Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

[ATTACH=CONFIG]89200[/ATTACH]

Mój pierwszy render jaki kiedykolwiek zrobiłem dopiero zaczynam zabawę. Proszę powiedzcie co jest źle bo jestem zielony model też mojej produkcji. Czy mam tak słaby komputer czy takie sceny się renderuje po 3,5h ???

http://imageshack.us/photo/my-images/545/render2g.jpg/

render2g.jpg

 

Za wszelkie uwagi będę dźwieczny Pozdrawiam

3ds max 2012 i vray

 

Stary opis zapraszam do ostatniego postu.

Edytowane przez Shan3d
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czesc mozesz napisac w czym robisz?

Felga wyglada bardzo fajnie :). Moglbys zagescic siatke w oponie i bierznik dac w displacment mapie. Podobnie boczek. Do tego odwroc mapke pod displacment i dodaj specular przez co bedzei bardziej widoczne wytloczenie. W sumie info na boku mozesz bump mapa plus specular zrobic. Postaw jakiegos swiecacego boxa albo daj plaszczyzny by powstaly refleksy na metalu - mapka HDRI ewentualnie wrzuc enviroment jakis. W BRDF mozesz zeby dla kat 0 bylo juz 60/80% obijania a dla 90 100%.

Wszyskie terminologie ktore napiaslem mozesz wpisac w youtube i wyswietla Ci sie przyklady.

 

Czyli tak:

Displacement map, bump maping, specular(reflection), HDRI lightning, studio ligning.

Max i V ray ma material swiecacy w przypadku np.: Maya i mental ray uzyj surface shader w outer kolor daj kolor na bialy i w HSV biel ustaw na 2/3. Wlaczajac FG zacznie swiecic. Radiu min FG ustaw na 0,1 wielkosci sceny dla max i 0,01 dla min.

Wyrenderuj ambient oclusion razem z displacment mapa. Zmixuj w photoshopie na multiplay z beauty pass (takze przeczytaj sobie rendering in passes ...)

 

Mam nadzieje ze cos pomoglem Pozdrawiam.

 

 

P.S. edutuj post i dodaj miniaturke

 

Acha jeszcze jeedno tych srub nie odkrecisz bo niema dojsca pod klucz

Napisano

Nie koniecznie wina kompa moze poprostu ustawienia sa takie ze on sobie rady z nimi nie daje. dobrze jak bys umiescił ustawienia rendera a co do samej felgi to ładnie ci wyszła teraz trzeba dopracowac materiały bo sa sztuczne i nie naturalne szczególnie metalowe powierzchnie;)

Napisano (edytowane)

Jestem po zakupie nowego kompa :) wiec teraz bede tworzyc czesto. Sorki za brak polskich znakow

chcialbym poddac waszej ocenie probny render felgi do audi r8 ktore bede modelowac.

Felga jeszcze nie jest kompletna BTW ale bede wdzieczny za wszelkie uwagi co poprawic aby bylo lepiej

i mapowaniu opony wiem juz ze jest zla :)

Vray i max 2013

Pozdrawiam

 

 

 

 

felga.pngfelga.png

Edytowane przez Shan3d
Napisano (edytowane)

swego czasu mieszkalem :) dzis zaczelem modelowac i zaczelem od felgi ;p bieznik to displacemap ogolnie ja poprawie :) i bede tu robic update.

Edytowane przez Shan3d
Napisano

Wymodeluj resztę auta :). Mieszkasz w Seulu :D...? Bieżnik modelowałeś oddzielnie? Poprzednia felga ładniejsza.

Tarcza nie za blisko? Nie ma miejsca na zaciski.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności