Loki Posted January 26, 2013 Author Posted January 26, 2013 (edited) lukasjogabonito trawa to Multiscatter + VrayDisplacement. Modelowane na q6600 i 4GB RAM (na nim robię wszystkie modele) renderowane na prawie 3 letnim 2x Xeon +16Gb ram. Q6600 też pewnie by dał radę pociągnąć scenę. render do A4 300 dpi więc gigantyczny nie jest (3508x2480) Cieszę się, że się podoba. By nudno nie było: inny test z innej pracy. Pasek z większego obrazka wycięty. Edited January 26, 2013 by Loki
Loki Posted March 7, 2013 Author Posted March 7, 2013 Kolejne testy - chciałem taką leniwie porankową atmosferę uzyskać. 1 2
ciastuch Posted March 8, 2013 Posted March 8, 2013 Hej Loki! Oświetlenie bardzo fajne, pierwszy obrazek bardziej przypadł mi do gustu. Ogólnie kwietniczki wiszące wyszły bardzo spoko, na pierwszym ujęciu widać, że to sztuczne kwiaty. Closeup dał dobry rezultat. Gra dobrze. Trochę rzuca się w oczy grzejnik, coś pomiędzy żebrami niedobrego się dzieje, wina GI i samplingu jak myślę. I okna. Podwójne plastiki? Chyba rzadkość. Materiał pościeli i poduch trochę mnie nie przekonuje, ma dziwnego speculara i widać, że to tex. Klimat BARDZO spoko. Oświetlenie działa na duży plus. Wymieniłem to, co rzuciło mi się w oczy, ale gusta winny być oddzielnym tematem. Dobra robota !. Pozdro. Ciastuch.
thecrev Posted March 8, 2013 Posted March 8, 2013 Na drugim ujęciu nie przekonuje mnie pościel ma brzydki materiał, w sumie poduszki wyglądają trochę papierowo widać to lepiej na pierwszym ujęciu, obraz chyba tu nie pasuje a kwiatki natomiast bardzo ładne.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now