Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

z tego co mi wiadomo (choć może mam pewne braki wiedzy) to się nie da, jak zmieniasz geometrię to niestety musisz poprawić uv, np. tylko tych elementów co dostały bevela

 

ps. w tej kwestii może coś się zmienić w nowej wersji blendera, mają się pojawić nowe narzędzia uv

Napisano

No bevel bardzo mocno modyfikuje istniejące ścianki, nie ma bata by nie krzaczył, ale niszczy tylko ścianki które edytuje. Bez lęku można używać knife, connect, subdivide, extrude, inset, bridge, a merg i collapse robią mielone tylko w konkretnych przypadkach.

 

@StK Uriziel

Ma na razie dojść Correct UV, które przesuwa vertexy UVki razem z vertexami w 3D, dzięki temu mapowanie lepiej znosi prostą edycje mesh. Jedna z najbardziej wyczekiwanych fcji dla UV ^^ , ale w tym przypadku nie pomoże.

Napisano

ja w ogóle nie używam bevela wbudowanego, bo zawsze robi mi kaszankę na obiekcie (chyba że jest to coś totalnie prostego jak cube) jak muszę jakieś krawędzie "zbevelować" to robię to ręcznie za pomocą inset face gdzie mam nad tym dobrą kontrolę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności