Shan3d Napisano 26 Kwiecień 2012 Napisano 26 Kwiecień 2012 (edytowane) [ATTACH=CONFIG]89200[/ATTACH] Mój pierwszy render jaki kiedykolwiek zrobiłem dopiero zaczynam zabawę. Proszę powiedzcie co jest źle bo jestem zielony model też mojej produkcji. Czy mam tak słaby komputer czy takie sceny się renderuje po 3,5h ??? http://imageshack.us/photo/my-images/545/render2g.jpg/ Za wszelkie uwagi będę dźwieczny Pozdrawiam 3ds max 2012 i vray Stary opis zapraszam do ostatniego postu. Edytowane 30 Styczeń 2013 przez Shan3d
Sebazx6r Napisano 27 Kwiecień 2012 Napisano 27 Kwiecień 2012 Czesc mozesz napisac w czym robisz? Felga wyglada bardzo fajnie :). Moglbys zagescic siatke w oponie i bierznik dac w displacment mapie. Podobnie boczek. Do tego odwroc mapke pod displacment i dodaj specular przez co bedzei bardziej widoczne wytloczenie. W sumie info na boku mozesz bump mapa plus specular zrobic. Postaw jakiegos swiecacego boxa albo daj plaszczyzny by powstaly refleksy na metalu - mapka HDRI ewentualnie wrzuc enviroment jakis. W BRDF mozesz zeby dla kat 0 bylo juz 60/80% obijania a dla 90 100%. Wszyskie terminologie ktore napiaslem mozesz wpisac w youtube i wyswietla Ci sie przyklady. Czyli tak: Displacement map, bump maping, specular(reflection), HDRI lightning, studio ligning. Max i V ray ma material swiecacy w przypadku np.: Maya i mental ray uzyj surface shader w outer kolor daj kolor na bialy i w HSV biel ustaw na 2/3. Wlaczajac FG zacznie swiecic. Radiu min FG ustaw na 0,1 wielkosci sceny dla max i 0,01 dla min. Wyrenderuj ambient oclusion razem z displacment mapa. Zmixuj w photoshopie na multiplay z beauty pass (takze przeczytaj sobie rendering in passes ...) Mam nadzieje ze cos pomoglem Pozdrawiam. P.S. edutuj post i dodaj miniaturke Acha jeszcze jeedno tych srub nie odkrecisz bo niema dojsca pod klucz
flamaster69 Napisano 27 Kwiecień 2012 Napisano 27 Kwiecień 2012 moim zdaniem masz słaby komputer, ja też się z czymś takim borykam teraz :)
shadowsexpe Napisano 28 Kwiecień 2012 Napisano 28 Kwiecień 2012 Nie koniecznie wina kompa moze poprostu ustawienia sa takie ze on sobie rady z nimi nie daje. dobrze jak bys umiescił ustawienia rendera a co do samej felgi to ładnie ci wyszła teraz trzeba dopracowac materiały bo sa sztuczne i nie naturalne szczególnie metalowe powierzchnie;)
Shan3d Napisano 10 Maj 2012 Autor Napisano 10 Maj 2012 (edytowane) Jestem po zakupie nowego kompa :) wiec teraz bede tworzyc czesto. Sorki za brak polskich znakow chcialbym poddac waszej ocenie probny render felgi do audi r8 ktore bede modelowac. Felga jeszcze nie jest kompletna BTW ale bede wdzieczny za wszelkie uwagi co poprawic aby bylo lepiej i mapowaniu opony wiem juz ze jest zla :) Vray i max 2013 Pozdrawiam Edytowane 30 Styczeń 2013 przez Shan3d
Shan3d Napisano 30 Styczeń 2013 Autor Napisano 30 Styczeń 2013 (edytowane) swego czasu mieszkalem :) dzis zaczelem modelowac i zaczelem od felgi ;p bieznik to displacemap ogolnie ja poprawie :) i bede tu robic update. Edytowane 30 Styczeń 2013 przez Shan3d
Sebazx6r Napisano 30 Styczeń 2013 Napisano 30 Styczeń 2013 Wymodeluj resztę auta :). Mieszkasz w Seulu :D...? Bieżnik modelowałeś oddzielnie? Poprzednia felga ładniejsza. Tarcza nie za blisko? Nie ma miejsca na zaciski.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się