, 2012 Share Posted July 13, 2012 Tak też myślałem;) A skąd drzewa bierzesz do projektów sam robiłeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted July 13, 2012 Author Share Posted July 13, 2012 Drzewa są własnej "produkcji". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted August 4, 2012 Author Share Posted August 4, 2012 Nowe obrazki. Tym razem znów wnętrze. Jabłka chyba wywalę albo zrobię same czerwone. 1: 2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
żółty Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 jabłka jak z plastiku tu masz lepsze http://www.vizpark.com/shop/apple-v1/ Ogólnie bardzo pro, nie wiem tylko czy ta szopowa flara z pierwszego nie powinna zniknąć, wygląda trochę "tanio". Pozatym full pro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted January 21, 2013 Author Share Posted January 21, 2013 Kawałek z pracy komercyjnej - zielenina. Dla porównania obok widok szarego modelu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasjogabonito Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Trawka jak zrobiona??? Fajnie to wyszło. Jakiego masz kompa,że to ciągnie??????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now