Napisano 2 Lipiec 201212 l z tego co mi wiadomo (choć może mam pewne braki wiedzy) to się nie da, jak zmieniasz geometrię to niestety musisz poprawić uv, np. tylko tych elementów co dostały bevela ps. w tej kwestii może coś się zmienić w nowej wersji blendera, mają się pojawić nowe narzędzia uv
Napisano 3 Lipiec 201212 l No bevel bardzo mocno modyfikuje istniejące ścianki, nie ma bata by nie krzaczył, ale niszczy tylko ścianki które edytuje. Bez lęku można używać knife, connect, subdivide, extrude, inset, bridge, a merg i collapse robią mielone tylko w konkretnych przypadkach. @StK Uriziel Ma na razie dojść Correct UV, które przesuwa vertexy UVki razem z vertexami w 3D, dzięki temu mapowanie lepiej znosi prostą edycje mesh. Jedna z najbardziej wyczekiwanych fcji dla UV ^^ , ale w tym przypadku nie pomoże.
Napisano 4 Lipiec 201212 l Bevel jako modyfikator jest wyjątkowo niszczycielski, ale jako narzędzie generuje mniejsze błędy.
Napisano 4 Lipiec 201212 l ja w ogóle nie używam bevela wbudowanego, bo zawsze robi mi kaszankę na obiekcie (chyba że jest to coś totalnie prostego jak cube) jak muszę jakieś krawędzie "zbevelować" to robię to ręcznie za pomocą inset face gdzie mam nad tym dobrą kontrolę
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto