Napisano 8 Czerwiec 201212 l Witam przez ostatni czas robiłem model wózka widłowego, który następnie przeniosłem do silnika Unreal Develop Kit.Model posiada 10900 trisów, trzy textury 2048x2048 diffuse, specular, normal, oraz dwie 256x256 (diffuse , normal) na łańcuch Oceńcie sami jak to wyszło, rendery z UDK.
Napisano 8 Czerwiec 201212 l troche monotonny ten pomarańczowy tak wszędzie prawie, ale ogólnie mnie sie podoba :)
Napisano 8 Czerwiec 201212 l brakuje tego speculara tutaj. :) bardzo bardzo ładnie. Ale faktycznie, za dużo pomarańczowego, może np. zaakcentować ciemnym szarym lub jeszcze trochę białym?
Napisano 8 Czerwiec 201212 l supcio - tylko za miklasem - specular sie zupelnie zapodzial.... a co do pomaranczu - mi pasi - tylko miejscami za bardzo nasycony sie robi i prawie w czerwony wpada pozdrawiam f.
Napisano 8 Czerwiec 201212 l może się dobrze nie znam ale 11k tri to trochę dużo jak na element tła (chyba że wózek będzie odgrywał jakąś dość ważną rolę w grze), poza tym nie widać za bardzo gdzie poszło to 11k
Napisano 8 Czerwiec 201212 l popieram Uriziela chociaż tylko liznąłem gameart, ale przypuszczam że jest parę miejsc gdzie można by zaoszczędzić. Powiem tylko że obracająca się siatka trochę utrudnia sprawę:)
Napisano 9 Czerwiec 201212 l Autor Cieszę się, że się wam podoba. supcio - tylko za miklasem - specular sie zupelnie zapodzial.... a co do pomaranczu - mi pasi - tylko miejscami za bardzo nasycony sie robi i prawie w czerwony wpada pozdrawiam f. ftorek Z tym czerwonym to może być sprawa oświetlenia, gdy robiłem nową mapę w UDK wybrałem Afternoon light.
Napisano 13 Czerwiec 201212 l Mozna sie tylko przyczepic do dziwnego odcienia tego pomaranczu i moze zbyt brazowych opon :) A tak to bardzo ladnie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto