mctomciu Napisano 2 Lipiec 2012 Napisano 2 Lipiec 2012 Jak dodać Bevela żeby nie rozwalił wcześniej zrobionej UV mapy?
StK Uriziel Napisano 2 Lipiec 2012 Napisano 2 Lipiec 2012 z tego co mi wiadomo (choć może mam pewne braki wiedzy) to się nie da, jak zmieniasz geometrię to niestety musisz poprawić uv, np. tylko tych elementów co dostały bevela ps. w tej kwestii może coś się zmienić w nowej wersji blendera, mają się pojawić nowe narzędzia uv
n-pigeon Napisano 3 Lipiec 2012 Napisano 3 Lipiec 2012 No bevel bardzo mocno modyfikuje istniejące ścianki, nie ma bata by nie krzaczył, ale niszczy tylko ścianki które edytuje. Bez lęku można używać knife, connect, subdivide, extrude, inset, bridge, a merg i collapse robią mielone tylko w konkretnych przypadkach. @StK Uriziel Ma na razie dojść Correct UV, które przesuwa vertexy UVki razem z vertexami w 3D, dzięki temu mapowanie lepiej znosi prostą edycje mesh. Jedna z najbardziej wyczekiwanych fcji dla UV ^^ , ale w tym przypadku nie pomoże.
mookie Napisano 4 Lipiec 2012 Napisano 4 Lipiec 2012 Bevel jako modyfikator jest wyjątkowo niszczycielski, ale jako narzędzie generuje mniejsze błędy.
StK Uriziel Napisano 4 Lipiec 2012 Napisano 4 Lipiec 2012 ja w ogóle nie używam bevela wbudowanego, bo zawsze robi mi kaszankę na obiekcie (chyba że jest to coś totalnie prostego jak cube) jak muszę jakieś krawędzie "zbevelować" to robię to ręcznie za pomocą inset face gdzie mam nad tym dobrą kontrolę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się