FXSzewC Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 Mam problem. Otóż mam helikopter. Chcę obrócić jego śmigłem, ale.. No właśnie chcę aby śmigło obracało się wokół własnej osi, ale środek śmigła jest gdzieś obok. Jak nastawić środek(oś) śmigła na jego środek?
Dynamico Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 Zakładka "Hierarchy" -> afect pivot only -> i np. center to obiect. Albo przesuń ręcznie.
FXSzewC Napisano 10 Maj 2012 Autor Napisano 10 Maj 2012 Ok. Przesuwa się na środek obiektu, ale jak obracam to nie obraca się wokół własnej osi.
FXSzewC Napisano 10 Maj 2012 Autor Napisano 10 Maj 2012 Ok :) Mam rozwiązanie. Trzeba wybrać "world" z Reference Coordinate System :)
FiK_ Napisano 11 Maj 2012 Napisano 11 Maj 2012 Niekoniecznie, zależy jaki tryb miałeś ustawiony wcześniej, ale obrót masz zawsze względem pivota, no chyba że zaznaczyłeś opcję "use selection center" (co akurat przy prawidłowo wykonanym śmigle by nie robiło różnicy) albo "use transform coordinate center"
FXSzewC Napisano 11 Maj 2012 Autor Napisano 11 Maj 2012 Kolejny problem... Mam już śmigło zaanimowane, helikopter też leci do przodu. Ale jak chcę trochę poobracać helikopterem(razem ze zaznaczonym śmigłem) to śmigło ucieka z miejsca, w którym powinno być. Możecie pomóc?
Miłosz3ds Napisano 12 Maj 2012 Napisano 12 Maj 2012 Może zgrupuj wszystko, najprościej będzie. Możesz sobie otworzyć grupę, żeby mieć dostęp do podobiektów, ale manipuluj cały czas grupą.
voyager Napisano 12 Maj 2012 Napisano 12 Maj 2012 Nie grupuj tylko linkuj - najprostszy sposób, żeby stworzyć hierarchię. Najlepiej przeczytaj helpa - lepszego niż ma Max trudno znaleźć, a widać, że masz braki w teorii
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się