Napisano 4 Maj 201212 l Czołem. Ta czarna ściana ma ten sam materiał co ta żółta ściana. Do momentu włączenia FG miała również żółty kolor. W momencie jak włączyłem FG, coś się pokiełbasiło z kolorami. Możecie mi doradzić co popsułem? Tak samo nie jestem zadowolony z kolorów cegieł które powinny być pomarańczowo brązowe a są kij wie jakie. Oto ustawienia FG i GI Dziękuję za uwagę. Jestem bladozielony w tym temacie.
Napisano 4 Maj 201212 l o ile to pomieszczenie nie ma z 10 km, to spróbuj na tych, presetowych ustawieniach mental.ray.photometric. lighting
Napisano 4 Maj 201212 l Autor obiekt jest w skali. Presetowe ustawienia nie dały rady, odkryłem że błąd leżał w ustawieniach, zmniejszyłem ilość fotonów, miałem zahaczony draft mode niepotrzebnie, zbyt wysoki multiplier.. to chyba wszystko.
Napisano 4 Maj 201212 l pewnie i tak prędzej czy później przerobisz jakiegoś tutoriala o MR, zresztą sam nie miałem z nim do czynienia już dawno, ale ustawienia jak Max.Samp. Radius na 15 m to na serio gruba przesada. Co do preseta, którego ci podałem, to miałeś w nim zaznaczyć GI i jego składniki(?), wtedy podobnie jak np. w Caustic ( 2,5 cm ) pojawiłyby ci się normalne wartości i ilość fotonów, która FG normalnie oświetliła twoją scenę.
Napisano 5 Maj 201212 l Autor A czy można zrobić tak żeby to nie było wszystko takie żółte? Mam tylko światło słoneczne a tam jest cały czas taka ponura atmosfera.
Napisano 5 Maj 201212 l F8>exposure control>mr Photographic Ex..> i wtedy spróbuj zmienić balans bieli , czyli white point.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto