szczery Napisano 12 Czerwiec 2012 Napisano 12 Czerwiec 2012 Witam, dawno nic nie wrzucałem, a robiłem ostatnio model Porsche na zlecenie i spodobał mi się na tyle, że postanowiłem go wyrenderować i pokazać. Jak zawsze jestem ciekawy Waszych opinii.
artur03 Napisano 12 Czerwiec 2012 Napisano 12 Czerwiec 2012 Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne jednak im dłużej patrzę na model tym więcej widać niedociągnięć. W paru miejscach siatka jest dość nierówna, coś niedobrego dziej się z przednią szybą i tylny zderzak w okolicach tablicy rejestracyjnej zdecydowanie do poprawy.
illusion Napisano 12 Czerwiec 2012 Napisano 12 Czerwiec 2012 piękny model, może faktycznie to i owo można by poprawić, ale całość robi wrażenie. Kawał dobrej roboty. Studio też niczego sobie, mógłbyś napisać parę słów o ustawieniach sceny...?
Stachu Napisano 12 Czerwiec 2012 Napisano 12 Czerwiec 2012 a mi sie render tak niezbyt podoba. Przepalenia, na aucie jakieś przypadkowe odbicia, model ładny ale prezentacja trochę go psuje.
szczery Napisano 12 Czerwiec 2012 Autor Napisano 12 Czerwiec 2012 piękny model, może faktycznie to i owo można by poprawić, ale całość robi wrażenie. Kawał dobrej roboty. Studio też niczego sobie, mógłbyś napisać parę słów o ustawieniach sceny...? cieszę się! scena to wygięty plane, światło sky z hdri (stąd przypadkowe odbicia o których pisze Stachu, ale które ja akurat lubię, gdyż łamią sterylność renderów, a tym samym i sztuczność) i kilka świateł mr spot light, lakier auta też mental ray.
NV Napisano 12 Czerwiec 2012 Napisano 12 Czerwiec 2012 Co do łamania sztuczności i sterylności ujęcia przez przypadkowe odbicia , to się nie zgodzę. Popatrz na profesjonalne fotki studyjne pierwszego lepszego auta. Każdy refleks nie jest przypadkowy, owszem zdarzają sie takie które rozpoczynają się po środku auta i kończą w 3/4 itp. ale również są przemyślane i podkreślają jakąś linie boczną. Ogólnie fajny model, rendery średnie :)
szczery Napisano 12 Czerwiec 2012 Autor Napisano 12 Czerwiec 2012 Co do łamania sztuczności i sterylności ujęcia przez przypadkowe odbicia , to się nie zgodzę. Popatrz na profesjonalne fotki studyjne pierwszego lepszego auta. Każdy refleks nie jest przypadkowy, owszem zdarzają sie takie które rozpoczynają się po środku auta i kończą w 3/4 itp. ale również są przemyślane i podkreślają jakąś linie boczną. Ogólnie fajny model, rendery średnie :) http://www.influx.co.uk/wordpress/wp-content/uploads/2010/07/362_Volkswagen_Golf_GTI__1974__Archivio_Fotografico_Italdesign_Giugiaro____Italdesign_Giugiaro.jpg to tak pół żartem (lubię oldschool) :P ja po prostu lubię jak się coś odbija, na robienie jakieś skomplikowanej sceny zabrakło chęci. A hdri zawsze chętnie wrzucam, bo nie tylko urozmaicają odbicia na lakierze, ale też dzięki IBL oświetlają i łamią sterylność cieni. Wkrótce na nowej maszynie jak będę miał chwilę, może popracuję nad renderem bez hdri, ale na pewno będę starał się o jakiś efekt, a nie tylko gradientowe błyski, które są dla mnie nudne.
lukasz1330 Napisano 13 Czerwiec 2012 Napisano 13 Czerwiec 2012 Dla mnie render słaby, nieprzemyślane refleksy, raz twarde, raz miękkie, nie gra to za bardzo ze sobą, a już w ogóle w takiej formie. Model na pierwszy rzut oka dobry, ale po przyglądnięciu sie jest pare błędów, braków... np. brakuje środkowego światła hamowania z tyłu, lusterko chyba w złym miejscu lekko, kierunkowskaz przedni też tak nie wygląda, tylne światła to już w ogóle inaczej wyglądają, a przeciwmgłowe w złym miejscu.
No]2 Napisano 13 Czerwiec 2012 Napisano 13 Czerwiec 2012 A ja dla odmiany powiem, że u mnie render nr 1 wylądował na tapecie ;D, świetna robota :) pozdrawiam.
szczery Napisano 13 Czerwiec 2012 Autor Napisano 13 Czerwiec 2012 Dzięki za rady i wytknięcie błędów, postaram się, żeby następna praca była bardziej dopieszczona, albo najpierw wrzucę do wipa. Ale przede wszystkim chciałem podziękować za publikację na głównej, jest to dla mnie wielkie wyróżnienie i tym bardziej motywuje mnie do bardziej starannej pracy i robienia postępów w grafice. 1
flamaster69 Napisano 14 Czerwiec 2012 Napisano 14 Czerwiec 2012 Mi się bardzo podoba, lubię te losowe bliki i cienie, wygląda jak zdjęcie a nie jak render. Też próbuję w ten sposób (choć daleko mi jeszcze do takich efektów).
Pabllos Napisano 14 Czerwiec 2012 Napisano 14 Czerwiec 2012 hej musiałem napisać hehehe.uwielbiam markę PORSCHE i jestem jej wielkim fanem od dziecka:)model nie jest zły są w niektórych miejscach małe niedociągnięcia ale myślę że każdy grafik w każdym projekcie popełnia błędy i na nich się uczy i z czasem ich nie powiela.wiec na pewnym etapie rozwoju można darować:)co do renderów rozumiem o chciałeś uzyskać i tu się nie wtrącam zbytnio bo to jest indywidualna sprawa grafika na pomysł sceny(faktem jest że w zdjęciach aut markowych,studia są tak zrobione aby uzyskać jak najlepszy efekt dla auta tak żeby było widać każda linie.A ustawienie refleksów jest planowane)...ja jedynie bym zmienił xenony żeby świeciły i troszkę dodał retuszu w PHT:)tak czy siak jest ok
3Dart Napisano 16 Czerwiec 2012 Napisano 16 Czerwiec 2012 Niedopracowany model - laczenia karoseri w wielu miejscach krzywe, chromy w swiatlach widac ze troche olales sprawe, plastelinowa karoseria co widac na refleksach. Niedopracowane rednery - zwykle spoty, refleksy dodane chyba na chybil-trafil heeh Pozdro
peter_f Napisano 20 Czerwiec 2012 Napisano 20 Czerwiec 2012 Nie jestem samochodziarzem więc nie umiem rozpoznać błędów, o których piszą moi poprzednicy. Dla mnie wygląda to naprawdę dobrze. Bardzo fajny model i jego prezentacja. Pozdrawiam Piter
Rekomendowane odpowiedzi