Skocz do zawartości

problem z Final Gather [Mental Ray]


Rekomendowane odpowiedzi

Czołem.

Ta czarna ściana ma ten sam materiał co ta żółta ściana. Do momentu włączenia FG miała również żółty kolor. W momencie jak włączyłem FG, coś się pokiełbasiło z kolorami.

Możecie mi doradzić co popsułem?

Tak samo nie jestem zadowolony z kolorów cegieł które powinny być pomarańczowo brązowe a są kij wie jakie.

 

 

3000009.jpg

 

Oto ustawienia FG i GI

beznazwy1tl.jpg

 

Dziękuję za uwagę.

Jestem bladozielony w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

obiekt jest w skali. Presetowe ustawienia nie dały rady, odkryłem że błąd leżał w ustawieniach, zmniejszyłem ilość fotonów, miałem zahaczony draft mode niepotrzebnie, zbyt wysoki multiplier.. to chyba wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie i tak prędzej czy później przerobisz jakiegoś tutoriala o MR, zresztą sam nie miałem z nim do czynienia już dawno, ale ustawienia jak Max.Samp. Radius na 15 m to na serio gruba przesada. Co do preseta, którego ci podałem, to miałeś w nim zaznaczyć GI i jego składniki(?), wtedy podobnie jak np. w Caustic ( 2,5 cm ) pojawiłyby ci się normalne wartości i ilość fotonów, która FG normalnie oświetliła twoją scenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności