Napisano 26 Lipiec 200420 l to moj pierwszy WIP, jezeli starczy mi checi to powstanie z tego wieksza scena to moja pierwsza facjata nie liczac dwoch nieskonczonych tutoriali. Z zalozenia bedzie to zolnierz w skafandrze, ktory pozniej wymysle :D uszy dorobie na koncu -co w tej twarzy jest nie tak? - co razi? -co byscie zmienili? - co sie nie podoba?
Napisano 26 Lipiec 200420 l strasznie powalone proporcje..! kształt czaszki też... generalnie brakuje Ci chyba referencji anatomicznych... i to mocno widać ale widać że to ciemnoskóry koleś... usta, nos, a to już jest na plus...
Napisano 26 Lipiec 200420 l hehe... takie rzeczy jak na drugim skrinie to w ameryce poludniowej chyba wyczyniali zmarlym :P ale trzymam kciuki. Sam nie cierpie organicznych modeli robic. /trzym sie ramy to sie nie posramy :)
Napisano 26 Lipiec 200420 l NO nie tak znowu strasznie powalone te proporcje. troche powalone. w granicach przerysowania, gdyby nie bylo widac ze to niezamierzone bledy. nie podoba mi sie zmarszczka idaca przez srodek czola az na czubek czaszki, nie ma takich. I teraz tak, prawidlowo powinno byc niby tak- zloty podzial- w polowie glowy mniej wiecej, znaczy w polowie wysokosci oczy. w polowie odleglosci miedzy oczami a broda konczy sie nos, a znowu w polowie tej odleglosci usta. odleglosc miedzy oczami- wielkosc jednego oka. moze sie przyda pozdrawiam.
Napisano 26 Lipiec 200420 l belzebub wystarczy popatrzec z boku glowy jak juz ktos jest slepy i widac jakie te cos ma czaszke ... jak ogladasz discovery to wiesz ze nawet dziecko ksiezyca uwazane za dziecko kosmity nawet nie mialo tak bardzo znieksztalconej czaszki
Napisano 26 Lipiec 200420 l Autor tego facie przemianuje na europejczyka, narazie jest jak jest, męcze sie z ustami, pozniej skoruguje nieco nos- tzn uszczuple szrama jest tymczasowa, czacha zniekształcona bo ucho jeszcze niegotowe belzebub: dzieki za "zloty podzial":D
Napisano 26 Lipiec 200420 l bardzo ladny nos (piekny;)) ale musisz go jeszcze dopracowac anatomicznie i nie tylko
Napisano 26 Lipiec 200420 l Teraz nawet trudno to ratować bo proporcje są straszne a wlazłeś w szegóły.. no i masz... całość jest bardzo boxowata... wpisuje się za mocno w prostokąt... zamiast w owal.. dzikie
Napisano 27 Lipiec 200420 l Autor Kris_R- a co tam jest nie tak z tymi proporcjami? kurde wczoraj zwracalem uwage w tv i kazda twarz jest nieco inna, jeden ma nos wysoko, drugi długi podbrodek, trzeci oczy rozstawione za szeroko...odnoszac sie do "zlotego podzialu"
Napisano 27 Lipiec 200420 l Troszkę podrysowałem na szybko... już nie wchodzę w detale... to powinno troszkę pomóc...
Napisano 27 Lipiec 200420 l zgadzam sie, proporcje sa baaaardzo dalekie od zeczywistosci pamietaj: szerokosc glowy jest mniejsza od dlugosci, dlugosc mniejsza od wysokosci. a to cos nad nosem to nie wiem co to. bo tego u normalnego czlowieka nie ma
Napisano 27 Lipiec 200420 l aaaa okolice ust - szczegolnie po bokach i te otwory miedzy oczami na czole ucho jak jeszcze poprawiasz to spox - przyda mu sie :) inna sprawa - pokaz siatke - bo mam wrazenie ze zaczynasz ten model katowac rozwiazaniami silowymi - czyli siateczka zamiast higieniczna i czytelna jest pogmatwana i przekombinowana pozdrawiam
Napisano 27 Lipiec 200420 l co ma taka mine jak by mu kombajn w dupsko wjechal ... - nos mozna by jeszcze poprawic i to cos porozciagane i pomarszczone w okolicy miedzy nosem a ustami keep workin, pzdr.
Napisano 27 Lipiec 200420 l Autor siata wydaje mi sie w miare prosta, staralem sie nie namotac usta..no z tym sie mecze- w zasadzie co chwile cos ruszam heh
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto