machowska99 Napisano 23 Lipiec 2012 Napisano 23 Lipiec 2012 Witam, mam pytanie: w lustrze odbija mi się obraz, ale nie jest on idealnie gładki, tylko podzielony jakby na plastry miodu... wie ktoś może jaka może być tego przyczyna?
gutekfiutek Napisano 23 Lipiec 2012 Napisano 23 Lipiec 2012 Napisz jaki konkretnie renderer i jaki materiał.
machowska99 Napisano 23 Lipiec 2012 Autor Napisano 23 Lipiec 2012 Moje ustawienia materiału lustra to:diffuse czarny, reflect bialy, refl.glossines 1, fresnel 10 W zalaczniku render, o ktorym mowa. Pzdr
stormwind Napisano 23 Lipiec 2012 Napisano 23 Lipiec 2012 Obicie wygląda jak surowe sample light cache. Pokarz ustawienia light chache jeżeli go używasz, i ustawienia materiału. Sprawdź czy z brute force w secondary bounces, global illumination powstaje coś podobnego.
lukasjogabonito Napisano 23 Lipiec 2012 Napisano 23 Lipiec 2012 Typowo nie ma to związku z materiałem lustra;) Popieram kolegę wyżej
maru Napisano 23 Lipiec 2012 Napisano 23 Lipiec 2012 W light cache zaznacz "retrace threshold". Poza tym ustawienia by się przydało pokazać.
Pawelkos Napisano 23 Lipiec 2012 Napisano 23 Lipiec 2012 W light cache odznacz "use light cache for the glossy rays" a tak poza tym po co dales dla lustra odbicia fresnela ?
machowska99 Napisano 24 Lipiec 2012 Autor Napisano 24 Lipiec 2012 Odznaczyłam "use light cache for the glossy rays" i pomogło :) Odbicie jest idealne :) Dzieki wielkie za wszystkie podpowiedzi! Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się