Napisano 24 Lipiec 200420 l Od jakiegos tam czasu tj. kilkunastu godzin rozlozonych w 3 dni wyskrobalem sobie takie oto cos.... prosze o konktretne komenty i wytykanie bledow itd.... pozdro.
Napisano 24 Lipiec 200420 l Kolejny maniakalny zabojca komputera:) Bardzo ladnie to wyglada, a nawet jeszcze lepiej:) Pozdro
Napisano 26 Lipiec 200420 l Bardzo dobry początek - swoją drogą pierwszy raz widzę, żeby ktoś zaczynał samochód od podwozia, a nie nadwozia :) Qrde, skad wy bierzecie referki do takich samochodow?? ;) :P Pracuj dalej - naprawde bardzo dobry start - widze przed tym przyszlosc :)
Napisano 26 Lipiec 200420 l WIDZĘ DBAŁOŚĆ O NAJDROBNIEJSZE DETALE ... I TO SIE POCHWALA!!! to się pochwala!!!
Napisano 26 Lipiec 200420 l spox - ja was nie rozumiem - ale popieram - robcie robcie ps. detale detalami a szczegol taki jak temat to wam umknal
Napisano 26 Lipiec 200420 l Vetis swietnie sie twoj model zapowiada mam male pytanko modelujesz elementami zgadza sie ??? robisz piekna robotke tylko czy modelowanie poprzez klepanie pokolei kazdego elemntu (chodzi mi o szkielet) nie popsuje plynnosci auta ( siatki itp.) Mi ktos kiedys powiedzial ze najlepsza metoda to wymodelowac ogolny ksztalt a potem powycinac wszystko zeby zachowac wszystko ladnie rowne i piekne . Chcialbym uslyszec a raczej przeczytac twoja opinie na ten temat :) . I nie odczytaj tej wiadomosci jakbym mial cos przeciwko takiej formie modelingu tylko jestem ciekaw :) Zapowiada sie genialnie :) hyhy troche minelo czasu a na forum poziom modelowania furek sie podniol o niebo :). Pozdrawiam i czekam na kolejne updaty !!!. Tak trzymaj.
Napisano 26 Lipiec 200420 l Autor >Aleksander - nie wiem jak poprawic temat - zobacz 1 posta tam jest dobry ale na forum sie nie zmienil > Predator - ja lubie modelowac pokolei, kazdy element wmiare dokladnie - az mi sie podoba, pozniej zmieniam i przeskalowuje jesli cos nie pasuje. ale za kazdym razem staram sie zachowac plynosc i proporcje. dzieki za komenty, czekam na wiecej :> jutro wrzuce jakis update.
Napisano 27 Lipiec 200420 l Autor dzieki za zmiane nawzy tematu na zgodna z regulaminem, widze ze tu znow jest wielki ruch ... czekam na komentarze, update cz.1
Napisano 27 Lipiec 200420 l no no, ten wip sie wyróżnia spośród innych :) ...ciekawe ile poly będzie miala finalna wersja :D
Napisano 27 Lipiec 200420 l Ta bryka jest warta zrobienia jej w ten sposób :) Jak dotąd świetnie Ci idzie, może nie jest w 100% zgodne z referencjami ale i tak bardzo szczegółowo, zresztą nie będę narazie wytykał konkretnych braków bo pewnie je widzisz skoro zabrałeś się za coś takiego. ta część podwozia do której przymoowane są elementy zawieszenia wygląda jak oddzielny obiekt, w rzeczywistości jest bardziej obła, widać że jest częścią ramy. Przednie światło wygląda na skończone a nie udało mi się przy nim dopatrzeć (jak przy prawie wszystkich 3d-enzo które widziałem)... spryskiwaczy :P.
Napisano 27 Lipiec 200420 l Autor 1: jak macie wiecej takich fotek to zamieszczajcie bo sie pewnie przydadza 2: >bartq zaznacz najlepiej na renderze ta tajemnicza czesc podwozia bo nieczaje dokladnie o co biega 3: spryskiwacze beda, to co jest narazie jest jeszcze do poprawy 4: prosze wszystkich o wytykanie wszystkich bledow, >bartq jak widzisz cos jeszcze to pisz!! "może nie jest w 100% zgodne z referencjami ale i tak bardzo szczegółowo, zresztą nie będę narazie wytykał konkretnych braków " bo nie widze tych brakow ... jutro wrzuce update, pzdr.
Napisano 27 Lipiec 200420 l To taka mała referencja... Ty ją pewnie masz ale może ktoś znajdzie dzięki niej jakiś błąd :)
Napisano 28 Lipiec 200420 l Autor dzieki bartq nie mam tego, jesli macie wiecej takich obrazko to dawajcie, bardzo sie przydadza...
Napisano 31 Lipiec 200420 l hehe ja też robje Enzo lecz bez asztakich szczegółów a twój model jak narazie bardzo bardzo ładny oby tak dalej
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto