Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam problem mianowicie chciałbym zrobić obiekt który będzie przylegał do drugiego obiektu.

np. robię obiekt sphere do którego ma przylegać np. Plane.

Jakiego modyfikatora użyć? pomożecie?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dziękuje za odpowiedzi lecz to jeszcze nie jest to o co mi dokładnie chodzi.

Kiedyś uzyskałem taki efekt:http://imageshack.us/photo/my-images/812/kuladl.jpg

bardzo prosta metodą 3/4 kliknięcia aczkolwiek nie mogę sobie przypomnieć w jaki sposób to zrobiłem, a plik .max trafił do śmieci

Napisano

Aaa,takie coś,to sie robi dwoma bendami.Juz się tu ktoś kiedyś pytał jak to zrobić tyle że z mapa kontynentów.

 

Możesz zrobić jak w tym tutorialu z dwoma bendami http://area.autodesk.com/forum/autodesk-3ds-max/modeling/wrap-mesh-or-lines-around-sphere#p191693 , tylko uzyj plane zamiast mapy.

 

Albo najlepiej weź normalną sfere i pokasuj ręcznie niepotrzebne poly ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności