Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witajcie!

Wiecie może jak zwiększyć rozmiar linii cięcia seams w maxie 2012? Bo powinny być niebieskie wyróżniające się, ale u mnie niestety praktycznie ich nie widać. Trzeba bardzo mocno przybliżyć aby widzieć że jest to niebieska linia.

Pozdro!

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

hehe :) A tak serio, da się zmienić jakoś ten rozmiar bo w biblii nie mogę znaleźć a wydawało mi się że wcześniej widziałem tą opcje.

Napisano

Kiedyś coś tam chyba było, poszukaj w ustawieniach viewportu. Może w ustawieniach unwrapa... ja teraz renderuję, więc nie za bardzo mogę poszukać.

Napisano
  • Autor
W panelu w UVW Uwrap w rolecie "Display" zobacz czy masz zaznaczone Thick i Map Seams

 

Tak mam, ale to nic nie pomaga.

Napisano

Zmień drivery z Nitrousa na OpenGL i bedzie git.

Napisano
  • Autor

Tak zrobiłem, dzięki i faktycznie widać lepiej aczkolwiek nie jest to jakieś super wyraźne i zauważyłem, że w openGL spadła mi liczba FPS a w Nitrous miałem więcej tak samo jak w direct3d. Pokombinuje jeszcze z tym może to wina ustawień karty?

Napisano

Nie, nie, karta nie. Wiem że czasem też tak mam, a innym razem jest jak najbardziej w porządku.

 

Zobacz jak sytuacja wygląda jak się przesiądziesz z widoku perspective na ortographic. Nie mogę niestety Ci nic dokładniej powiedzieć bo od dłuższego czasu takiego problemu nie miałem. A może skala sceny?

Napisano

Przełącz na direct3d 9, będzie normalnie i szybciej niz openGL.Nitrous w 2012 ma różne dziwne bugi.

Napisano
  • Autor
Przełącz na direct3d 9, będzie normalnie i szybciej niz openGL.Nitrous w 2012 ma różne dziwne bugi.

 

Tak, ale z kolei na direct 3d tnie mi się obraz przy obracaniu... Kupiłem tą Nvidie gtx560 i same problemy widzę.

 

Mam pytanie zupełnie odbiegające od tematu -> Ma ktoś może linka do najnowszego pluginu physX SDK ? Albo może mi wytłumaczyć czemu jak zakładam konto http://supportcenteronline.com/ics/support/default.asp?deptID=1949 nie zostaje aktywowane, trzeba czekać aż zatwierdzą czy co?

Napisano

Słuchaj, w Unwrapie jest zakładka "Configure. Tam masz "display" i dwie opcje - Thick i Thin. Bawiłeś się tym?

Napisano

Thin i Thick nic nie da, u mnie też czasem sie tak robi w nitrous, cholera wie czemu.Sprawdzałem na różnych sterach, z thick i bez, i dalej to samo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.