Napisano 29 Maj 201212 l Witam wszystkich, chciałem zaprezentować Wam auto które miałem na warsztacie przez ostatnie trzy i pół miesiąca, oraz zapoznać się z opiniami co Wy o nim sądzicie. Wybór nie był przypadkowy, bo jestem fanem japońskiej motoryzacji. No i tyle. Piszcie komentujcie. Dzięki za uwagę. Moje podziękowania dla Pana ksywą maciek.m za zainteresowanie w wipie i naprowadzenie w temacie postprodukcji o której mało jeszcze wiem. Uploaded with ImageShack.us Edit: Jeszcze dwa rendery z "teleobiektywem". Edytowane 4 Czerwiec 201212 l przez Pawlito dorzucić obrazki
Napisano 29 Maj 201212 l hej, fajny model, kawał dobrej roboty, tylko materiały mi się średnio podobają. jakieś takie mał orealistyczne. Np ta przednia lampa wyglada jakby miała ten szary standard material :P btw trochę nie rozumiem czemu Nismo przerobiło Infiniti G35 i nazwało go Nissan Skyline. Jakby oryginalny Skyline nie był wart swojej nazwy. :P
Napisano 29 Maj 201212 l Model wyszedł całkiem nieźle, jedynie przyczepie się do rowków między drzwiami, trochę plastelina i za wąskie. Nad prezentacją trzeba by trochę popracować bo wyszło tak sobie, głównie przez nieciekawe materiały.
Napisano 29 Maj 201212 l No jest zdecydowanie lepiej niż w Wipie :) Ładne ujęcia, materiały też poprawione. Ale chyba 2 razy za duza mapka asfaltu, duze te kamyki sa. I postpro mozna by jeszcze troche podciagnac, dodac refleksy na szybach :) http://img151.imageshack.us/img151/3387/nissanskylinev35nismo02.jpg
Napisano 29 Maj 201212 l Autor @Stachu, pecet: Kurczę, trochę mnie to martwi, myślałem że materiały są własnie realistyczne, bo miałem sporo referek różnych części i cisnąłem ustawienia na realizm, no ale mental jest trudnym w opanowaniu silnikiem, o czym przekonuję się na nowo po każdym wykonanym projekcie dzięki wypowiedziom "materiały niezbyt realistyczne" , niech go ogarnę a wtedy... Stachu, magia nazwy. Ten "zwykły" Skyline ma zamknięte nadwozie dwudrzwiowe, więc z zasady jest to Coupe, a w tym już to dopisali dla odróżnienia i trochę na siłę. Mechanicznie bliżej mu do Z350, ale kto wie co marketingowcom i księgowym po głowach chodzi. @maciek.m: Wiem, ale ta mapa ma 6x6k pixeli, w formacie *.psd zajmowała ~400MB, nie chciałem zakatować komputera, jeszcze się kiedyś może przydać :) Co do postpro, no to jest wszystko na co pozwalają mi umiejętności, chyba nie jestem miłosnikiem flarowania takie to efekciarskie, resztę Twoich pomysłów przyjąłem, za wyjatkiem malowanych blasków na szybach (niech się renderer wysili). Edytowane 29 Maj 201212 l przez Pawlito
Napisano 29 Maj 201212 l sam mam też problem z materiałami ale zauważyłem, że dużo na to wpływa jeszcze otoczenie i oświetlenie. Być może nawet materiały dobrze by wyszły jakbyś np wrzucił wszystko w kulę otexturowaną otoczeniem 360 (np coś stąd - http://www.openfootage.net/?cat=15) albo jakbyś się jeszcze pobawił z odbiciami, bo tutaj nie za wiele się odbija. Pozdro!
Napisano 30 Maj 201212 l Render studyjny to za duzo nie ma do odbijania. Bardzo fajnie Ci to wyszlo gratuluje :).
Napisano 4 Czerwiec 201212 l Autor Dorzucam jeszcze pracę outdoorową. Autorem HDRI oraz backplata jest Alec Moody. @Stachu, tak znam ta stronę. Jest lepszy od twojego sposób na refleksy, mapa "enviroment/background switcher" w slocie enviro pod "ósemką". @Seba, dzięki ;) Edit: Jeszcze prezentacja w formie klipu video: Edytowane 22 Czerwiec 201212 l przez Pawlito