Napisano 10 Maj 201212 l Mam problem. Otóż mam helikopter. Chcę obrócić jego śmigłem, ale.. No właśnie chcę aby śmigło obracało się wokół własnej osi, ale środek śmigła jest gdzieś obok. Jak nastawić środek(oś) śmigła na jego środek?
Napisano 10 Maj 201212 l Zakładka "Hierarchy" -> afect pivot only -> i np. center to obiect. Albo przesuń ręcznie.
Napisano 10 Maj 201212 l Autor Ok. Przesuwa się na środek obiektu, ale jak obracam to nie obraca się wokół własnej osi.
Napisano 10 Maj 201212 l Autor Ok :) Mam rozwiązanie. Trzeba wybrać "world" z Reference Coordinate System :)
Napisano 11 Maj 201212 l Niekoniecznie, zależy jaki tryb miałeś ustawiony wcześniej, ale obrót masz zawsze względem pivota, no chyba że zaznaczyłeś opcję "use selection center" (co akurat przy prawidłowo wykonanym śmigle by nie robiło różnicy) albo "use transform coordinate center"
Napisano 11 Maj 201212 l Autor Kolejny problem... Mam już śmigło zaanimowane, helikopter też leci do przodu. Ale jak chcę trochę poobracać helikopterem(razem ze zaznaczonym śmigłem) to śmigło ucieka z miejsca, w którym powinno być. Możecie pomóc?
Napisano 12 Maj 201212 l Może zgrupuj wszystko, najprościej będzie. Możesz sobie otworzyć grupę, żeby mieć dostęp do podobiektów, ale manipuluj cały czas grupą.
Napisano 12 Maj 201212 l Nie grupuj tylko linkuj - najprostszy sposób, żeby stworzyć hierarchię. Najlepiej przeczytaj helpa - lepszego niż ma Max trudno znaleźć, a widać, że masz braki w teorii
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto