Skocz do zawartości

Pojazd3d: MTLB


flamaster69

Rekomendowane odpowiedzi

Siema. Pojazd rzeźbię od 27.03, nie założyłem wątku bo miałem problem z netem, ale poniżej przedstawiam postęp prac.

Model robię w 3dsmax2011. Pojazd jest zrobiony na bazie konkretnego egzemplarza dlatego nie ma w nim pewnych elementów (i nie będzie).

scaled.php?server=403&filename=mtlb01.jpg&res=medium

 

mtlb03.jpg

 

mtlb05.jpg

 

mtlb06.jpg

 

I mam pytanie do szanownych kolegów, jak by proponowali mi poustawiać render (mental ray) żeby nie wyłaziły takie plamy na ciemnym obszarze?

Początkowo miałem wysokie wartości przy final gather i global illumination, ale jak się model skomplikował to komp zaczął padać (za mało ramu - 2gb).

[ATTACH=CONFIG]85457[/ATTACH]

Edytowane przez flamaster69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

od razu się tłumaczę że mało detali i widać czasem poligony, ale to ma być element animowanego projektu i muszę uważać żeby nie zabiła mnie ilość poligonów (zresztą jak zrobiłem gąsienice i zacząłem renderować to wyskoczył mi komunikat że mam iść do sklepu i dokupić ramu, więc jutro idę :) )

scaled.php?server=339&filename=mtlb14.jpg&res=landing

scaled.php?server=140&filename=mtlb15.jpg&res=landing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe ja mam 4 gb i aktualnie jak dla mnie jest wystarczająco. Często miewałem taki problem gdy używałem 32 bitowy win7, ale na szczęście po wgraniu 64 mam jak dotąd spokój.

 

Co do silnika moim zdaniem całkiem spoko (oczywiście w zależności od przeznaczenia animacji). Mam lekkie wrażenie że otwór rury ma coś z smoothing grupami.

Poprawił bym jeszcze tą zakrętkę (czy co tam to jest) od tego kwadratowego pojemnika. Jako osobny obiekt nie będzie znacznej różnicy poli, a z resztą fizycznie jest to osobny element.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Projekt musiałem rozbić na dwa tory, jeden to MTLB fabryczny (za namową jednego z userów max3d.pl) drugi to konkretny egzemplarz (ma na imię "Chimera"). Chimerę zostawiam na później, nastomiast priorytetem jest fabryczny. Efekt wydłubania kilku godzin w ciągu ostatnich trzech dni to:

Poprawiłem linę

Dorobiłem błotniki

Poprawiłem gąski

Stery z tyłu

Usunięcie DSzKi

Zmiana repliki PKT na prawdziwe PKT

Usunięcie włazów tylnich

Dorobienie falochronu.

 

Poza tym w ramach rozrywki i szukania dziury zacząłem bawić się renderingiem, materiałami itp. Przy tym powychodziły mi bugi na siatce z którymi będę w najbliższym czasie walczyć.

 

 

 

mtlb22.jpg

mtlb23.jpg

mtlb24.jpg

mtlb25.jpg

mtlb26.jpg

 

Czemu w kabinie jest tak jasno?? Mam vrayambientlight, vraylight i GI. Nie doświetlałem niczym kabiny. Coś źle zrobiłem z ustawieniami materiału?

[ATTACH=CONFIG]86344[/ATTACH]

 

wyższa rozdzielczość:

mtlb26.th.jpg

mtlb25.th.jpg

mtlb24.th.jpg

mtlb23.th.jpg

mtlb22.th.jpg

Edytowane przez flamaster69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności