flamaster69 Napisano 2 Kwiecień 2012 Napisano 2 Kwiecień 2012 (edytowane) Siema. Pojazd rzeźbię od 27.03, nie założyłem wątku bo miałem problem z netem, ale poniżej przedstawiam postęp prac. Model robię w 3dsmax2011. Pojazd jest zrobiony na bazie konkretnego egzemplarza dlatego nie ma w nim pewnych elementów (i nie będzie). I mam pytanie do szanownych kolegów, jak by proponowali mi poustawiać render (mental ray) żeby nie wyłaziły takie plamy na ciemnym obszarze? Początkowo miałem wysokie wartości przy final gather i global illumination, ale jak się model skomplikował to komp zaczął padać (za mało ramu - 2gb). [ATTACH=CONFIG]85457[/ATTACH] Edytowane 30 Maj 2012 przez flamaster69
flamaster69 Napisano 17 Kwiecień 2012 Autor Napisano 17 Kwiecień 2012 Uporałem się z gąsienicami, zrobiłem też uproszczony silnik. Docelowo model ma być animowany, dlatego potrzebny był mi silnik.
ozi_ns Napisano 17 Kwiecień 2012 Napisano 17 Kwiecień 2012 wrzuć większe lub zbliżenie na silnik i gąski
flamaster69 Napisano 17 Kwiecień 2012 Autor Napisano 17 Kwiecień 2012 od razu się tłumaczę że mało detali i widać czasem poligony, ale to ma być element animowanego projektu i muszę uważać żeby nie zabiła mnie ilość poligonów (zresztą jak zrobiłem gąsienice i zacząłem renderować to wyskoczył mi komunikat że mam iść do sklepu i dokupić ramu, więc jutro idę :) )
ozi_ns Napisano 17 Kwiecień 2012 Napisano 17 Kwiecień 2012 hehe ja mam 4 gb i aktualnie jak dla mnie jest wystarczająco. Często miewałem taki problem gdy używałem 32 bitowy win7, ale na szczęście po wgraniu 64 mam jak dotąd spokój. Co do silnika moim zdaniem całkiem spoko (oczywiście w zależności od przeznaczenia animacji). Mam lekkie wrażenie że otwór rury ma coś z smoothing grupami. Poprawił bym jeszcze tą zakrętkę (czy co tam to jest) od tego kwadratowego pojemnika. Jako osobny obiekt nie będzie znacznej różnicy poli, a z resztą fizycznie jest to osobny element.
Zernat Napisano 17 Kwiecień 2012 Napisano 17 Kwiecień 2012 Jak będziesz miał jakieś problemy z renderowaniem, to pisz PW. To czego nienawidzę, to patrzeć jak ktoś z umiejętnościami nie ma sprzętu, a ja beztalencie, mam ^^
JacekCichy Napisano 17 Kwiecień 2012 Napisano 17 Kwiecień 2012 Lufa jest dobra, co do pojemnika to faktycznie wygląda trochę dziwnie ale tak czy siak kawał świetnej roboty i bardzo fajny detal ;) Powodzenia!
flamaster69 Napisano 19 Kwiecień 2012 Autor Napisano 19 Kwiecień 2012 Każdy dobry wóz musi mieć dobrą spluwę. Oto ona:
Pixel-Factory Napisano 25 Kwiecień 2012 Napisano 25 Kwiecień 2012 po prostu świetnie się to zaczyna prezentować , trzymam kciuki za dalszy rozwój tego projektu.
floo Napisano 25 Kwiecień 2012 Napisano 25 Kwiecień 2012 flamaster69 trzeba przyznać że całkiem spory szczegół jest ;) mile widziane, działaj dalej ;)
flamaster69 Napisano 30 Maj 2012 Autor Napisano 30 Maj 2012 (edytowane) Projekt musiałem rozbić na dwa tory, jeden to MTLB fabryczny (za namową jednego z userów max3d.pl) drugi to konkretny egzemplarz (ma na imię "Chimera"). Chimerę zostawiam na później, nastomiast priorytetem jest fabryczny. Efekt wydłubania kilku godzin w ciągu ostatnich trzech dni to: Poprawiłem linę Dorobiłem błotniki Poprawiłem gąski Stery z tyłu Usunięcie DSzKi Zmiana repliki PKT na prawdziwe PKT Usunięcie włazów tylnich Dorobienie falochronu. Poza tym w ramach rozrywki i szukania dziury zacząłem bawić się renderingiem, materiałami itp. Przy tym powychodziły mi bugi na siatce z którymi będę w najbliższym czasie walczyć. Czemu w kabinie jest tak jasno?? Mam vrayambientlight, vraylight i GI. Nie doświetlałem niczym kabiny. Coś źle zrobiłem z ustawieniami materiału? [ATTACH=CONFIG]86344[/ATTACH] wyższa rozdzielczość: Edytowane 30 Maj 2012 przez flamaster69
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się