artdecco Napisano 11 Lipiec 2012 Napisano 11 Lipiec 2012 Hello, jestem można powiedzieć pierwszy raz na forum także wszystkim dzień dobry ;) Chciałbym abyście ocenili moją pracę, jest to render na zamówienie firmy która prosiła o wizualizację ich mebli na tle jakiegoś zmyślnego tła. No i proszę oto one. Meble to zdjęcie a reszta to render. Wiadomo można napewno jeszcze co nieco dopracować ale niech będzie rzucam się w wir krytyki ;)
shadowsexpe Napisano 11 Lipiec 2012 Napisano 11 Lipiec 2012 (edytowane) szczerze metlik optyczny i zapewne birze sie on z perspektywy całkiem zaburzona, żle zmapowana podłoga, dywan jest straszny. Powiedz co to jet po prawej stronie okna jesli tak to dlaczego masz znowu koszmarnie zmapowany obrazek a juz rzuca sie w oczy ten sciety w poł swierk wogóle nie wiem jakie tu jest cieniowanie po prawej stronie jest zupełnie coinnego niz na lewo taki kat jak na lewo sugerowałby ze po prawej stronie powinno wpadac duzo swiatła Wogóle kompozycja jest straszna duperel i niedopasowane elmenty przytłaczaj to co miałes poakzac zamiast na meble człowiek zwraca uwage na dywan , kamienie lampe która nie wiadomo po co jest w tym miejscu. Edytowane 11 Lipiec 2012 przez shadowsexpe
lukasjogabonito Napisano 11 Lipiec 2012 Napisano 11 Lipiec 2012 szczerze metlik optyczny i zapewne birze sie on z perspektywy całkiem zaburzona, żle zmapowana podłoga, dywan jest straszny. Powiedz co to jet po prawej stronie okna jesli tak to dlaczego masz znowu koszmarnie zmapowany obrazek a juz rzuca sie w oczy ten sciety w poł swierk wogóle nie wiem jakie tu jest cieniowanie po prawej stronie jest zupełnie coinnego niz na lewo taki kat jak na lewo sugerowałby ze po prawej stronie powinno wpadac duzo swiatła Wogóle kompozycja jest straszna duperel i niedopasowane elmenty przytłaczaj to co miałes poakzac zamiast na meble człowiek zwraca uwage na dywan , kamienie lampe która nie wiadomo po co jest w tym miejscu. True story. @artdecco: Same meble prezentują się ok. Szkoda ze tak olałeś temat.
artdecco Napisano 12 Lipiec 2012 Autor Napisano 12 Lipiec 2012 Czy olałem, wątpię, W 3dMaxie siedzę raptem 1,5 tygodnia czyli jak dla mnie jest to duży krok ;) Dzięki za krytykę, to znak dla mnie że przede mną jeszcze dłuuuuuga droga ;)
Winkiel Napisano 15 Lipiec 2012 Napisano 15 Lipiec 2012 Jeśli tyle nauczyłeś w 1,5 tygodnia to gratuluje!!! Z pozytywów to dobre ustawienia Vraya, niezłe modele i materiały!
Dynamico Napisano 16 Lipiec 2012 Napisano 16 Lipiec 2012 Nie wszystko takie straszne. Kamerę bym obniżył i wypoziomował tak, żeby nie patrzyła na pokój z góry. Zrób cos za oknem, bo teraz to wygląda jak byśmy byli w takim szklanym akwarium na dachu wysokiego wieżowca. Do tego wszystkiego światło padające przez okno rzuca cień od jakiejś gałęzi drzewa? A wszystkie drzewa (poza jednym) są poniżej poziomu podłogi. Dopracuj okna (nie wszędzie masz framugi, w narożniku szyby schodzą się w sposób niewidoczny), dodaj może jakąś barierkę na tarasie. Materiał dywanika rzeczywiście raczej sie nie nadaje. Materiał podłogi moim zdaniem mógłby na razie być ale musisz pozbyc się tilingu czyli miejsca w którym tekstura się łączy. W tej chwili jest nienaturalna prosta kreska biegnąca przez całą podłogę. Przesunąłbym lampę centralnie nad stolik. Teraz jeszcze widzę, że z oświetleniem jest coś bardzo nie tak. Okna masz do samej podłogi a plama światła słonecznego pada dosyć daleko od okna (i nie jest to cień od murka na tarasie bo tam podłoga jest oświetlona).
Loki Napisano 16 Lipiec 2012 Napisano 16 Lipiec 2012 Cześć, jak na półtorej tygodnia to jest nieźle (praca do szuflady czy komercyjne zlecenie - z ciekawości pytam), niemniej: - skoro wstawiasz meble ze zdjęć (więc zakładam, że chodzi o "sprzedanie" mebla a nie wnętrza) - zacznij od wykreślenia perspektywy na tym zdjęciu z meblami. Pod tą perspektywę ustaw kamerę i dopiero zacznij budować wnętrze. - od ogółu do szczegółu. Popracuj nad kompozycją - tutaj nie wiadomo za bardzo na czym wzrok ma się skupić. - zwróć uwagę na to czym i jak są oświetlone meble które wstawiasz (jak rozmywają się cienie, pod jakim kątek pada światło - gdzie będą cienie od mebli na podłodze, jak będą się rozmywały - dobrą rzeczą jest zrobienie renderu 2 razy. Tzn za 1 razem - wstaw sobie w miejsce twoich mebli bryły mniej więcej przypominające meble - będziesz widział jak się cięń rozkłada po podłodze itd. Jest sporo pracy przed Tobą ale potencjał też jest w tym. Swoją drogą dość niefortunne to zdjęcie mebli jest - imo lepsze było by z niższej perspektywy - bardziej dynamiczne.
adek Napisano 16 Lipiec 2012 Napisano 16 Lipiec 2012 Myślę, że temat mógłbyś nazwać w bardziej regulaminowy sposób, tak, aby sugerował, że są tu prace do oceny bo "Co o tym myślicie" dziwnie wygląda w tym dziale.
artdecco Napisano 19 Lipiec 2012 Autor Napisano 19 Lipiec 2012 Dzięki za odzew ;) Co do nazewnictwa postu to faktycznie mógłby być inaczej opisany, jestem wśród was po raz pierwszy także wybaczcie ... następnym razem będzie lepiej. Swoją przygodę z 3DMaxem zacząłem 1,5 tygodnia temu czyli wiadomo że będzie jak narazie dużo niedociągnięć, ale gdybym pokazał moje wcześniejsze prace z początków .... pożal się Boże ... nie wiedziałem nawet jak materiał nakładać na model ;) Wydawało mi się że obrazek to prawie szczyt zdolności a tu proszę ile niedoróbek wyszło, ale to dobrze, każda minus trzeba zamieniać na plus, przy następnych pracach będę o nich napewno pamiętał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się