Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

to moj pierwszy WIP, jezeli starczy mi checi to powstanie z tego wieksza scena

 

to moja pierwsza facjata nie liczac dwoch nieskonczonych tutoriali.

Z zalozenia bedzie to zolnierz w skafandrze, ktory pozniej wymysle :D

uszy dorobie na koncu

 

-co w tej twarzy jest nie tak?

- co razi?

-co byscie zmienili?

- co sie nie podoba?

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

strasznie powalone proporcje..! kształt czaszki też... generalnie brakuje Ci chyba referencji anatomicznych... i to mocno widać

ale widać że to ciemnoskóry koleś... usta, nos, a to już jest na plus...

Napisano

hehe... takie rzeczy jak na drugim skrinie to w ameryce poludniowej chyba wyczyniali zmarlym :P ale trzymam kciuki. Sam nie cierpie organicznych modeli robic.

 

/trzym sie ramy to sie nie posramy :)

Napisano

NO nie tak znowu strasznie powalone te proporcje. troche powalone. w granicach przerysowania, gdyby nie bylo widac ze to niezamierzone bledy. nie podoba mi sie zmarszczka idaca przez srodek czola az na czubek czaszki, nie ma takich.

I teraz tak, prawidlowo powinno byc niby tak- zloty podzial- w polowie glowy mniej wiecej, znaczy w polowie wysokosci oczy. w polowie odleglosci miedzy oczami a broda konczy sie nos, a znowu w polowie tej odleglosci usta. odleglosc miedzy oczami- wielkosc jednego oka. moze sie przyda pozdrawiam.

Napisano

belzebub wystarczy popatrzec z boku glowy jak juz ktos jest slepy i widac jakie te cos ma czaszke ... jak ogladasz discovery to wiesz ze nawet dziecko ksiezyca uwazane za dziecko kosmity nawet nie mialo tak bardzo znieksztalconej czaszki

Napisano

tego facie przemianuje na europejczyka, narazie jest jak jest, męcze sie z ustami, pozniej skoruguje nieco nos- tzn uszczuple

szrama jest tymczasowa, czacha zniekształcona bo ucho jeszcze niegotowe

 

belzebub: dzieki za "zloty podzial":D

Napisano

Teraz nawet trudno to ratować bo proporcje są straszne a wlazłeś w szegóły.. no i masz... całość jest bardzo boxowata... wpisuje się za mocno w prostokąt... zamiast w owal.. dzikie

Gość User190
Napisano

Robocopa robisz, czy chcesz na siłę uwidocznić metodę OutOfBox?? :P

Napisano

Kris_R- a co tam jest nie tak z tymi proporcjami?

kurde wczoraj zwracalem uwage w tv i kazda twarz jest nieco inna, jeden ma nos wysoko, drugi długi podbrodek, trzeci oczy rozstawione za szeroko...odnoszac sie do "zlotego podzialu"

Napisano

zgadzam sie, proporcje sa baaaardzo dalekie od zeczywistosci

pamietaj:

szerokosc glowy jest mniejsza od dlugosci, dlugosc mniejsza od wysokosci.

a to cos nad nosem to nie wiem co to. bo tego u normalnego czlowieka nie ma

Napisano

aaaa okolice ust - szczegolnie po bokach

 

i te otwory miedzy oczami na czole

 

ucho jak jeszcze poprawiasz to spox - przyda mu sie :)

 

inna sprawa - pokaz siatke - bo mam wrazenie ze zaczynasz ten model katowac rozwiazaniami silowymi - czyli siateczka zamiast higieniczna i czytelna jest pogmatwana i przekombinowana

 

pozdrawiam

Napisano

co ma taka mine jak by mu kombajn w dupsko wjechal ...

- nos mozna by jeszcze poprawic i to cos porozciagane i pomarszczone w okolicy miedzy nosem a ustami

 

keep workin, pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności