Napisano 18 Kwiecień 201212 l Witam. Mam problem mianowicie chciałbym zrobić obiekt który będzie przylegał do drugiego obiektu. np. robię obiekt sphere do którego ma przylegać np. Plane. Jakiego modyfikatora użyć? pomożecie?
Napisano 18 Kwiecień 201212 l Cześć. Jeżeli to mają być po prostu podstawowe obiekty, tzn. dosłownie masz Sphere do której ma przylegać Plane - zaznacz ptaszka przy Autogrid: jeżeli masz już stworzone obiekty, edytowane i tak dalej, to zobacz tutaj: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=83197 Pozdrawiam!
Napisano 18 Kwiecień 201212 l Mozesz cos podzialac ze skin wrapem, a jak nie to chyba pozostaje tylko cloth
Napisano 19 Kwiecień 201212 l Autor Dziękuje za odpowiedzi lecz to jeszcze nie jest to o co mi dokładnie chodzi. Kiedyś uzyskałem taki efekt:http://imageshack.us/photo/my-images/812/kuladl.jpg bardzo prosta metodą 3/4 kliknięcia aczkolwiek nie mogę sobie przypomnieć w jaki sposób to zrobiłem, a plik .max trafił do śmieci
Napisano 19 Kwiecień 201212 l Autor Może tak wygląda ale niestety to nie jest tekstura tylko Plane-s dopasowane do sphere.
Napisano 19 Kwiecień 201212 l Aaa,takie coś,to sie robi dwoma bendami.Juz się tu ktoś kiedyś pytał jak to zrobić tyle że z mapa kontynentów. Możesz zrobić jak w tym tutorialu z dwoma bendami http://area.autodesk.com/forum/autodesk-3ds-max/modeling/wrap-mesh-or-lines-around-sphere#p191693 , tylko uzyj plane zamiast mapy. Albo najlepiej weź normalną sfere i pokasuj ręcznie niepotrzebne poly ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto