_Pawel_ Napisano 2 Kwiecień 2012 Napisano 2 Kwiecień 2012 Witajcie! Wiecie może jak zwiększyć rozmiar linii cięcia seams w maxie 2012? Bo powinny być niebieskie wyróżniające się, ale u mnie niestety praktycznie ich nie widać. Trzeba bardzo mocno przybliżyć aby widzieć że jest to niebieska linia. Pozdro!
Shogun 3D Napisano 2 Kwiecień 2012 Napisano 2 Kwiecień 2012 Ćwicz pamięć, stary, to najlepsza metoda... :D
_Pawel_ Napisano 2 Kwiecień 2012 Autor Napisano 2 Kwiecień 2012 hehe :) A tak serio, da się zmienić jakoś ten rozmiar bo w biblii nie mogę znaleźć a wydawało mi się że wcześniej widziałem tą opcje.
Shogun 3D Napisano 2 Kwiecień 2012 Napisano 2 Kwiecień 2012 Kiedyś coś tam chyba było, poszukaj w ustawieniach viewportu. Może w ustawieniach unwrapa... ja teraz renderuję, więc nie za bardzo mogę poszukać.
Pawelkos Napisano 2 Kwiecień 2012 Napisano 2 Kwiecień 2012 W panelu w UVW Uwrap w rolecie "Display" zobacz czy masz zaznaczone Thick i Map Seams
_Pawel_ Napisano 3 Kwiecień 2012 Autor Napisano 3 Kwiecień 2012 W panelu w UVW Uwrap w rolecie "Display" zobacz czy masz zaznaczone Thick i Map Seams Tak mam, ale to nic nie pomaga.
Gość fishinthewater Napisano 3 Kwiecień 2012 Napisano 3 Kwiecień 2012 Zmień drivery z Nitrousa na OpenGL i bedzie git.
_Pawel_ Napisano 3 Kwiecień 2012 Autor Napisano 3 Kwiecień 2012 Tak zrobiłem, dzięki i faktycznie widać lepiej aczkolwiek nie jest to jakieś super wyraźne i zauważyłem, że w openGL spadła mi liczba FPS a w Nitrous miałem więcej tak samo jak w direct3d. Pokombinuje jeszcze z tym może to wina ustawień karty?
Miłosz3ds Napisano 3 Kwiecień 2012 Napisano 3 Kwiecień 2012 Nie, nie, karta nie. Wiem że czasem też tak mam, a innym razem jest jak najbardziej w porządku. Zobacz jak sytuacja wygląda jak się przesiądziesz z widoku perspective na ortographic. Nie mogę niestety Ci nic dokładniej powiedzieć bo od dłuższego czasu takiego problemu nie miałem. A może skala sceny?
mafida Napisano 3 Kwiecień 2012 Napisano 3 Kwiecień 2012 Przełącz na direct3d 9, będzie normalnie i szybciej niz openGL.Nitrous w 2012 ma różne dziwne bugi.
_Pawel_ Napisano 4 Kwiecień 2012 Autor Napisano 4 Kwiecień 2012 Przełącz na direct3d 9, będzie normalnie i szybciej niz openGL.Nitrous w 2012 ma różne dziwne bugi. Tak, ale z kolei na direct 3d tnie mi się obraz przy obracaniu... Kupiłem tą Nvidie gtx560 i same problemy widzę. Mam pytanie zupełnie odbiegające od tematu -> Ma ktoś może linka do najnowszego pluginu physX SDK ? Albo może mi wytłumaczyć czemu jak zakładam konto http://supportcenteronline.com/ics/support/default.asp?deptID=1949 nie zostaje aktywowane, trzeba czekać aż zatwierdzą czy co?
Miłosz3ds Napisano 5 Kwiecień 2012 Napisano 5 Kwiecień 2012 Słuchaj, w Unwrapie jest zakładka "Configure. Tam masz "display" i dwie opcje - Thick i Thin. Bawiłeś się tym?
mafida Napisano 5 Kwiecień 2012 Napisano 5 Kwiecień 2012 Thin i Thick nic nie da, u mnie też czasem sie tak robi w nitrous, cholera wie czemu.Sprawdzałem na różnych sterach, z thick i bez, i dalej to samo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się