zbyszko Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 Witam przez ostatni czas robiłem model wózka widłowego, który następnie przeniosłem do silnika Unreal Develop Kit.Model posiada 10900 trisów, trzy textury 2048x2048 diffuse, specular, normal, oraz dwie 256x256 (diffuse , normal) na łańcuch Oceńcie sami jak to wyszło, rendery z UDK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 troche monotonny ten pomarańczowy tak wszędzie prawie, ale ogólnie mnie sie podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 a mnie się bardzo podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KMiklas Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 brakuje tego speculara tutaj. :) bardzo bardzo ładnie. Ale faktycznie, za dużo pomarańczowego, może np. zaakcentować ciemnym szarym lub jeszcze trochę białym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 pierwsze co pomyslalem jak zobaczylem tą kolorystyke to Borderlands :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 supcio - tylko za miklasem - specular sie zupelnie zapodzial.... a co do pomaranczu - mi pasi - tylko miejscami za bardzo nasycony sie robi i prawie w czerwony wpada pozdrawiam f. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StK Uriziel Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 może się dobrze nie znam ale 11k tri to trochę dużo jak na element tła (chyba że wózek będzie odgrywał jakąś dość ważną rolę w grze), poza tym nie widać za bardzo gdzie poszło to 11k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ozi_ns Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 popieram Uriziela chociaż tylko liznąłem gameart, ale przypuszczam że jest parę miejsc gdzie można by zaoszczędzić. Powiem tylko że obracająca się siatka trochę utrudnia sprawę:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbyszko Napisano 9 Czerwiec 2012 Autor Share Napisano 9 Czerwiec 2012 Cieszę się, że się wam podoba. supcio - tylko za miklasem - specular sie zupelnie zapodzial.... a co do pomaranczu - mi pasi - tylko miejscami za bardzo nasycony sie robi i prawie w czerwony wpada pozdrawiam f. ftorek Z tym czerwonym to może być sprawa oświetlenia, gdy robiłem nową mapę w UDK wybrałem Afternoon light. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wowoz Napisano 13 Czerwiec 2012 Share Napisano 13 Czerwiec 2012 Mozna sie tylko przyczepic do dziwnego odcienia tego pomaranczu i moze zbyt brazowych opon :) A tak to bardzo ladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się