herbhouse666 Napisano 18 Kwiecień 2012 Share Napisano 18 Kwiecień 2012 Witam. Mam problem mianowicie chciałbym zrobić obiekt który będzie przylegał do drugiego obiektu. np. robię obiekt sphere do którego ma przylegać np. Plane. Jakiego modyfikatora użyć? pomożecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 18 Kwiecień 2012 Share Napisano 18 Kwiecień 2012 Cześć. Jeżeli to mają być po prostu podstawowe obiekty, tzn. dosłownie masz Sphere do której ma przylegać Plane - zaznacz ptaszka przy Autogrid: jeżeli masz już stworzone obiekty, edytowane i tak dalej, to zobacz tutaj: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=83197 Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
herbhouse666 Napisano 18 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 18 Kwiecień 2012 sprostuje chodziło mi bardziej o zawinięcie się Plane na kuli:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 18 Kwiecień 2012 Share Napisano 18 Kwiecień 2012 Mozesz cos podzialac ze skin wrapem, a jak nie to chyba pozostaje tylko cloth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 18 Kwiecień 2012 Share Napisano 18 Kwiecień 2012 Albo Conform w compound objects - też do takich zabaw służy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
herbhouse666 Napisano 19 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 19 Kwiecień 2012 Dziękuje za odpowiedzi lecz to jeszcze nie jest to o co mi dokładnie chodzi. Kiedyś uzyskałem taki efekt:http://imageshack.us/photo/my-images/812/kuladl.jpg bardzo prosta metodą 3/4 kliknięcia aczkolwiek nie mogę sobie przypomnieć w jaki sposób to zrobiłem, a plik .max trafił do śmieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 19 Kwiecień 2012 Share Napisano 19 Kwiecień 2012 To wygląda na teksturę z mapką opacity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
herbhouse666 Napisano 19 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 19 Kwiecień 2012 Może tak wygląda ale niestety to nie jest tekstura tylko Plane-s dopasowane do sphere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 19 Kwiecień 2012 Share Napisano 19 Kwiecień 2012 Aaa,takie coś,to sie robi dwoma bendami.Juz się tu ktoś kiedyś pytał jak to zrobić tyle że z mapa kontynentów. Możesz zrobić jak w tym tutorialu z dwoma bendami http://area.autodesk.com/forum/autodesk-3ds-max/modeling/wrap-mesh-or-lines-around-sphere#p191693 , tylko uzyj plane zamiast mapy. Albo najlepiej weź normalną sfere i pokasuj ręcznie niepotrzebne poly ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się