Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

dawno nic nie wrzucałem, a robiłem ostatnio model Porsche na zlecenie i spodobał mi się na tyle, że postanowiłem go wyrenderować i pokazać.

Jak zawsze jestem ciekawy Waszych opinii.

 

porsche911201301.jpg

 

porsche911201302.jpg

 

porsche911201303.jpg

 

porsche9112013w01.jpg

 

porsche9112013w02.jpg

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 5,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne jednak im dłużej patrzę na model tym więcej widać niedociągnięć. W paru miejscach siatka jest dość nierówna, coś niedobrego dziej się z przednią szybą i tylny zderzak w okolicach tablicy rejestracyjnej zdecydowanie do poprawy.

Napisano

piękny model, może faktycznie to i owo można by poprawić, ale całość robi wrażenie.

Kawał dobrej roboty.

Studio też niczego sobie, mógłbyś napisać parę słów o ustawieniach sceny...?

Napisano

a mi sie render tak niezbyt podoba. Przepalenia, na aucie jakieś przypadkowe odbicia, model ładny ale prezentacja trochę go psuje.

Napisano
  • Autor
piękny model, może faktycznie to i owo można by poprawić, ale całość robi wrażenie.

Kawał dobrej roboty.

Studio też niczego sobie, mógłbyś napisać parę słów o ustawieniach sceny...?

cieszę się!

scena to wygięty plane, światło sky z hdri (stąd przypadkowe odbicia o których pisze Stachu, ale które ja akurat lubię, gdyż łamią sterylność renderów, a tym samym i sztuczność) i kilka świateł mr spot light, lakier auta też mental ray.

Napisano

Co do łamania sztuczności i sterylności ujęcia przez przypadkowe odbicia , to się nie zgodzę. Popatrz na profesjonalne fotki studyjne pierwszego lepszego auta. Każdy refleks nie jest przypadkowy, owszem zdarzają sie takie które rozpoczynają się po środku auta i kończą w 3/4 itp. ale również są przemyślane i podkreślają jakąś linie boczną. Ogólnie fajny model, rendery średnie :)

Napisano
  • Autor
Co do łamania sztuczności i sterylności ujęcia przez przypadkowe odbicia , to się nie zgodzę. Popatrz na profesjonalne fotki studyjne pierwszego lepszego auta. Każdy refleks nie jest przypadkowy, owszem zdarzają sie takie które rozpoczynają się po środku auta i kończą w 3/4 itp. ale również są przemyślane i podkreślają jakąś linie boczną. Ogólnie fajny model, rendery średnie :)

 

http://www.influx.co.uk/wordpress/wp-content/uploads/2010/07/362_Volkswagen_Golf_GTI__1974__Archivio_Fotografico_Italdesign_Giugiaro____Italdesign_Giugiaro.jpg

to tak pół żartem (lubię oldschool) :P

ja po prostu lubię jak się coś odbija, na robienie jakieś skomplikowanej sceny zabrakło chęci. A hdri zawsze chętnie wrzucam, bo nie tylko urozmaicają odbicia na lakierze, ale też dzięki IBL oświetlają i łamią sterylność cieni. Wkrótce na nowej maszynie jak będę miał chwilę, może popracuję nad renderem bez hdri, ale na pewno będę starał się o jakiś efekt, a nie tylko gradientowe błyski, które są dla mnie nudne.

Napisano

Dla mnie render słaby, nieprzemyślane refleksy, raz twarde, raz miękkie, nie gra to za bardzo ze sobą, a już w ogóle w takiej formie. Model na pierwszy rzut oka dobry, ale po przyglądnięciu sie jest pare błędów, braków... np. brakuje środkowego światła hamowania z tyłu, lusterko chyba w złym miejscu lekko, kierunkowskaz przedni też tak nie wygląda, tylne światła to już w ogóle inaczej wyglądają, a przeciwmgłowe w złym miejscu.

Napisano

A ja dla odmiany powiem, że u mnie render nr 1 wylądował na tapecie ;D, świetna robota :) pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Dzięki za rady i wytknięcie błędów, postaram się, żeby następna praca była bardziej dopieszczona, albo najpierw wrzucę do wipa.

 

Ale przede wszystkim chciałem podziękować za publikację na głównej, jest to dla mnie wielkie wyróżnienie i tym bardziej motywuje mnie do bardziej starannej pracy i robienia postępów w grafice.

Napisano

Mi się bardzo podoba, lubię te losowe bliki i cienie, wygląda jak zdjęcie a nie jak render. Też próbuję w ten sposób (choć daleko mi jeszcze do takich efektów).

Napisano

hej musiałem napisać hehehe.uwielbiam markę PORSCHE i jestem jej wielkim fanem od dziecka:)model nie jest zły są w niektórych miejscach małe niedociągnięcia ale myślę że każdy grafik w każdym projekcie popełnia błędy i na nich się uczy i z czasem ich nie powiela.wiec na pewnym etapie rozwoju można darować:)co do renderów rozumiem o chciałeś uzyskać i tu się nie wtrącam zbytnio bo to jest indywidualna sprawa grafika na pomysł sceny(faktem jest że w zdjęciach aut markowych,studia są tak zrobione aby uzyskać jak najlepszy efekt dla auta tak żeby było widać każda linie.A ustawienie refleksów jest planowane)...ja jedynie bym zmienił xenony żeby świeciły i troszkę dodał retuszu w PHT:)tak czy siak jest ok

Napisano

Niedopracowany model - laczenia karoseri w wielu miejscach krzywe, chromy w swiatlach widac ze troche olales sprawe, plastelinowa karoseria co widac na refleksach.

 

Niedopracowane rednery - zwykle spoty, refleksy dodane chyba na chybil-trafil heeh

 

Pozdro

Napisano

Nie jestem samochodziarzem więc nie umiem rozpoznać błędów, o których piszą moi poprzednicy. Dla mnie wygląda to naprawdę dobrze. Bardzo fajny model i jego prezentacja.

Pozdrawiam

Piter

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.