Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Nissan Skyline V35 Nismo (+outdoor)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, chciałem zaprezentować Wam auto które miałem na warsztacie przez ostatnie trzy i pół miesiąca, oraz zapoznać się z opiniami co Wy o nim sądzicie. Wybór nie był przypadkowy, bo jestem fanem japońskiej motoryzacji. No i tyle. Piszcie komentujcie. Dzięki za uwagę.

 

Moje podziękowania dla Pana ksywą maciek.m za zainteresowanie w wipie i naprowadzenie w temacie postprodukcji o której mało jeszcze wiem.

 

nissanskylinev35nismo01.jpg

 

nissanskylinev35nismo02.jpg

 

nissanskylinev35nismo03.jpg

 

nissanskylinev35nismo04.jpg

 

nissanskylinev35nismo05.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

Edit: Jeszcze dwa rendery z "teleobiektywem".

 

nissanskylinev35nismo06.jpg

 

nissanskylinev35nismo07.jpg

Edytowane przez Pawlito
dorzucić obrazki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hej, fajny model, kawał dobrej roboty, tylko materiały mi się średnio podobają. jakieś takie mał orealistyczne. Np ta przednia lampa wyglada jakby miała ten szary standard material :P

 

btw trochę nie rozumiem czemu Nismo przerobiło Infiniti G35 i nazwało go Nissan Skyline. Jakby oryginalny Skyline nie był wart swojej nazwy. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model wyszedł całkiem nieźle, jedynie przyczepie się do rowków między drzwiami, trochę plastelina i za wąskie.

Nad prezentacją trzeba by trochę popracować bo wyszło tak sobie, głównie przez nieciekawe materiały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

@Stachu, pecet: Kurczę, trochę mnie to martwi, myślałem że materiały są własnie realistyczne, bo miałem sporo referek różnych części i cisnąłem ustawienia na realizm, no ale mental jest trudnym w opanowaniu silnikiem, o czym przekonuję się na nowo po każdym wykonanym projekcie dzięki wypowiedziom "materiały niezbyt realistyczne" , niech go ogarnę a wtedy...

 

Stachu, magia nazwy. Ten "zwykły" Skyline ma zamknięte nadwozie dwudrzwiowe, więc z zasady jest to Coupe, a w tym już to dopisali dla odróżnienia i trochę na siłę. Mechanicznie bliżej mu do Z350, ale kto wie co marketingowcom i księgowym po głowach chodzi.

 

@maciek.m: Wiem, ale ta mapa ma 6x6k pixeli, w formacie *.psd zajmowała ~400MB, nie chciałem zakatować komputera, jeszcze się kiedyś może przydać :) Co do postpro, no to jest wszystko na co pozwalają mi umiejętności, chyba nie jestem miłosnikiem flarowania takie to efekciarskie, resztę Twoich pomysłów przyjąłem, za wyjatkiem malowanych blasków na szybach (niech się renderer wysili).

Edytowane przez Pawlito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam mam też problem z materiałami ale zauważyłem, że dużo na to wpływa jeszcze otoczenie i oświetlenie. Być może nawet materiały dobrze by wyszły jakbyś np wrzucił wszystko w kulę otexturowaną otoczeniem 360 (np coś stąd - http://www.openfootage.net/?cat=15) albo jakbyś się jeszcze pobawił z odbiciami, bo tutaj nie za wiele się odbija.

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucam jeszcze pracę outdoorową. Autorem HDRI oraz backplata jest Alec Moody.

 

nissanskylinev35nismo08.jpg

 

nissanskylinev35nismo09.jpg

 

nissanskylinev35nismo10.jpg

 

@Stachu, tak znam ta stronę. Jest lepszy od twojego sposób na refleksy, mapa "enviroment/background switcher" w slocie enviro pod "ósemką".

 

@Seba, dzięki ;)

 

Edit: Jeszcze prezentacja w formie klipu video:

 

Edytowane przez Pawlito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności