Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czołem.

Ta czarna ściana ma ten sam materiał co ta żółta ściana. Do momentu włączenia FG miała również żółty kolor. W momencie jak włączyłem FG, coś się pokiełbasiło z kolorami.

Możecie mi doradzić co popsułem?

Tak samo nie jestem zadowolony z kolorów cegieł które powinny być pomarańczowo brązowe a są kij wie jakie.

 

 

3000009.jpg

 

Oto ustawienia FG i GI

beznazwy1tl.jpg

 

Dziękuję za uwagę.

Jestem bladozielony w tym temacie.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

o ile to pomieszczenie nie ma z 10 km, to spróbuj na tych, presetowych ustawieniach

 

 

mental.ray.photometric. lighting

Napisano
  • Autor

obiekt jest w skali. Presetowe ustawienia nie dały rady, odkryłem że błąd leżał w ustawieniach, zmniejszyłem ilość fotonów, miałem zahaczony draft mode niepotrzebnie, zbyt wysoki multiplier.. to chyba wszystko.

Napisano

pewnie i tak prędzej czy później przerobisz jakiegoś tutoriala o MR, zresztą sam nie miałem z nim do czynienia już dawno, ale ustawienia jak Max.Samp. Radius na 15 m to na serio gruba przesada. Co do preseta, którego ci podałem, to miałeś w nim zaznaczyć GI i jego składniki(?), wtedy podobnie jak np. w Caustic ( 2,5 cm ) pojawiłyby ci się normalne wartości i ilość fotonów, która FG normalnie oświetliła twoją scenę.

Napisano
  • Autor

3000010.jpg

 

A czy można zrobić tak żeby to nie było wszystko takie żółte? Mam tylko światło słoneczne a tam jest cały czas taka ponura atmosfera.

Napisano

F8>exposure control>mr Photographic Ex..> i wtedy spróbuj zmienić balans bieli , czyli white point.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności